וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הוגרלה נגד ליברפול בגביע הליגה

השתיים ישחקו באיצטדיון האמירויות בשמינית הגמר. צ'לסי נגד בולטון, יונייטד מול בארנסלי. סקוטלנד: 0:2 לסלטיק על סנט מירן

אחרי שלא נרשמו הפתעות בסיבוב השלישי של גביע הליגה, נערכה היום (שבת) הגרלת שמינית הגמר, שהולידה מפגש מסקרן בין ארסנל לליברפול כבר בשלב הזה. כזכור, ליברפול ניצחה השבוע רק 0:1 את לידס בחוץ ואילו ארסנל הסתפקה ב-0:2 על ווסט ברומיץ' כדי לעלות לשלב הבא. בשנה שעברה הרדס הודחו בשלב 16 האחרונות אחרי שנוצחו 4:2 על ידי טוטנהאם, בעוד ארסנל נעצרה ברבע הגמר על ידי בארנלי, לה הפסידה 2:0.

בשמינית הגמר, שייערך החל מה-26 בחודש הבא, ישתתפו 13 קבוצות מהפרמייר ליג ושלוש נוספות מהצ'מפיונשיפ. מי שזכתה בהגרלה נוחה מאוד יחסית לשלב הזה היא מחזיקת הגביע, מנצ'סטר יונייטד, שתצא למשחק חוץ אצל בארנסלי מהליגה השנייה. גם מנצ'סטר סיטי זכתה לחיים קלים, כשהוגרלה נגד סקאנת'ורפ בבית. השלישית שזכתה במפגש עם קבוצה מהצ'מפיונשיפ היא בלקבורן, שתארח את פטרבורו. צ'לסי של קרלו אנצ'לוטי תארח את בולטון.

כל המשחקים:

בלקבורן - פטרבורו
מנצ'סטר סיטי - סקאנת'ורפ (צ'מפיונשיפ)
טוטנהאם - אברטון
בארנסלי (צ'מפיונשיפ) - מנצ'סטר יונייטד
צ'לסי - בולטון
סנדרלנד - אסטון וילה
ארסנל - ליברפול
פורטסמות - סטוק סיטי

סלטיק שמרה על הפסגה בסקוטלנד

סלטיק, יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית, השיגה ניצחון שני ברציפות (חמישי בשישה משחקים) בליגה הסקוטית ושמרה על המקום הראשון בזכות ניצחון 0:2 בחוץ על סנט מירן. טוני מוובריי שוב ביצע שינויים בהרכב, וקיבל תמורה משחקן אחד מפתיע שחדר פתאום לתודעת האוהדים בירוק.

פטריק מקורט בן ה-25 ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב במשחק גביע הליגה באמצע השבוע, וחגג את 90 הדקות הראשונות במשחק רשמי עם שער ראשון. גם היום הצפון אירי פתח בהרכב ולא איכזב, כשהבקיע את הראשון של סלטיק בדקה ה-27. לאחר מכן עברו שחקני סלטיק להתעסק בעיקר בוויכוחים ועימותים עם יריביהם, עד הדקה ה-78 בה הכפיל שון מלוני את היתרון וסידר לקבוצתו שלוש נקודות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully