וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה לא שולל מעבר למארסיי

חלוצה הצרפתי של יובנטוס בירך על מינויו של דידייה דשאן והצהיר: "אם דשאן יקרא, אולי אבוא". ליון השעתה את פאביו סנטוס הברזילאי

יממה אחרי היוודע דבר מינויו של דידייה דשאן למאמן הבא של מארסיי, רוחות חדשות מנשבות בעיר הדרומית, וכל זאת כשמאבק האליפות עדיין פתוח לקראת מחזורי ההכרעה. האוהדים נרגעו לאחר הפרידה מאריק גרטס, והביעו תמיכה גורפת בבחירה בקפטן האהוב שהוביל אותם לזכיה בליגת האלופות ב-1993.

לא רק בצרפת ממתינים בציפייה דרוכה לראות מה צופן העתיד לדידייה דשאן. גם דויד טרזגה, חלוצה של יובנטוס, לא שולל אפשרות לאיחוד עם האיש שהדריך אותו ביובה בעונת 2006/07, אז העפילה הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה. "אם דידייה יקרא לי, אני אשקול זאת בחיוב", הודה טרזגה, ששיחק בליגה הצרפתית רק במדי מונאקו, בראיון לעיתון 'לה פריזיאן'.

"כשהוא עזב את יובה, הוא חיפש אתגר במועדון גדול וזה לקח זמן. כעת יש לו את האפשרות לעשות את מה שהוא אוהב ולהותיר את חותמו על ההיסטוריה. כולם מכירים את האיכויות שלו וזו בהחלט בשורה טובה לאוהדי מארסיי", החמיא טרזגה לדשאן, שנחשב אחרי היורו למועמד המוביל לאימון נבחרת צרפת. הקדנציה במארסיי, כך מעריכים, תהווה מעין תקופת מבחן לקראת המשרה הלאומית.

ליון השעתה את פאביו סנטוס

ז'אן מישל אולאס ממשיך בניסיונות להוכיח כי הוא שונה משאר בעלי הקבוצות ונשיאי המועדונים בכדורגל הצרפתי. נשיאה המוחצן של ליון מעניק גיבוי מלא למאמנו קלוד פואל, חרף הכשלון המסתמן לגבי העונה הנוכחית כשהקבוצה רק במקום השלישי, ואף תומך בו במאבקו נגד שחקנים סוררים.

במחצית משחק ההפסד 2:0 בוואלנסיין, ביקש פואל להחליף את הברזילאי פאביו סנטוס. הקשר לא אהב את ההחלטה ופלט כמה מילים מיותרות לעבר המאמן. הנשיא אולאס החליט לקנוס את השחקן ולהשעותו מכל פעילות למשך 10 ימים, כשבקיץ יימכר לקבוצה אחרת. "עתידו של קלוד פואל לא עומד על הפרק", הודיע אולאס. "בשביל פאביו סנטוס, הסיפור נגמר. אנחנו נערכים לפרידה ממנו, אין דרך אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully