וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי: "רוצים גביע כדי לשמח את תושבי העיר"

28.1.2009 / 19:35

באשדוד מריחים אפשרות לתואר היסטורי, לאחר ה-0:4 על סכנין בחצי גמר הטוטו. הבוליביאני ריברו צפוי לחתום. תקרית בין לחמן ליא יא פטי

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מ.ס. אשדוד עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר תואר היסטורי, כשהעפילה לגמר גביע הטוטו עם 0:4 משכנע על בני סכנין באיצטדיון רמת גן. דוד רביבו היה איש המשחק של האשדודים, כשבישל שלושה שערים וקינח עם כיבוש מבעיטה חופשית.

כובש השער הראשון, רונלד ריברו, צפוי לחתום באשדוד. בקבוצה התרשמו מהבלם הבוליביאני ומשיתוף הפעולה שלו עם כריסטיאן גונזאלס, ומעוניינים בו כמחליף של רוג'ריו דוס סנטוס, ששוחרר מהקבוצה בחודש שעבר. ריברו בן ה-29 משתייך לסגל נבחרת בוליביה ואף שיחק בשורותיה במרבית משחקי מוקדמות המונדיאל של הבית הדרום אמריקאי.

המאמן המנצח, יוסי מזרחי, היה מרוצה מהתצוגה של קבוצתו, אך לא שכח את היכולת השונה לגמר שהציגה בשבת בליגה, בהפסד הביתי 2:0 לבני יהודה. "סך הכל מדובר בגביע הטוטו", הצניע מזרחי את הניצחון. "אני מרוצה מאיך שהקבוצה שלי נראתה היום. כבשנו שער ראשון וזה עשה עבורנו את העבודה".

"אני אישית לא יודע בכל משחק איזו אשדוד אני אקבל: זו שהפסידה בשבת או זו ששיחקה כאן. אנחנו סופגים שערים בקלות. אני מקווה שהשוער והבלם החדשים ישתלבו ויחזקו את ההגנה שלנו. אם נדע להביא גם רוע לליגה, לצד היופי, אנחנו נצליח".

עידן שריקי, כובש השער השני במשחק: "זה היה כיף. באנו אחרי שני משחקים ששיחקנו לא טוב, והתפרקנו עם רביעייה. אני שמח שהקהל ראה הצגה. הפנים שלנו בגמר ובמשחק בטדי בשבת. אנחנו רוצים לקחת גביע ונעשה טוב לתושבי העיר. הסוד הוא שאנחנו נהנים לשחק ביחד, יש לנו קבוצה מצוינת. כיף לשחק פה, הכל עובד, רק שנביא את התוצאות האלה גם בליגה. זו אשדוד האמיתית".

עוד הוסיף שריקי: "לפעמים אנחנו חושבים אטרקטיבי על חשבון הנקודות. קבוצות אחרות מנצחות 0-1 והקהל משתעמם. מי ששילם פה כרטיס נהנה, ראה ארבעה שערים נהדרים. אני רוצה לקחת את הגביע".

לחמן: "יש ירידה מסוימת בשבועיים האחרונים"

בסכנין לא אהבו את התצוגה הנרפית של השחקנים ואת התבוסה הקשה. המאמן אייל לחמן הותיר את יא יא פטי מחוץ להרכב, לאחר תקרית בינו לבין הבלם לפני המשחק. לחמן לא אהב את הזלזול שהפגין הקונגולזי, והשאיר אותו בחוץ. כזכור, פטי נקנס רק השבוע ב-2,000 דולר לאחר שסירב בתחילה לעלות לשחק במשחק מול מכבי חיפה, אך לאחר מכן שוכנע ושיחק. פטי צפוי לקנס גבוה נוסף. הבלם ניהל לאחרונה מגעים עם קבוצות אחרות, ביניהן אשדוד.

לחמן אמר בסיום: "המשחק היום היה צפוי. יש לנו ירידה מסוימת בשבועיים האחרונים, במיוחד בתוצאות. חיפשנו רעננות מסוימת ותחלופה בהרכב, אבל זה לא עלה בידינו. ברגע שסופגים כזאת כמות, בדרך כלל התלונות הולכות למשחק ההגנה. התלונות שלי להתקפה שלא הייתה טובה וחדה. הקבוצה שלי עשתה חודש וחצי של משחקים טובים. במגרשים קשים לא הפסדנו וניצחנו קבוצות צמרת. משהו היום נסדק בצורת העמידה שלנו וביכולת וגם ברגיעה שלנו עם הכדור".

בקשר למצב בקבוצה בו שחקנים ביקשו לעזוב, הוסיף המאמן: "יכול להיות שזה מסביר את היכולת. חשנו שגם כששחקנים מנהלים מו"מ, הקבוצה עדיין חזקה. יכול להיות שדברים מחלחלים, כששחקנים אומרים שהם מעדיפים ללכת. אני למדתי להתעסק עם אלה שרוצים ולא עם אלה שלא רוצים. כשלא משחקים טוב, כל הסיבות הופכות רלוונטיות. נעצור את זה מיד, ונחזור לעמוד בצורה ומסדורת ולתקוף בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully