וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה 0:4 את סכנין ועלתה לגמר גביע הטוטו

הקבוצה הבכירה של הדרום הביסה 0:4 את סכנין בחצי גמר גביע הטוטו, ועשתה צעד נוסף לעבר תואר ראשון. רביבו כיכב עם שער ושלושה בישולים

מערכת וואלה!

התקציר באדיבות 5+ לייב

מ.ס. אשדוד ובני סכנין יודעות שכנראה הן לא תזכנה העונה באליפות, והערב (רביעי) הן קיבלו הזדמנות ממשית להתקדם לעבר תואר. בפועל, רק אשדוד באה ברצינות עם מחשבה שכזאת, כשדרסה את יריבתה עם 0:4 חלק והצגה של דוד רביבו, והעפילה לגמר גביע הטוטו. בעיר הדרומית כבר מריחים הזדמנות פז לתואר היסטורי.

מהרגע הראשון נראו הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות. סכנין, שעלתה שוב עם הרכב שונה לחלוטין מזה שפתח בליגה, התקשתה מול החלק הקדמי המהיר של הקבוצה מהדרום. הקפטן דוד רביבו ניצח על כל ההתקפות של אשדוד והיה אחראי על שני בישולים תוך ארבע דקות: הראשון בכדור קרן לבלם הבוליביאני הנבחן, רונלד ריברו, והשני בכדור עומק לעידן שריקי. הקפטן הוסיף בישול גם ליוסי אופיר במחצית השנייה, וקינח עם שער בכדור חופשי.

אייל לחמן לא היה מרוצה מהיכולת של חניכיו, וזה בלשון המעטה. בדקה ה-54 ביצע המאמן מהלך לא שגרתי, כשהשתמש בכל ארבעת חילופיו בו זמנית. השארתו של יא יא פטי מחוץ להרכב הייתה בעוכריו של לחמן, שראה את חאלד זבידאת וטל חן מתרפסים בפני ההתקפה הקטלנית של אשדוד.

הקבוצה של יוסי מזרחי עולה בסטייל לגמר גביע הטוטו, וכעת תמתין בסבלנות לראות מה יוליד הדרבי התל אביבי בחצי הגמר הנוסף. סכנין, לעומתה, תצטרך לתקן את הליקויים לקראת המפגש הבא עם האשדודים, בליגה בעוד שבועיים.

מהלך המשחק

דקה 12: מקרייב נותר לבד ברחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה אצל השוער.

דקה 24 : גול! רביבו הגביה קרן מימין והבלם הבוליביאני ריברו הגיע ראשון כדי לנגוח פנימה. 0:1 לאשדוד

דקה 28: גול! דג'אני מסר לרביבו, שהכניס כדור עומק נפלא לשריקי שלא התקשה מול מאיר כהן. 0:2 לאשדוד

דקה 51: גול! כדור חופשי של רביבו מצא את יוסי אופיר חופשי ברחבה כדי לנגוח לקורה ופנימה את השלישי. 0:3 לאשדוד

דקה 54: לחמן מראה את חוסר שביעות רצונו באקט חסר תקדים במגרשים. סכנין ביצעה ארבעה חילופים בו זמנית!

דקה 57: גול! החילופים בסיטונות לא הועילו. עוד כדור חופשי נהדר של רביבו חלף הפעם על פני כולם ונכנס לרשת. רביבו מקבל תגמול על משחק נהדר, 0:4 לאשדוד

דקה 69: נחום ניסה את מזלו עם בעיטה חדה מקצה הרחבה, אך הכדור רק ליטף את הקורה.

דקה 75: אחמד קאסום ביצע עבירה של תסכול, שעלתה לו בצהוב שני והרחקה.

דקה 80: רביבו שלח עוד כדור קרן, הפעם ראובן בעט מהאוויר וסחט הצלה גדולה ממאיר כהן.

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רונלד ריברו, מאור פרץ (מתן אוחיון, 60), יוסי אופיר (משה אוחיון, 56), קובי דג'אני, ברוך דגו (אמיר לביא, 70), דוד רביבו, עידן שריקי (ניר נחום, 66), דימיטאר מקרייב.

בני סכנין: מאיר כהן, איתן עזריה (עלי עותמן, 54), חאלד זבידאת, טל חן, בסאם גנאים, חיים בנון, סרחיו נובואה (עבאס סואן, 54), חאלד חלאיילה (חאמד גנאים, 54), יניב לוזון (יחיאל צגאי, 54), אחמד קאסום (הורחק, 75), איברהים בסיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully