וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס זכה בתואר ה-MVP

כוכב קליבלנד, שהוביל את קבוצתו למאזן הטוב בליגה זכה בתואר הנחשב בפער גדול: "זה מדהים". הקדים את בריאנט, וויד, הווארד ופול

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

זה היה באוויר, זה היה צפוי, והערב זה גם נהיה רשמי: לברון ג'יימס הוא ה-MVP של עונת 2009 ב-NBA. כוכב קליבלנד בן ה-24 היה המועמד המוביל לכל אורך העונה לזכות בתואר הנכסף, וקשה להאשים את הליגה על שקיבלה החלטה שגויה. אמנם קובי בריאנט היווה יריב שקול לג'יימס, ובשלבים רבים של העונה גם דווין וויד וכריס פול הוכיחו כי הם מועמדים ראויים, אך בסופו של דבר - ג'יימס הוא השחקן הטוב בליגה, בקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, ובעונה נהדרת.

ג'יימס מעמיד העונה 28.4 נקודות (49 אחוז מהשדה), 7.6 ריבאונדים, 7.2 אסיסטים, 1.7 חטיפות וחסימה למשחק. זו הפעם הראשונה בה שחקן מקליבלנד זוכה בתואר ה-MVP, וכזכור, ג'יימס אף סיים שני בקרב על שחקן ההגנה של העונה. ג'יימס בחר את מיקום מסיבת העיתונאים החגיגי, והחליט לקיימה באולם התיכונים שלו בסיינט מרי, בו זכה בשלוש אליפויות תיכונים.

"זה מדהים", אמר ג'יימס במסיבת העיתונאים החגיגית. "זהו פרס קבוצתי, פרסים אישיים מגיעים רק דרך יכולת קבוצתית". ג'יימס סיים ראשון בפער גדול, כשסיים ראשון אצל 109 מ-121 אנשי התקשורת בעלי זכות הצבעה, מה שהקנה לו ציון סופי של 1,172 נקודות. אל המקום השני הגיע קובי בריאנט, עם 698, תוך שהקדים את דווין וויד (680), דוויט הווארד (328), וכריס פול (192).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully