וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמין פה יאמן את וולפסבורג

המאמן שפוטר במהלך העונה משטוטגרט יחליף את פליקס מגאת בשורות האלופה. בבאיירן מרוצים מהמקום השני. רומיניגה: "לא סוף העולם"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

פחות מיממה לאחר שזכתה באליפות היסטורית ראשונה בתולדותיה, הודיעה וולפסבורג רשמית על מינויו של מאמן חדש. ארמין פה בן ה-48 הוא זה שייקח את המושכות. כזכור, כבר לפני מספר שבועות נודע כי פליקס מגאת יעזוב וידריך בעונה הבאה את שאלקה. פה פוטר במהלך העונה משטוטגרט ועוד קודם לכן, הדריך את אוגסבורג, הנזה רוסטוק ורטינגן וגראוטר פירת.

בינתיים בוולפסבורג המשיכו לחגוג את הזכייה ההיסטורית באליפות הבונדסליגה. 100 אלף אוהדים חגגו ברחובות העיר כשהשחקנים הגיעו רכובים במכוניות עם גג נפתח של הבעלים, חברת פולקסוואגן. החלוץ הבוסני הצעיר, אדין דזקו, שכבש העונה 26 שערים עשוי לעזוב והוא מושך התעניינות מבכירות קבוצות היבשת וביניהן צ'לסי. לעומתו, מלך שערי הבונדסליגה, גראפיט הברזילאי, הצהיר בפני האוהדים שיישאר במועדון.

באיירן מינכן מסתפקת במועט

בבאיירן מינכן לא הזילו דמעה על אובדן האליפות. המאמן הזמני יופ היינקס סיים את העונה עם ארבעה ניצחונות ותיקו, שהספיקו לו להגשים את המטרה שהציב - מקום שני וכרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. "נהנתי מכל רגע", אמר המאמן שיוחלף על ידי לואיס ואן חאל. "חבל שהתואר לא היה בר השגה. אם היו עוד כמה משחקים, אולי היה לנו סיכוי לסיים במקום הראשון. בכל מקרה, אני חושב שוולפסבור רואיה לאליפות".

היינקס העביר את הרגשות באליאנץ ארנה: "זה מעולם לא היה כך בעבר. בפעם האחרונה שהייתי כאן, לסיים במקום השני נחשב לשום דבר, אבל היום כולם מאושרים. המקום השני שווה ליגת האלופות ובמצב הכלכלי של היום זה קריטי. החיים של באיירן תלויים בליגת האלופות לכן מה שבעבר התקבל במרירות, היום נחשב להצלחה".

קארל היינץ רומיניגה המשיך את הקו של היינקס: "ברכות חמות לוולפסבורג. צריך להוריד את הכובע בפנ פליקס מגאת על מה שהשיג. האליפות מגיעה להם. וולפסבורג אלופה בפעם הראשונה, לנו יש כבר 21 אליפויות, אז המקום השני הוא לא סוף העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully