וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו, איזו פתיחה

יאו מינג והרוקטס הדהימו את הלייקרס עם 92:100 בלוס אנג'לס ועלו ל-0:1 בסדרה. גם הסלטיקס איבדו את יתרון הביתיות עם 95:90 למג'יק

שתי סדרות מבטיחות בסיבוב השני של הפלייאוף יצאו הלילה (בין שני לשלישי) לדרך, עם שתי הפיינליסטיות של השנה שעברה שפתחו עוד פרק בניסיונותיהן לחזור לסדרת הגמר, וגילו שהדרך לשם תהיה השנה קשה ביותר.

הסלטיקס, שהגיעו מותשים במיוחד יממה לאחר שסיימו את הסדרה המתישה שלהם מול שיקגו בסיבוב הראשון, לקחו צעד גדול לאחור בחלומות הריפיט שלהם עם הפסד ביתי 95:90 לאורלנדו שהכניס אותם לפיגור 1:0 בסדרה. לאחר מכן החלו גם הלייקרס את דרכם ברגל שמאל, כשלא הצליחו להתגבר על יום קליעות ורשמו הפסד ביתי מפתיע במיוחד 100:92 ליוסטון, שנהנתה מהצגה גדולה של יאו מינג ועלתה ל-0:1 משלה בסדרה.

בוסטון - אורלנדו 95:90 (אורלנדו עלתה ל-0:1 בסדרה)

האלופה התייצבה לקרב מול האורחת מפלורידה חבולה ותשושה, ואורלנדו קפצה על ההזדמנות. אחרי רבע ראשון צמוד הסתערו המג'יק עם ריצת 6:26 לפני הירידה להפסקה, והמשיכו בריצת 1:11 עם פתיחת הרבע השלישי כדי לפתוח פער מדהים של 28 נקודות (37:65). זהו בדרך כלל השלב שבו הקבוצה שבפיגור מרימה דגל לבן ונותנת מנוחה לכוכביה לקראת המשחק הבא, אבל הסלטיקס נלחמו בחזרה.

פול פירס ניצח על הקאמבק הנואש של המקומיים ברבע האחרון וההגנה המפורסמת של הירוקים שחזרה לעצמה עזרה להם לצמק עד לפיגור של 91:87 בלבד שתי דקות לסיום, אבל ריי אלן החטיא שלשה גורלית 43 שניות לסיום, ואורלנדו השיגה את ניצחון החוץ המיוחל וסיבכה את דוק ריברס ושחקניו כהוגן.

דוויט הווארד חזר מההשעייה שמנעה ממנו לשחק במשחק השישי מול פילדלפיה עם 16 נקודות ולא פחות מ-22 ריבאונדים, רשארד לואיס הוביל את קלעי המג'יק עם 18 נקודות ומייקל פייטרוס הוסיף 17 מהספסל. פירס קלע 23 לסלטיקס, אבל אלן לא פגע בכלום (9 נקודות, 2 מ-12 מהשדה) וגם רייג'ון רונדו הצטרף למצעד המחטיאים (14 נקודות, 2 מ-12 מהשדה לצד 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-7 איבודים).

ל.א לייקרס - יוסטון 100:92 (יוסטון עלתה ל-0:1 בסדרה)

אחרי שפתח את הלילה עם הפסד ללברון ג'יימס במירוץ לתואר ה-MVP, הסיוט האמיתי של קובי בריאנט התרחש על הפרקט בסטייפלס סנטר. ה-MVP היוצא, שסבל מכאבים בגרון במשך השבוע והחמיץ את אימון הקבוצה אתמול, נתן כרגיל את הכל למרות הכאבים אבל נאלץ לראות את הרוקטס גונבים ללייקרס שלו את יתרון הביתיות.

אחרי הטיול מול יוטה בסיבוב הראשון נתקלו הלייקרס בקשיים מול ההגנה הרצחנית של יוסטון, ויאו מינג דאג לשמור את הטילים ביתרון קטן לכל אורך המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-40:43 לאורחים. אלופת המערב מאשתקד הצליחה למחוק את הפיגור במאמץ רב ולעלות ל-76:77 ברבע האחרון, אבל אז הגיעה ריצת 0:9 של הרוקטס, שקיבלו זריקת אנרגיה מהעובדה שיאו חזר לפרקט אחרי שנפצע בברכו, ויום מחריד של המקומיים מחוץ לקשת (2 מ-18) שיבש כל תכנית קאמבק של קובי ולהקתו.

יאו סיים עם 28 נקודות (9 מ-17 מהשדה, 10 מ-10 מהקו) והוסיף 10 ריבאונדים, רון ארטסט הוסיף 21 נקודות וארון ברוקס תרם 19. קובי ניסה וניסה עם 32 נקודות (14 מ-32 מהשדה, רק 1 מ-7 מחוץ לקשת), אבל לא זכה למספיק עזרה. פאו גאסול היה היעיל ביותר מבין חבריו עם 14 נקודות ו-13 קרשים, אנדרו ביינום וטרבור אריזה הוסיפו 10 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully