וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת': "התואר הגיע לנו"

פליקס מגאת' הודה שגם הוא לא האמין שוולפסבורג שלו מסוגלת, אבל הזאבים חגגו זכייה באליפות ראשונה בתולדותיהם

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

עונה מרתקת נוספת בבונדסליגה הסתיימה הערב (שבת) עם חגיגת סינדרלה אמיתית, כשוולפסבורג הקטנה השלימה את העבודה עם 1:5 ענק על ורדר ברמן וזכתה באליפות הראשונה בתולדותיה. הזאבים הלוהטים לא הושפעו מהלחץ ומבאיירן מינכן שנשפה בעורפם ואיימה לגנוב להם את הכתר, ושלחו עשרות אלפים לחגוג ברחובות.

המירוץ חסר המעצורים של הירוקים לעבר התואר התחמם בחלקה השני של העונה, עם עשרה ניצחונות רצופים אחרי החזרה מפגרת החורף, בהנהגת שני החלוצים המופלאים גראפית ואדין זדקו. הברזילאי והבוסני הפכו לצמד הראשון בגרמניה שכובש יותר מ-20 שערים כל אחד בעונה, כשגראפית מתכבד בתואר מלך השערים עם 28, וזדקו מסיים מיד אחריו עם 26 כיבושים.

וולפסבורג, שבשנה שעברה רשמה את הישג השיא שלה עד כה כשסיימה חמישית בטבלה, תופיע בעונה הבאה לראשונה גם בליגת האלופות, לצידן של באיירן מינכן ושטוטגארט, שסיימו במקומות השני והשלישי בהתאמה.

המאמן פליקס מגאת', שזכה בשני דאבלים ברציפות עם באיירן מינכן ב-2005 וב-2006, הוסיף עוד צלחת לארון הגביעים הגדוש שלו לפני העזיבה לטובת שאלקה, ובירך את שחקניו: "בתחילת העונה לא האמנתי שיהיה לנו סיכוי לזכות באליפות", הודה מגאת' בסיום. "זה חלום שהתגשם. אבל ידעתי שיש לנו קבוצה טובה, שיחקנו היטב והתואר הגיע לנו".

מגאת' ושחקניו עדיין מעכלים את ההישג ההיסטורי, והמאמן הודה שמדובר ביום בלתי נשכח בקריירה שלו. גם הקשר כריסטיאן גנטנר לא ידע את נפשו מרוב שמחה: "קשה להאמין כרגע שאנחנו אלופים, ייקח לנו כמה ימים או שבועות עד שנעכל את זה". אדין דזקו, שכבש את החמישי מול ברמן והשלים עונה אדירה עם 26 שערים, צהל משמחה: "זה מהמם, חלום. לפני שנתיים, כשהגעתי לגרמניה, לא חשבתי שאזכה באליפות. אנחנו נחגוג כל הלילה".

עדכון ראשון: 20:26, 23/05/09
עדכון אחרון: 08:30, 24/05/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully