וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "הציפיות הגבוהות יצרו הרבה לחץ ועצבים"

מנואל פלגריני יודע למה ריאל מדריד התקשתה במחזור הפתיחה, קאקה מאמין: "זה הפך את הניצחון למתוק יותר"

אם המשחק הראשון של העונה מייצג את מה שצפוי לנו השנה מריאל מדריד, הרי שהולך להיות מעניין. הקבוצה הגלאקטית שבנה פלורנטינו פרז אומנם לא הרשימה במיוחד בהופעת הבכורה שלה אמש (שבת) בליגה הספרדית, ובכל זאת כבשה שלושה שערים בקלילות, ספגה שניים (גם כן בקלילות), ניצחה 2:3 את דפורטיבו לה קורוניה והמשיכה את העניין והסקרנות סביבה.

"אני מאוד מסופק", פתח ואמר מאמנה הלחוץ של הקבוצה, מנואל פלגריני, "היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הראשון. הציפיות היו גבוהות מאוד, וניתן היה לחוש בלחץ ובעצבים לאורך המשחק. תמיד יהיה לחץ כאשר אתה מוביל רק בשער אחד, כי היריבה יכולה להשוות בכל דקה, אבל בהתחשב בעובדה שזה המשחק הראשון שלנו, אני בהחלט מרוצה. שלטנו במשחק, ותמיד חיפשנו את השער".

"זה תמיד חשוב לנצח את המשחק הראשון", יודע גם כריסטיאנו רונאלדו, שכבש מהנקודה הלבנה במשחקו הראשון, "הראינו כמה צדדים חיוביים במשחק שלנו, אך גם כמה פחות טובים. העיקר שניצחנו".

קאקה, מנגד, יודע שריאל צריכה להתרגל לניצחונות לא קלים, בעיקר בבית. "זה טבעי שקבוצות באות לסגור מולנו את המשחק", אמר הברזילאי, "בגלל שהניצחון לא בא בקלות, הוא הפך למתוק יותר. שמחתי שהקהל תמך בנו גם ברגעים הקשים".

"אנחנו ברמה שציפינו שבה נהיה", אמר המנהל המקצועי חורחה ולדאנו, "היו הרבה שחקנים חדשים, הרבה לחץ, אבל בסך הכל הייתה הופעה טובה. היה חסר לנו קצת קצב, אבל אין מה לדאוג כרגע, העונה עוד ארוכה".

ולדאנו אף התייחס למועד ההעברות, שקרוב לסיומו. "יצטרך לקרות נס כדי לגרום לנו לרכוש שחקן נוסף עד יום שני", אמר ולדאנו, "אבל יכול להיות שמישהו יעזוב". הכוונה היא כנראה לרפאל ואן דר וארט, שטרם מצא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully