וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - נס ציונה: גביע בצל האלימות

רגע לפני 1/8 גמר הגביע נגד אשדוד (19:45, ספ' 5), מוליכת הארצית גילתה כתובות נאצה במגרשה בשל הדברים שנאמרו כלפי בן זקן

מ.ס אשדוד סיימה אמש את הכנותיה למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול סקציה נס ציונה היום (שלישי, 19:45, שידור משולב בספורט 5). המאמן יוסי מזרחי כינס את שחקניו לאסיפה קצרה בה ביקש מהם שלא להקל ראש ביריבה, הדגיש בפני השחקנים שאסור להם להיות שאננים ודרש מהם להיות מרוכזים ומוכנים.

הבלם כריסטיאן גונזאלס יחזור להרכב אחרי שלא שיחק מול קרית שמונה בשבת בליגה בגלל הרחקה, והצ'כי לובומיר קוביצה סובל עדיין מפציעה בברכו ועשוי לקבל מחר מנוחה, כשאת מקומו בקישור האחורי יתפוס קובי דג'אני. גם משה אוחיון סובל עדיין מפציעה ברגלו, וייתכן וגם הוא יהיה מחוץ לסגל. רחמים צ'קול צפוי להחליף את מאור פרץ בעמדת המגן השמאלי.

הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, התייחס לדברים שאמר עליו חנן פוקס, מנהל האצטדיון בנס ציונה ("למרוקאי הזה אין מושג מהחיים שלו"). הדברים של פוקס נאמרו לאחר שבן זקן טען בתקשורת כי בניית האצטדיון, שנחנך ב-2001, הייתה מיותרת. אותה התבטאות הכעיסה את אנשי הסקציה שיתארחו באשדוד. "אני לא מכיר את האיש וזה אפילו לא ברמה שלי להגיב. אני לא הולך להגיב למה שהוא אמר ושיבושם לו. השחקנים שלי יגיבו במגרש. אני ממש לא הולך להגיב, זה לא מכבודי", אמר בן זקן בתגובה.

"לעניין עצמו, וללא קשר לאיש, מה שאמרתי על המגרש בנס ציונה מבחינתי היה רק דוגמא, אם אתה שואל אותי, מבחינת סדרי עדיפויות אז גם המגרש בחיפה מיותר בשלב הזה, כי יש אצטדיון די טוב, קרית אליעזר. קרן המתקנים השקיעה שם 100 מיליון שקל, ואם אני הייתי צריך לקבל את ההחלטה, הייתי מסתכל על העניין בראייה ממלכתית של טובת הכדורגל בישראל. אם זה לקחת 100 מיליון שקל ולבנות מגרש כשיש אצטדיון די טוב או לקחת את אותו הסכום ולבנות 150 מגרשי דשא סינטטי במדינת ישראל מאילת ועד קרית שמונה, כשזו בערך העלות, אז ברור שהייתי מעדיף לבנות 150 מגרשים ברחבי המדינה במקום אותו אצטדיון בחיפה. מבחינת סדרי עדיפויות. ברור שהייתי מעדיף גם את זה וגם את זה, אבל אם אין לי את האפשרות ואני צריך לקבל החלטה איפה להשקיע את המשאבים, אני לא חושב שיש מישהו שחולק על דעתי", הסביר בן זקן את ההתבטאות שהכעיסה מאוד את אנשי הסקציה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, רחמים צ'קול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

"אין לנו שום חששות מאשדוד"

בעקבות הדברים כלפי בן זקן רוססו הבוקר כתבות נאצה במגרש של נס ציונה, וכן גרפיטי "ג'קי בן זקן המלך". הנהלת נס ציונה מצאה חלונות מנופצים ורכוש שנפגע, והתלוננה במשטרה. "התקשרתי להתנצל בפני ג'קי בן זקן על הדברים שנאמרו כלפיו על ידי מנהל האיצטדיון", אמר יו"ר נס ציונה קובי כדורי, "דבריו נאמרו בהומור, ולא צריך לגלוש לאלימות, הרי בקבוצה שלנו יש הרבה אנשים ממוצא מרוקאי, וגם אני ממוצא זה".

אחרי נפילתן של בני טמרה והפועל עכו נראה כי סקציה נס ציונה היא הסינדרלה האחרונה שנותרה בגביע. הקבוצה מגיעה למשחק שמינית הגמר באשדוד ממרומי המקום הראשון בליגה הארצית, כשהכרטיס לליגה הלאומית כמעט מובטח, ועם סגל מלא. ביום שישי האחרון, בסוג של הצהרת כוונות, הוכיחו שחקניו של רפי כהן שגם באחד ממגרשי החוץ הקשים בארצית הם לא מתקשים, כשהביסו את בית"ר/שמשון תל אביב 1:4. הסגל של הסקציה כולל בין היתר את מחזיק הגביע עם הפועל רמת גן, שרון ברנשטיין, ואת שני שחקניה של אשדוד לשעבר יניב בן ישי ועמית אוחנה.

"יש לנו הרבה שחקנים צעירים שזו במה גדולה בשבילם", אמר הקשר אופיר חמו לקראת המשחק. "יש לנו שחקנים עם ניסיון שכבר היו במעמדים האלה, ככה שאנחנו מוכנים. אין לנו שום חששות, עם כל הכבוד שהם קבוצה מליגת העל. יש להם יתרון עלינו אבל זה משחק אחד בסופו של דבר קורים דברים בגביע. המטרה לבוא ולעבור שלב, אנחנו רואים את עצמנו בתור שווים". המאמן רפי כהן מתכוון לפתוח במערך הרגיל של הקבוצה עם שלושה קשרים בעלי אוריינטציה התקפית וחלוץ בודד.

הרכב משוער: יניב בן ישי, יוגב בן סימון, מורן ג'אן, דין רפאלי (גיל קין), מאיר בונפיטו, אופיר חמו, שרון ברנשטיין, אלירן שערי, סהר לוי, עמית אוחנה (יוסי אסייג), שי אבוקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully