וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת' יאמן את שאלקה בעונה הבאה

המאמן בן ה-55 נפרד מוולפסבורג, מוליכת הבונדסליגה, וחתם על חוזה לארבע שנים בקבוצה מגלנזקירשן. ארמין פה ואריק גרטס מועמדים להחליפו

בוולפסבורג, הפתעת העונה בבונדסליגה, מתכוננים לשלבי הסיום של העונה שיקבעו האם תוכל הקבוצה של פליקס מגאת' להשלים את העבודה ולזכות באליפות ראשונה בתולדותיה, אבל בינתיים עוסקים גם בהכנות לעונה הבאה. היום (רביעי) אישרו הזאבים את הפרסומים בימים האחרונים בגרמניה והודיעו שמגאת' לא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

בהודעה משותפת של המאמן וההנהלה באתר הרשמי של הקבוצה נפרד מגאת' מהאוהדים, הודה להם על תמיכתם ואמר: "ברור שעלינו על כל הציפיות שקבענו לעצמנו כשהגעתי למועדון בקיץ 2007".

הכיוון העתידי של מגאת' היה ברור, וגם ההודעה לא איחרה להגיע. לא זכייה באליפות הניעה אותו וגם לא השתתפות מובטחת בליגת האלופות. מספר שעות אחרי פרסום הידיעה על סיום דרכו בוולפסבורג, נודע רשמית על מינויו של ה"המענה" בן ה-55 כמאמן שאלקה בעונה הבאה. מגאת' חתם בקבוצה מגלזנקירשן על חוזה עד 2013, ויקבל סמכויות נרחבות כמאמן וכמנג'ר.

ארמין פה, מאמן שטוטגרט לשעבר, ואריק גרטס הבלגי, שהודיע כי יעזוב את מארסיי וכבר אימן את וולפסבורג בעונת 2004/05, מועמדים לרשת את מגאת' ולאמן את הזאבים בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully