וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק אדלמן: "הוא עלה כמו רוקי לזירה"

מאמן יוסטון התרגש מחזרתו של יאו לפרקט אחרי פציעתו, שעזרה לרוקטס להפתיע בלוס אנג'לס. פיל ג'קסון: "אני לא יודע אם נוכל לשחק גרוע יותר"

בשנה שעברה הן נפגשו בסדרת הגמר וחידשו את היריבות ההיסטורית ביניהן, אבל השנה נראה שללייקרס ולסלטיקס יהיה קשה לשחזר את ההישג. הלילה (בין שני לשלישי) הפסידו שתי הפיינליסטיות מאשתקד בפתיחת סדרות הסיבוב השני שלהן, כל אחת בביתה, והסתבכו לקראת ההמשך.

הלייקרס, שעברו בחמישה משחקים חלקים את יוטה בסיבוב הראשון, הופתעו בסטייפלס סנטר על ידי יוסטון שניצחה 92:100 בזכות הצגה של יאו מינג, שכיכב עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים למרות שספג מכה חזקה בברכו בהתנגשות עם קובי בריאנט, שגרמה לו לדדות לחדר ההלבשה. אבל הענק הסיני מיהר לחזור למרות הכאבים, ועזר לרוקטס לשמור על הניצחון היקר שהעלה אותם ל-0:1 בסדרה. המשחק הבא ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (5:30, אין שידור) בלוס אנג'לס.

"אני לא יודע מה המעסה שלנו עשה לו, אבל זה היה ממש כמו רוקי שחוזר לזירה", אמר מאמן יוסטון ריק אדלמן בסיום, "ממש היינו צריכים אותו על המגרש". רון ארטסט, שעזר ליאו עם 21 נקודות בנוסף ליום שמירה מתיש על קובי בריאנט, הוסיף: "הוא אפילו לא הגיע לחדר הטיפולים מרוב שהוא מיהר לחזור. הרג אותו שהוא לא נמצא איתנו על המגרש. הוא הראה המון אומץ והייתי כל כך גאה בו".

גיבור היום עצמו הצטנע ואמר: "הייתי צריך רק לתת למכה לעבור. הברך שלי בסדר גמור, תודה ששאלתם. אין מה לדאוג לגבי זה, אני פשוט צריך לשים עליה קצת קרח". לגבי המשחק אמר יאו: "היינו רעבים לנצח את המשחק הראשון, כמו בסדרה מול פורטלנד. כולם באו בגישה הנכונה, שיחקנו מאוד קבוצתי וארטסט ובאטייה עשו עבודה מצוינת בשמירה על קובי. עכשיו אנחנו יודעים שהם יבואו חזקים מתמיד למשחק השני".

מהצד השני סבלו הלייקרס מיום קליעות נורא של 2 מ-18 מחוץ לקשת, וגם התעלות של קובי שקלע 22 מתוך 42 הנקודות האחרונות של הקבוצה לא הספיקה להם. "שיחקנו ממש רע", אמר קובי, שסיים עם 32 נקודות. "קלענו באחוז איום מהשלוש, למרות שהרבה מהזריקות האלה היו זריקות ייאוש לקראת הסיום. החטאנו גם יותר מדי מהעונשין, ופספסנו בכמה מהלכים הגנתיים ברגעים מכריעים".

מאמנו פיל ג'קסון היה מאוכזב גם הוא: "לא אהבתי את פתיחת המשחק, לא אהבתי את רמת ההתלהבות הנמוכה שלנו, את חוסר השליטה, את הבעיות בהתקפה, דברים קטנים שאנחנו צריכים לעשות טוב יותר. אני לא יודע אם נוכל לשחק גרוע יותר, למען האמת".

פירס: "אין לנו תירוצים לכך שלא היינו מוכנים"

בצד השני של ארצות הברית רשמה גם בוסטון הפסד ביתי בפתיחת הסיבוב השני עם 95:90 לאורלנדו, במשחק שהתוצאה הסופית שלו לא מלמדת דבר על מה שאירע על הפרקט.

הסלטיקס, שכבר פיגרו ב-28 נקודות ברבע השלישי, חזרו עד לפיגור של ארבע נקודות בלבד שתי דקות לסיום, לפני שהמג'יק הצליחו לבלום את הנפילה ולעלות ל-0:1 בסדרה. כעת תהיה חייבת האלופה לנצח במשחק השני בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00, אין שידור) כדי להגיע לפלורידה בשוויון 1:1.

פול פירס, שהיה היחיד שרשם משחק סביר אצל הירוקים עם 23 נקודות, אמר בסיום: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעורר רק בפיגור של 25 נקודות. אין לנו תירוצים לכך שלא היינו מוכנים".

המאמן המנצח, סטן ואן גנדי, נלחץ קצת מאיבוד היתרון אבל שחרר חיוך בסיום: "16 הדקות האחרונות היו אסון. שיחקנו כדי להריץ את השעון עד הסוף, ואי אפשר לעשות דברים כאלה במשחק כזה. בפלייאוף קבוצות תמיד ייאבקו כדי לחזור למשחק. אבל מה אתם אומרים על זה שהובלנו ב-28 הפרש? ובסופו של דבר ניצחנו, וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully