וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "אם לא פיני, לא יודע אם הייתי עושה זאת"

3.12.2008 / 8:10

שרון דרוקר נחת בישראל ועמד על הסיבות שהביאו אותו להתייצב לצדו של גרשון: "להיות עוזר מאמן במכבי תל אביב זה יותר טוב מלהיות מאמן ראשי באירופה. בשבילי זה צעד קדימה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שרון דרוקר, עוזר מאמן מכבי תל אביב, נחת הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל. דרוקר, שעזב את אוסנטד הבלגית וחתם בקבוצה הצהובה לתקופה של שלוש שנים, יעבוד כעוזר לצידו של פיני גרשון המאמן, שהובא לקבוצה רק קצת לפני יותר משבוע. דרוקר יעמוד על הקווים כבר ביום חמישי במשחק הבית של הקבוצה נגד ציבונה זאגרב במחזור השישי של היורוליג.

יום גדוש עבר על הקבוצה הצהובה. זה החל בשעות הצהריים עת החתימה סגנית האלופה את הסנטר לשעבר של האלופה הפועל חולון, אלטון בראון. המשיך בשחרורו של הפורוורד רודני ווייט על ידי הצוות המקצועי, וכעת מסתיים עם נחיתתו של עוזר המאמן, שמשלים בכך את הצוות המקצועי של הקבוצה.

מבחינת מצבת השחקנים, הרי שבקבוצה עדיין לא סיימו לעשות את כל השינויים בסגל. מלבד ווייט, שכבר שוחרר, הרי שאסטבן באטיסטה וג'ייסון וויליאמס גם הם נמצאים על הכוונת, וצפויים לעזוב. מכבי עדיין מחפשת רכז זר נוסף, שצפוי להשלים באופן סופי את הסגל שחווה טלטלות רבות מאז תחילת העונה.

דרוקר: "ממחר למעשה כבר עובדים"

"כבר בדרך לכאן שמעתי, 'בהצלחה' ו'שתצליחו', זה כיף לשמוע את זה וממחר למעשה כבר עובדים", אמר דרוקר עם נחיתתו בישראל, "כדי שהקבוצה תשתפר, תהיה יותר טובה. גם אלטון בראון צריך להגיע. ביום חמישי כבר יש משחק".

דרוקר הסביר את ההחלטה של הצהובים להחתים את בראון: "בשיטה שפיני מנחיל צריך שחקן בתוך הצבע, ובראון הוא עובד וחי בתוך הצבע, פיזי, אוהב מגע, אגרסיבי, ריבאונדר טוב, יש לו ידיים מצוינות ועבודת רגליים טובה. באפשרויות שיש בשוק זה אחד השחקנים הכי טובים".

דרוקר עמד על הסיבות שהביאו אותו לעזוב תפקיד של מאמן ראשי באוסטנד כדי לעמוד כעוזרו של גרשון על הקווים: "אחת זה פיני גרשון, אם לא פיני לא יודע אם הייתי עושה זאת. עם היכולת שלו, עם הקו שהוא נותן לעוזרי המאמן שלו, איך שהוא נותן להם לעבוד, אפשר להתפתח ולהתבטא לידו. זו הסיבה המרכזית והסיבה השנייה היא שזו מכבי תל אביב. להיות עוזר מאמן במכבי תל אביב הרבה פעמים זה יותר טוב מלהיות מאמן ראשי באירופה, ואת זה אומר אחד שהיה מאמן ראשי בהרבה ליגות. להיות עוזר מאמן מכבי תל אביב זה שווה ונחשב. בשבילי זה צעד קדימה, ואני שמח וגאה להיות במערכת הזו ולעבוד עם פיני".

בראון: "כבוד בשבילי להיות הזר הראשון שגרשון בחר"

בתוך כך, נחת אלטון בראון ביום רביעי בבוקר בנמל התעופה בן גוריון. הסנטר התקבל על ידי משלחת צנועה של מכבי תל אביב, בראשותו של המנהל גור שלף, ונראה מרוצה מאוד מבואו לישראל. "אני מצפה לתחילת האימונים", אמר בראון, "כבוד בשבילי להיות הזר הראשון שגרשון בחר. למכבי יש מסורת גדולה, ואני אנסה לעזור לה לשמור עליה ולזכות באליפות". כזכור, בראון זכה בעונה שעברה באליפות המדינה עם הפועל חולון, ועכשיו הוא רוצה לזכות בתואר בפעם השנייה ברציפות. "אשחק חזק, והמטרות שלי לזכות באליפויות, גם בליגה וגם ביורוליג".

עדכון ראשון: 01:17, 03/12/08
עדכון אחרון: 08:10, 03/12/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully