וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני לא יועמד לדין

10.3.2009 / 12:40

מנג'ר מכבי תל אביב הביע חרטה בפני תובע ההתאחדות, ונמנע מהעמדה לדין. שניידר מחפש שותף. אסיפה קשה בקרית שלום בושינסקי לשחקנים: "תתנהגו כמו גברים". שעיה: "אתם נראים כמו חבורה של מתים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט בסופו של דבר שלא להעמיד את מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, לדין חרף התנהגותו בסיום משחק הדרבי (3:1) מול הפועל תל אביב. נמני שוחח הבוקר (שלישי) עם אבן עזרא ושלח לו מכתב התנצלות. בשל כך, הוחלט שלא להעמיד את נמני לדין. למנג'ר הצהובים עונש על תנאי והעמדה לדין הייתה עלולה לגרור עונש הרחקה משלושה משחקים.

כזכור, נמני היה אמור לעמוד לדין בעקבות הדוח של שופט המשחק, מנשה משיח, אשר ציין כי המנג'ר צעק לעברו עם שריקת הסיום: "אתה שונא את מכבי תל אביב". כזכור, נמני נענש בעקבות התפרצות בדרבי הקודם בליגה העונה וקיבל עונש הרחקה למשחק אחד בפועל.

בתוך כך, גורמים בקבוצה מדברים על כך שכעת המטרה המרכזית והיחידה היא להבטיח את ההישארות בליגה. על פי שיבוץ משחקי הסיבוב השלישי, תשחק מכבי בארבעת המשחקים הקרובים נגד כל יריבותיה לתחתית. בקרית שלום רואים במשחקים אלו חשיבות גדולה למאבקי ההישארות.

כמו כן נודע, כי הבעלים אלכס שניידר, שכבר הודיע לפני מספר חודשים כי תקציב הקבוצה לעונה הבאה יקוצץ בעקבות המשבר הכלכלי העולמי, מחפש כעת משקיע או שותף שייכנסו יחד עימו לבעלות על הקבוצה וניהול המועדון. שמו של איש העסקים מאיר שמיר הוזכר כמועמד, כאשר בשלב זה לא הושגו עדיין סיכומים כלשהם בין הצדדים. לעת עת נראה כי שמיר לא ממהר להצטרף לבעלות על הקבוצה.

בושינסקי לשחקנים: "אסור לנו להתקפל ולהאשים אחרים"

הבוקר, במקום היום החופשי שתוכנן לשחקנים, התכנסו השחקנים לאסיפה קבוצתית בקרית שלום, שמטרתה לעודד את המוראל בקבוצה ולרומם את רוחם לאחר ההפסד. היו"ר, אביב בושינסקי, פתח את האסיפה ואמר לשחקנים: "אנחנו צריכים להמשיך את העונה ולהוכיח את מה שצריך להוכיח. הדברים תלויים בנו ואין ספק שאנחנו צריכים לעשות הרבה יותר. שיחקתם טוב מאוד אתמול, אבל זה לא מנחם אף אחד כשבסוף מפסידים".

בושינסקי המשיך: "המועדון הזה, בשלב הזה של העונה, נמצא במקום שאנחנו לא רוצים להיות בו ולא צריכים להיות בו. לקראת הסיבוב השלישי, אנחנו צריכים להרים את הראש, להאמין בעצמנו ולהראות למה אתם באמת מסוגלים. אסור לנו להתקפל ולהאשים אחרים. אנחנו תלויים רק בעצמנו ולא באף אחד אחר, לא במזל ולא בשופטים. אתם לא צריכים למתוח ביקורת ולהאשים אחד את השני".

"אנחנו בהנהלה לא מאשימים אחד את השני ושומרים על חזית אחידה, וכך גם אתם צריכים לנהוג ולהתנהג כמו קבוצה. תעשו את המקסימום למען הקהל. יש לכם מספיק זמן לעשות זאת. תרימו את הראש כי כולם יודעים שאתם מסוגלים ליותר כדי לממש את הפוטנציאל. אתם צריכים להתנהג כמו גברים החל מהמשחק הקרוב", סיכם היו"ר.

המנכ"ל, עוזי שעיה, נטל את רשות הדיבור ותקף: "הייתי במצבים קשים בחיים, אבל מעולם לא ראיתי עיניים כמו שאני רואה עכשיו. אתם נראים כמו חבורה של מתים, מה קרה לכם? לא אתן לכם להישבר ולא להתייאש. אנחנו במצב קשה, נכון לעכשיו אנחנו נכשלים, אבל כל כישלון צריך לחזק אותנו ולא לגרום לנו להוריד את הראש. מי שלא עושה, לא שוגה. אם אנחנו מאמינים בעצמנו ובמועדון, צריך להמשיך קדימה בנחרצות ובנחישות".

"במצב הנוכחי", המשיך שעיה, "העוצמה שלכם צריכה לצאת החוצה. אתמול הוכחתם שאתם יודעים לשחק. עכשיו אתם צריכים להביא את היכולת לצאת מהכישלונות ולהתחזק מהם. אנחנו מכבי תל אביב למרות הכל ואם יש שחקן שלא יכול לעמוד בזה, שיבוא אליי לחדר ויעבור למועדון אחר. הוא יקבל את כספו עד הסוף. אין שום בעיה".

שעיה המשיך: "מי שנשאר יבין שכולנו קבוצה. כולנו נכנסנו לזה וביחד נצא מזה. אני מאמין בכם אז צאו מהדיכאון ותכניסו לעצמכם אנרגיות חדשות. האחריות היא שלי וגם אתם קחו אחריות. אפשר לעשות טעויות, אבל קחו אחריות ובסוף זה יגיע".

נמני עצמו קיצר בדבריו לשחקנים ואמר משפט אחד שחתם את האסיפה: "אל תתנו לאנשים להכניס אתכם למרה שחורה. יש לנו בשבת את המשחק הכי חשוב העונה (הפועל פ"ת בחוץ - ר.ב)".

עם יציאת השחקנים מהאסיפה, אמר הקשר, דולי ג'ונסון: "הייתה אסיפה מאוד מעודדת. צריך לזכור שזה רק כדורגל ולא עניינים של חיים ומוות. לפעמים אתה מנצח ולפעמים מפסיד. יהיה בסדר".

עדכון ראשון: 10/3 9:54
עדכון אחרון: 10/3 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully