וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה בדרבי 1:3 את מכבי

האדומים חתמו את הסיבוב השני בליגת העל עם העפלה למקום השני. אניימה כבש שער עצמי, אבל באדיר, זהבי וטלקיסקי הפכו את התוצאה

עם הדילמה בין ניצחון בדרבי ומקום שני בליגת העל לבין האפשרות לארח את הקבוצות הגדולות בסיבוב השלישי, התייצבה הערב (שני) הפועל תל אביב בבלומפילד כאורחת של מכבי תל אביב התשיעית בטבלה, וחתמה את הסיבוב השני בליגת העל עם ניצחון 1:3 שהעלה אותה למקום השני.

מכבי, שלא ניצחה משחק בית מאז המחזור הראשון ורצתה לגמול לאוהדים על העונה הרעה, פתחה בהתלהבות, סיכנה את שערו של וינסנט אניימה מספר פעמים ובדקה ה-22 קיבלה מתנה מהשוער הניגרי, שאיגרף כדור קרן פשוט לשערו והעניק לצהובים יתרון מוזר אך מוצדק. הפועל החלה ליזום יותר לאחר השער, אלא שהגנת הצהובים תוגברה עם שחקני הקישור והרחיקה כדורים מאזור הסכנה. בדקת הסיום של המחצית ניצלו האדומים רפיון בהגנת מכבי והקפטן וואליד באדיר הוריד את הקבוצות להפסקה בשיוויון.

שחקניו של אבי נמני לא נתנו לשער שספגו לפגוע ברוחם, והמשיכו להיות טובים יותר. דולי ג'ונסון וגיז'רמו ישראלביץ' ניצחו את הקרב במרכז המגרש, כשהאדומים מתקשים להסתגל לחסרונו של של שי אבוטבול הפצוע, אלא שהחלוצים סילי ויבוריאן נראו חלודים ולא השפיעו יותר מדי על המשחק. גם במחצית הזו מכבי הורידה את העיניים מהכדור לרגע אחד, ובו ניצלו האדומים את ההגנה הרעועה והשלימו מהפך מרגלי המחליף ערן זהבי. בתוספת הזמן נמנע ממכבי פנדל, ובצד השני דימיטאר טלקיסקי, מחליף נוסף של גוטמן, קבע את תוצאת הסיום בניגוד להלך הרוח במשחק.

הניצחון מעלה את הפועל תל אביב למקום השני, מרחק נקודה מחיפה, אבל בלי הזכות לארח בסיבוב הבא את הירוקים ואת בית"ר ירושלים, מולה יתעמתו אלי גוטמן וחבורתו כבר במחזור הבא בטדי. מכבי תל אביב לא מצליחה לשפר את המאזן הקטסטרופלי במשחקי הבית ומסיימת את הסיבוב במקום התשיעי בלבד, עם הפסד נוסף בדרבי, קרבה מדאיגה לתחתית והגברת העצבים של האוהדים.

מהלך המשחק

דקה 2: יבוריאן נותר לבדו מול אניימה אחרי כדור גדול של ג'ונסון, אבל השוער הניגרי עצר ובוזגלו החטיא את הריבאונד, במהלך שהיה צריך להיפסל בשל נבדל.

דקה 10: ישראלביץ' בעט מ-16 מטרים סמוך לקורת השער של הפועל.

דקה 15: ורמוט בעט מהאוויר בניסיון הרציני הראשון של הפועל, יבריץ' הצליח להדוף לקרן.

דקה 21: יבוריאן חטף כדור מהגנת הפועל והגביה לסילי, שנגח טוב לפינה אבל לא מספיק כדי להכניע את אניימה.

דקה 22: גול! בוזגלו הגביה כדור קרן פשוט, ואניימה בהדיפה מוזרה איגרף את הכדור לשערו הוא. שבוע שני ששוער האדומים כובש, הפעם לצד הלא נכון. 0:1 למכבי

דקה 44: אניימה שוב יצא רע לכדור נייח, אבל יבוריאן נגח גבוה מעל השער.

דקה 45: גול! לאלה הגביה כדור מימין, לוז פיספס והקפטן באדיר דחק מקרוב אל הרשת. 1:1

דקה 55: בוזגלו ניסה את מזלו מ-20 מטרים, אניימה קלט בקלות.

דקה 61: ישראלביץ' ירה מחוץ לרחבה לעבר מרכז השער, אבל אניימה שוב היה במקום.

דקה 72: באדיר עלה לעזרת ההתקפה ומצא את טלקיסקי, שסחט הצלה גדולה מיבריץ'.

דקה 73: גול! דה סילבה הוריד בראשו כדור שהוגבה לרחבה, והמחליף זהבי שלח מקרוב פנימה. 1:2 להפועל

דקה 77: יבואה נשלח לבדו מול יבריץ', אבל הקשית את הכדור החוצה.

דקה 86: אניימה עם עוד טעות השמיט כדור, פנסו ניסה פעם אחת ורומן בעט לידיו של השוער.

דקה 90: כדור חופשי של בוזגלו הגיע לג'ונסון, שמקרוב הצליח להחמיץ, אם כי נתפס על ידי שחקן אדום והיה זכאי לפנדל.

דקה 90+2: גול! נאתכו שלח את טלקיסקי למתפרצת, והקשר הקשית מעל יבריץ' אל הרשת. 1:3 להפועל

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, משה מישאלוב, שרן ייני (דן רומן, 76), גיז'רמו ישראלביץ', דולי ג'ונסון, חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו, סקוט סילי (מתן לוטטי, 65), איליה יבוריאן (יותם פנסו, 81).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט (עומרי קנדה, 88), בן לוז (דימיטאר טלקיסקי, 58), מהראן לאלה (ערן זהבי, 63), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully