וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למדתי להיות מוטיבטור דרך פאבים"

ארסן ונגר מספר כי את ההשראה כמאמן כדורגל שאב לאחר שגדל ליד פאב. רונאלדו: "אני עדיין עוקב אחרי מנצ'סטר יונייטד"

רויטרס

וידאו ארסן ונגר: רויטרס

תרגום ועריכה: עידן גוראל

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, מגלה מהיכן הגיעה יכולת ההשפעה שלו על שחקנים. "גדלתי ליד פאב, ואין מקום שנותן לך להבין את הנפש האנושית יותר מפאב", אמר הצרפתי, "כשאתה בן 5 או 6 אתה פוגש המון סוגים של אנשים ושומע כמה אכזריים הם היו אחד לשני. מגיל צעיר אתה מבין איך עובד המוח האנושי. מעבר לזה, אנשים מדברים בפאב על כדורגל, מי צריך לשחק בכנף ומי בתפקיד אחר".

ונגר סיפר גם שהלימוד המעניין הזה הפך אותו למאמן טוב יותר. "בעבודה שלנו אתה צריך להיות חיה, אתה צריך לא רק כוח מנטאלי, אלא גם פיזי כדי לשכנע את השחקנים שהם יכולים לנצח. כשהכוח אוזל, אתה יכול לחפות עליו עם ניסיון. אין יום שעובר שבו אני חושב שאני יכול לחיות בלי כדורגל".

המאמן אמר כי אינו מתרגש מהפסדיה של ארסנל לשתי הקבוצות ממנצ'סטר. "אני מזהה פה המון פוטנציאל, ואני מאמין שהפוטנציאל הזה יתגשם בקרוב", אמר המאמן, "כשיש לך שחקנים שמגיעים למצבים וכל אחד יכול להבקיע, יש סיבה להיות אופטימי".

שים, שים לי על הערוץ של יונייטד

בניגוד לקרלוס טבז, שעזב עם בטן מלאה את אולד טראפורד ולא מוכן לסלוח לאלכס פרגוסון, כריסטיאנו רונאלדו מעדיף לא להסתכסך עם אוהדי מנצ'סטר יונייטד. כוכב ריאל מדריד, שהגיע לקבוצה תמורת 94 מיליון יורו בקיץ האחרון, אמר ל"דיילי מירור" כי הוא עדיין עוקב אחרי הקבוצה האנגלית: "בכל פעם שיוצא לי, אני מסתכל על משחקים שלה".

רונאלדו אמר את הדברים בראיון שעיקרו היה התייחסות לנאני, הקיצוני בן ארצו שקיבל ליטוף גדול מהכוכב. "אני רואה שהוא משחק שם הרבה יותר. זה טוב בשבילו וטוב בשביל האוהדים, הוא מקבל הזדמנות להראות שהוא שחקן מצוין, ואני רואה שגם האוהדים מתחילים לראות את זה ולהעריך אותו. אני בטוח שהוא יהפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם".

בתוך כך, הודיע אלכס פרגוסון כי הקשר אואן הארגריבס בדרכו חזרה לקבוצה, לאחר שהחלים מפציעה ארוכה. "אני מקווה שהוא יוכל לשחק בקרוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האידיליה סביב נוטס קאונטי מתפרקת

סוון גוראן אריקסון, סול קמפבל, כוכבים ידועים - הכל נראה טוב הקיץ בנוטס קאונטי, המועדון שהידרדר לליגה הרביעית באנגליה ונראה כמו סוג של פנטזיית אולד סקול לרומנטיקנים של הכדורגל האנגלי. אלא שאחרי העזיבה של קמפבל בתחילת השבוע לאחר משחק אחד בלבד, הלבנים סביב האשליה ממשיכות ליפול מהקיר.

על פי ה"סאן", ראסל קינג, האיש שהוגדר כיועץ העל וששידך את אריקסון וקמפבל לקבוצה, נידון בתחילת שנות ה-90 למאסר של שנתיים בשל מעורבותו בתרמיות ביטוח. העיתון פרסם אתמול על חקירה המתנהלת בשל המסתוריות סביב זהותם של המתווכים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully