וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפסד ראשון לצ'לסי, יונייטד עלתה לפסגה

צ'לסי נוצחה 3:1 בוויגאן ואיבדה את הפסגה ליונייטד. שער לתמיר כהן בניצחון בולטון, שלושער לטורס ב-1:6 של ליברפול על האל

המחזור השביעי בליגה האנגלית התקיים היום (שבת) כמעט במלואו, כשבמוקד נרשם ההפסד הראשון של צ'לסי, שהופתעה בוויגאן ונוצחה 3:1 מפתיע. הבלוז, שהשיגו שישה ניצחונות בששת משחקיהם הראשונים, איבדו נקודות ראשונות דווקא שבוע לפני המשחק הביתי נגד ליברפול (וגם את פטר צ'ך שהורחק), ומי שניצלה את המעידה הייתה כמובן מנצ'סטר יונייטד, שניצחה 0:2 את סטוק בזכות שני בישולים של ריאן גיגס ונצמדה אליה בפסגה.

ליברפול שיפרה את הפרש השערים נגד האל סיטי המפוררת, כשפרננדו טורס כבש שלושה שערים נפלאים בניצחון המוחץ 1:6, ובניון הוסיף שני בישולים. שבת נפלאה הייתה גם לרובי קין, שכבש רביעייה מרשימה בניצחון של טוטנהאם 0:5 על ברנלי. ארסנל תסגור את הערב בדרבי נגד פולהאם בקרייבן קוטג'.

בתחתית, היה זה תמיר כהן שכבש את שערו השלישי העונה, והיה שותף לניצחון החשוב של בולטון, 1:2 בבירמינגהאם. פורטסמות וטל בן חיים פתחו את משחקי המחזור במפגש ביתי עם אברטון הלוהטת, ורשמו הפסד שביעי ברציפות מפתיחת העונה, 1:0. מי יודע, אולי אברהם גרנט ייזעק לעזרת פומפי הנואשת (ושוב ידיח את טל בן חיים מההרכב...).

וויגאן - צ'לסי 1:3

צ'לסי הגיעה מושלמת למשחק, עם שישה ניצחונות מששת משחקי הליגה הראשונים, אבל חניכיו של קרלו אנצ'לוטי גילו שוב עד כמה קשה היא הפרמיירליג, ואיך באנגליה כל משחק חוץ עלול להפוך למוקש. רגע לפני משחק העונה הראשון נגד ליברפול בסטמפורד ברידג', צ'לסי מאבדת גם את פטר צ'ך, שהורחק במשחק, וצריכה להיות מודאגת גם מהשישייה של הליברפולים. אין ספק, צפוי לנו משחק מעניין.

טיטוס טראמבל, הבלם המגושם של וויגאן, הדהים את הכחולים בדקה ה-16 כשכבש בנגיחה מקרוב, אבל דידייה דרוגבה השווה בדקה ה-47 בבעיטה חדה מתוך הרחבה אחרי מסירה של פלורן מאלודה והחזיר את הסדר לסורו. בדקה ה-53 הכשיל פטר צ'ך את הוגו רודאייגה ברחבה, ספג כרטיס אדום, ורדאייגה עצמו כבש מהנקודה הלבנה כדי להחזיר את היתרון לוויגאן ולהדאיג את אנצ'לוטי. מי שחתם את התוצאה היה פול שארנר, שבדקה ה-90 השלים את החגיגה של המארחים.

וויגאן, שכבר הפסידה העונה 5:0 ליונייטד ו-4:0 לארסנל, החזירה לעצמה את הכבוד, ונדמה שזה אירוני שהקבוצה שעד עתה כבשה רק ארבעה שערים בשישה משחקים, החזירה את אנצ'לוטי לקרקע.

סטוק - מנצ'סטר יונייטד 2:0

השדים האדומים ממשיכים ללהוט. היונייטד חגגו השבוע את הניצחון הדרמטי בדרבי, שהגיע אחרי ניצחונות מרשימים על ארסנל וטוטנהאם, והיום השיגו את ניצחונם החמישי ברציפות בליגה, שמראה שוב שלמרות עזיבתם של טבז ורונאלדו, גם השנה יהיה קשה לקחת מאלכס פרגוסון את התואר.

ריאן גיגס, שבישל שלוש פעמים בדרבי, הוסיף גם היום שני בישולים מוצלחים, כשבדקה ה-62 מצא את דמיטאר ברבאטוב עם כדור רוחב מדויק, ובדקה ה-77 הגביה כדור חופשי לראשו של ג'ון אושיי, שנגח יפה פנימה. יונייטד נהנתה מאיבוד הנקודות של צ'לסי, נצמדה אליה בפסגה, וגם פרגוסון יודע: המאבק רק התחיל.

ליברפול - האל 1:6

בליברפול זוכרים היטב כי בעונה שעברה הקבוצה הפסידה נקודות חשובות דווקא במשחקיה הביתיים נגד הקטנות, אך הפעם, מול האל סיטי, חניכיו של רפא בניטז הגיעו ממוקדים ונחושים, והשיגו את שלוש הנקודות החשובות. פרננדו טורס עושה סימנים של קאמבק, יוסי בניון ממשיך להיות אקטיבי ומסוכן, סטיבי ג'י ממשיך להיות פשוט סטיבי ג'י, ומלבד הססנות בהגנה האדומה - נדמה שליברפול ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה הלא יציבה, עם ניצחון רביעי ברציפות.

גיבור המשחק הוא ללא ספק פרננדו טורס, שכבש שלושה שערים נפלאים לפני שהוחלף בדקה ה-68. יוסי בניון אומנם בישל פעמיים לחלוץ הספרדי הנהדר, אך למרות זאת אין ספק שהשערים רשומים אך ורק רק על שמו של טורס, שליהטט ברחבה ובמגני היריבה. בדקה ה-12 הוא כבש ברגל שמאל, בדקה ה-28 הוא הוסיף את השני ברגל ימין, בדקה ה-47 הוא השלים שלושער אחרי שעבר יפה את השוער. אך למרות המשחק הגדול של טורס האימתני, את השער היפה במשחק כבש ג'רארד בדקה ה-61, שבבעיטה מופלאה מחוץ לרחבה מצא את הפינה הרחוקה. באבל, שנכנס כמחליף, חתם את התוצאה בעם שני שערים בדקות הסיום (88 ו-90). ג'יובאני השווה זמנית להאל בשער יפה בדקה ה-15, אך הקבוצה של פיל בראון ממשיכה להציג את ההגנה הגרועה בליגה (ספגה עד כה 17 שערים).

טוטנהאם - ברנלי 0:5

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי קלקלו את פתיחת העונה הנפלאה של התרנגולים בשבועיים האחרונים, אבל היום הארי רדנאפ ראה את הקבוצה שלו חוזרת לתלם. מי שהפך לגיבור המחזור הוא רובי קין, שכבש רביעייה (18 בפנדל, 74, 77 ו-87) כשבאמצע ג'רמיין ג'ונאס (33) משלים את החגיגה.

פולהאם - ארסנל 1:0

ארסנל הצליחה להשיג היום המשכיות לניצחון הגדול על וויגאן, כשהשיגה ניצחון חוץ על יריבתה העירונית. גם היום מי שהציל את התותחנים היה רובין ואן פרסי, שכבש עוד שער ניצחון של חלוץ נהדר בדקה ה-53, אחרי מסירה מפברגאס. גיבור המשחק היה דווקא ויטו מאנונה, השוער הצעיר בין הקורות, ששלף כמה הצלות במחצית השנייה ששמרו על הנקודות.

בירמינגהאם - בולטון 2:1

מזל טוב לתמיר כהן. הקשר הישראלי, זה שבקושי זומן לסגל הנבחרת על ידי דרור קשטן, ממשיך לכבוש בפרמיירליג, והיום הוא הוסיף עוד שער למאזנו, השלישי במספר העונה, שכבש בנגיחה מקרוב בדקה העשירית אחרי מסירה של קווין דייויס, שער שהפך לשער קריטי שמרחיק את הוונדררס מהאזור המסוכן.

מי שכמעט גזל מהישראלי את הנקודות היה קווין פיליפס, שהשווה למארחת בדקה ה-84, אבל צ'ונג יונג לי דחק מקרוב בדקה ה-86 והבטיח את הניצחון לבולטון.

בלקבורן - אסטון וילה 1:2

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה, וילה השיגה ארבעה ניצחונות רצופים והעמידה את פתיחת העונה הטובה של המועדון בעשור האחרון, אבל היום בלקבורן עצרה את החבורה המלוטשת של מרטין אוניל, והתרחקה מהקו האדום. אומנם גבריאל אגבונלהור העלה את וילה ליתרון 0:1 כבר בדקה השלישית, אך כריסטופר סמבה השווה בדקה ה-24, ודייויד דאן כבש בפנדל מתוק בדקה ה-88 כדי להעניק לרוברס את ניצחונה השני העונה ואת שלוש הנקודות החשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully