וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: אין לנו כבוד"

מאור בוזגלו יודע מה חסר בין היתר למכבי תל אביב העונה, לאחר עוד הפסד בדרבי להפועל. אבי נמני: "מה שמסמל אותנו זו הנאיביות, נצטרך לעקור אותה מהשורש". גוטמן: ”ניצחנו במשחק לא גדול שלנו”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בפעם השלישית העונה, כשההפסד בדרבי עדיין מהדהד במוחם של האוהדים הצהובים, נוצחה מכבי תל אביב בבלומפילד על ידי הפועל תל אביב 3:1 ושוב שלחה את קהל התומכים שלה הביתה בבושת פנים. האדומים עלו בעקבות הניצחון בדרבי למקום השני, מרחק נקודה ממכבי חיפה אבל ללא האפשרות לארח את הירוקים ואת בית"ר ירושלים בסיבוב השלישי של הליגה.

בוזגלו: "אין לנו כבוד עצמי"

הבוקר נודע (שלישי) כי מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, יועמד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט, כך קבע תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא. כזכור, נמני נענש בעקבות התפרצות בדרבי הקודם בליגה העונה והורחק למשחק אחד בפועל. כמו כן, נגד נמני עומד עונש על תנאי לשלושה משחקים למשך שנה, כך שאם יופעל העונש ייעדר נמני משלושת משחקיה הקרובים של הקבוצה.

אמש, אבי נמני ירד מתוסכל לאחר עוד הפסד אישי שלו בדרבי כמנג'ר מכבי תל אביב, דווקא ביום בו קבוצתו הייתה עדיפה. בעקבות המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה החליטה הנהלת המועדון להתכנס מחר בבוקר לישיבה וגם השחקנים זומנו לאסיפה שתתקיים במקום האימון שתוכנן. בנוסף לכל הצרות, צפוי נמני לעמוד לדין לאחר ששופט המשחק מנשה משיח יציין בדו"ח השיפוט כי צעק לעברו עם שריקת הסיום "אתה שונא את מכבי תל אביב".

"אין מה להגיד, אכזבה מאוד גדולה", אמר נמני בסיום. "שיחקנו טוב יותר, הגענו להרבה הזדמנויות וספגנו שער בניגוד למה שקרה במשחק. מה שמסמל אותנו זו הנאיביות. הפועל בקושי הגיעה להזדמנויות וכבשה מחוסר תשומת לב של החלק האחורי שלנו. המשחק הזה הוא סממן של העונה של מכבי, לא הפסקנו להחמיץ. נעקור את הנאיביות הזו מהשורש כי זו הבעיה היחידה שלנו, אין לנו בעיה של יכולת".

על האוהדים אמר נמני: "אם יש פה כאב מעבר להפסד במשחק, זה על הקהל שנתן כאן דחיפה יוצאת מן הכלל. אני מבין לליבו, אבל הקהל צריך להבין שסיפור העקירה מהשורש של הנאיביות ייקח זמן. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ואחריה להתכונן כמה שיותר מהר לעונה הבאה".

מאור בוזגלו: "אני מרגיש, כמו כל השחקנים, שאין לנו כבוד עצמי. אנחנו צריכים עכשיו להרים את עצמנו ולהמשיך במאבקים שנותרו לנו העונה. אנחנו קבוצת תחתית ונצטרך לעשות הכל כדי לצאת מהמצב הזה. אחרי ה-0:1 היינו צריכים לתת את השני, אבל ספגנו בדקה קריטית והם ניצחו, למרות שהיינו טובים יותר".

בהפועל מקדישים את הניצחון לאבוטבול

המאמן המנצח אלי גוטמן אמר בסיום: "המשחק התחיל בשליטה של מכבי, הם עלו עם מוטיבציה וירדו לגליצ'ים ואנו חזרנו משום מקום, עם השער של באדיר. במחצית השנייה שלטנו במשחק, הנענו כדור וניצחנו למרות משחק לא גדול. יש לנו סגל שצריך לדעת להשתמש בו, ראיתי שהחלק הקדמי דרוש רענון והפעם החילופים הצליחו. צריך להנות מהרגע, לקחת מהמשחק הזה את הדברים הטובים ולאגור כוחות לקראת המשחקים הקרובים".

הקפטן וואליד באדיר: "הניצחון הזה הראה על אופי של כל השחקנים, ידענו שמכבי יבואו בטירוף. לא הגענו למחצית הראשונה, אבל אחרי השער חזרנו לעצמנו. את הניצחון אני מקדיש לשי אבוטבול ולאוהדים".

ביברס נאתכו כבר כיוון לעבר משחק הגביע מול מכבי חיפה: "דרבי זה משחק שתמיד חשוב לנצח. כל משחק זה משהו אחר, אני מקווה שביום חמישי מול חיפה בגביע נגיע ביכולת יותר טובה, אבל אני קונה את התוצאה הזאת גם ביכולת פחות טובה".

יגאל אנטבי הוסיף: "משחק לא טוב שלנו, אבל אם אנחנו מנצחים דרבי ביכולת כזאת זה מעודד להמשך הדרך". הנהלת הקבוצה נענתה לבקשתו של סמואל יבואה לצאת להלווית אימו בגאנה, והחלוץ אמור לחזור לארץ ביום חמישי בבוקר.

עדכון ראשון 9.3 23:15
עדכון אחרון 10.3 9:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully