וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הקלאס של לאס

בומבה של לסאנה דיארה העניקה לריאל 2:3 על לה קורוניה במשחק פתיחת העונה. ראול ורונאלדו כבשו במחצית הראשונה

אחרי קיץ ארוך של ציפייה נפתחה הערב (שבת) הליגה הספרדית ובמשחק פתיחת העונה כיכבה ריאל מדריד, ששרדה מאבק לא פשוט מצידה של לה קורוניה בדרך לניצחון 2:3 בסנטיאגו ברנבאו. הגלאקטיקוס של מנואל פלגריני הציגו לפרקים את הכדורגל המלהיב שמצופה מהם, אבל גילו גם לא מעט חולשות, בעיקר בחלק האחורי, אבל יותר מהכל הוכיחו לנו שמשעמם לא יהיה העונה במשחקים של הבלאנקוס.

הרכב החלומות שרקח פלורנטינו פרז, שכלל את כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה, צ'אבי אלונסו וראול בחלק הקדמי, נראה טוב בפתיחה ובדקה ה-26 מצא קאקה בכדור עומק גאוני את בנזמה שבעט לקורה, וראול דחק את הריבאונד פנימה כדי לקבוע 0:1 לריאל.

כעבור ארבע דקות הפתיע ריקי את הברנבאו כולו כשנגח פנימה באין מפריע הרמה פשוטה מכדור חופשי בזכות חור גדול בהגנת המקומיים, אבל בדקה ה-35 הוכשל ראול ברחבה על ידי השוער דניאל ארנזוביה ורונאלדו התכבד לכבוש את שער הבכורה הרשמי שלו במדי הלבנים וקבע 1:2.

האורחים מגליסיה לא אמרו את המילה האחרונה, ופחות מדקה מפתיחת המחצית השנייה הסתנן חואן ואלרון הוותיק לתיבת החמש של איקר קסיאס ושלח כדור מדויק פנימה שאיזן את התוצאה פעם נוספת. הלחץ בבירה החל לבעבע, לפני שלאסנה דיארה, מספר 10 החדש של הבלאנקוס, שיחרר אותו בפצצה לא אופיינית מ-20 מטרים לפינה שקבעה 2:3 וחתמה את הופעת הבכורה של "פלורן טים" ברגל ימין.

במשחק הנוסף של הערב גברה סראגוסה 0:1 על טנריפה בקרב בין שתיים מהעולות החדשות, בזכות שער של חאבייר אריזמנדי בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully