וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה לא מאטה

למרות הקיץ הקשה, העטלפים ניצחו 0:2 את סביליה, מאטה ופאבלו כבשו. אתלטיקו הובסה במלאגה. בילבאו-אספניול 0:1

לאחר ניצחונה הגדול של ריאל מדריד 2:3 על דפורטיבו לה קורוניה עם פתיחתה של הליגה הספרדית, המשיך היום (ראשון) המחזור הראשון, שיינעל רק ביום שני עם משחקה של ברצלונה נגד ספורטינג חיחון (22:55, ספורט 5, HD) שנדחה בשל משחקה בסופרקאפ האירופי ביום שישי האחרון נגד שחטאר דונייצק (0:1 לקטלאנים).

שני הלגיונרים הישראלים, דודו אוואט ובן סהר, גם פתחו עונה, כאשר השוער הישראלי, לו זו העונה השביעית, המשיך את דרכו במאיורקה. אוואט השלים 90 דקות ושמר על שער נקי ב-0:2 של מאיורקה על חרז. בן סהר, לעומת זאת, הצטרף רק העונה לליגה כשחבר לאספניול. החלוץ הישראלי פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-77 בהפסד החוץ של הקבוצה 1:0 לאתלטיק בילבאו.

אתלטיקו מדריד פתחה את העונה ברגל שמאל עם תבוסה לא נעימה בחוץ, 3:0 למלאגה. חטאפה השיגה ניצחון חוץ גדול, 1:4 על ראסינג סנטאנדר עם שלושער של רוברטו סולדאדו. אוסאסונה ו-ויאריאל נפרדו בתיקו 1:1. ולנסיה קטפה ניצחון ראשון העונה בבית, 0:2 על סביליה. אלמריה ו-ויאדוליד סיימו את משחקן ללא שערים.

מלאגה - אתלטיקו מדריד 0:3

בליגה בה ריאל מדריד וברצלונה כנראה לא יאבדו נקודות רבות, אם קבוצות מסוימות רוצות לדלוק אחריהן אסור להן להפסיד הרבה משחקים. אתלטיקו מדריד, אחת מאלו, פתחה את העונה שלה עם הפסד קשה באנדלוסיה. נביל בהאה (32), מנו טורס (62) וחאבי טורס (90) כבשו את השערים לזכות הקבוצה הביתית, שיכולה מבחינתה לרשום וי גדול ביומן.

אוסאסונה - ויאריאל 1:1

האדומים מפמפלונה אירחו את הצוללת הצהובה, וכל אחת מהקבוצות אספה לחיקה בסיומו של המשחק נקודה עם פתיחת העונה. שחקן נבחרת ספרד סנטי קאסורלה העלה את הקבוצה מוולנסיה של המאמן החדש ארנסטו ואלוורדה ליתרון (32), וולטר פאנדיאני לא נתן לצהובים לשמוח יותר מדי והשווה לאחר חמש דקות.

ראסינג סנטאנדר - חטאפה 4:1

קשה לצפות לפתיחת עונה טובה, מרשימה ומחמיאה יותר מזו עבור שחקן. רוברטו סולדאדו, חלוצה של האורחת מהפרבר המדרידאי, סיים את המשחק עם שלושער ענק והביא לקבוצתו שלוש נקודות ראשונות העונה. רפאה לופז העלה את האורחים ליתרון אחרי 12 דקות. החל מהדקה ה-28 סולדאדו פתח בהצגה האישית עם שלושה שערים (28, 33, 56). בין לבין היה זה מהדי לאסן שצימק (42).

מאיורקה - חרז 0:2

הקבוצה מהאי פתחה את העונה שלה בצורה טובה עם ניצחון על העולה החדשה, לה זו העונה הראשונה בהיסטוריה בליגה הבכירה. האורחים הצליחו להחזיק מעמד עד הדקה ה-56, אז ספגו את השער הראשון, שנבע גם כנראה כתוצאה מכך שחרז נשארה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-41, לאחר שחיודה הורחק.

על השער הראשון העונה של מאיורקה חתום אריץ אדוריז, שנגח מהרחבה לאחר בישול של טוני. האחרון היה זה שהכפיל את היתרון של מאיורקה אחרי ארבע דקות.

דודו אוואט הצליח לשמור על רשת נקייה, במשחק בו הוא לא עמד בפני מצבים רבים מסוכנים לאור שליטתם הכמעט מוחלטת של האדומים במגרש.

אתלטיק בילבאו - אספניול 0:1

אחת משלוש הקבוצות (ביחד עם ריאל מדריד וברצלונה) שלא ירדו מעולם לליגה השנייה פתחה עונה נוספת בליגה הראשונה. הסן מאמס, כמו תמיד, היה מפוצץ בבאסקים לוהטים שדחפו את קבוצתם ובאו על שכרם אחרי 78 דקות עם השער של גאיסקה טוקרו. האחרון הוריד כדור יפה על החזה, חדר לרחבה ושלח פצצה לשער.

בן סהר, שהמשיך את נדודיו ברחבי אירופה, נחת בקיץ האחרון בקבוצה השנייה מבירתה של קטלוניה. החלוץ הישראלי כבש במשחקי האימון, אבל את המשחק היום הוא פתח על הספסל. בדקה ה-77 נכנס, ולדאבונו דקה לאחר מכן ראה את שער הניצחון של אתלטיק.

ולנסיה - סביליה 0:2

הקבוצה מעיר התפוזים עברה קיץ קשה. בצל הבעיות הכלכליות הקשות שפוקדות את הקבוצה בשנים האחרונות, קבוצות רבות ניסו לחטוף לה את צמד השחקנים המצוינים, דויד ויאה ודויד סילבה, אבל הם נשארו אצלה. בינתיים. הקבוצה מאנדלוסיה עשתה חיזוק טוב עם אלבארו נגרדו ודידייה זוקורה, זה לא עזר לה במחזור הראשון. חואן מאטה (48) ופאבלו הנריקה (80) נהנו מבישולים של אבר באנגה, כדי לכבוש לוולנסיה ולהקפיץ את כל המאסטייה.

במשחק נוסף נפרדו אלמריה ו-ויאדוליד בתיקו 0:0.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully