וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני ווייט שוחרר ממכבי ת"א

2.12.2008 / 19:45

לאחר החתמתו של הסנטר אלטון בראון, שזכה עם חולון באליפות בעונה שעברה, הודיעה הנהלת מכבי ת"א על פרידה מהזר המאכזב

אלטון בראון חתם היום (שלישי) במכבי תל אביב עד לסיום העונה. בראון (25, 2.02) שיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, אליה הצטרף במהלך השנה על תקן של שחקן משלים, וזכה עימה באליפות. במדי חולון שיחק כ-16 דקות בממוצע למשחק, והעמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ב-71 אחוזים מהשדה ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

בראון, בוגר מכללת וירג'יניה, לא הצליח לתקוע יתד בקבוצה אירופאית בכירה ולא שיחק ב-NBA. לפני שלוש שנים החל את הקריירה האירופאית שלו במדי מקדוניקוס היוונית, אולם למרות ממוצעים של 13.3 נקודות ו-10.5 ריבאונדים נחתך במהלך העונה. לאחר מכן חזר לארה"ב, ולא הצליח לאתר חוזה בליגה הטובה בעולם. בראון נאלץ לנדוד לליגת הפיתוח, ה-NBDL, והצטרף לקולורדו, במדיה סיפק 20.4 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. במרץ האחרון, כאמור, הגיע לחולון כמחליפו של טאנוקה בירד. גם הקיץ ניסה בראון את מזלו ושיחק בליגת הקיץ במדי שיקאגו, אך נחתך מהסגל הסופי של הקבוצה והפך לשחקן חופשי.

בראון יחזק את הקו הקדמי של מכבי, וצפוי לזכות לנתח דקות משמעותי לצד דיאור פישר ומרכוס פייזר. פייזר עצמו ממשיך בשיקום ברכו הפגועה, ובקבוצה מרוצים מאוד מקצב החלמתו. במהלך השבוע יעבור פייזר בדיקה נוספת אצל רופא מומחה, כאשר במכבי מעריכים שתוך שבועיים יוכל לחזור לאימונים הכוללים מגע.

במקביל, במכבי החליטו לדלל את סגל השחקנים העמוס. הראשון לשלם את המחיר הוא רודני ווייט, שקיבל הזדמנות מפיני גרשון מול מלאגה ולא הרשים. ווייט שוחרר רשמית הערב, ומהקבוצה נמסר כי "המועדון מאחל לווייט הצלחה בהמשך דרכו".

בווייט הביעו עניין מספר קבוצות אירופאיות, בהן בשיקטאש הטורקית, לאריסה היוונית וקבוצה נוספת מהליגה האיטלקית השנייה. "הלוואי שהייתי מקבל את ההזדמנות לעזור לקבוצה", אמר הערב ווייט. "לפעמים עדיף להיפרד, לטובת שני הצדדים. אני אחזור לעצמי בקרוב ובטוח שאמצא את דרכי במועדון אחר. מי יודע, אולי עוד אשוב לכאן בעתיד".

אסטבן באטיסטה וג'ייסון וויליאמס נמצאים אף הם על הכוונת, וצפויים להצטרף אל ווייט במצעד הנוטשים את ההיכל. באטיסטה זוכה לביקוש בעיקר בליגה הספרדית, בעוד שוויליאמס מבוקש במכבי ראשון לציון של מיקי דורסמן, אשר משוועת לשחקן בדמותו.

מכבי עדיין מחפשת רכז זר נוסף, שצפוי להשלים באופן סופי את הסגל שחווה טלטלות רבות מאז תחילת העונה.

עדכון ראשון: 2/12 12:08
עדכון אחרון: 2/12 19:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully