וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "פיני יודע למה הוא בחר אותי"

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שסיכם לשלוש שנים, שש להתחיל בשיתוף הפעולה עם פיני גרשון: "הוא מאמן מיוחד, נשלים אחד את השני"

שרון דרוקר ינחת בישראל בעוד כיממה (בלילה שבין שלישי לרביעי), ויצטרף למכבי תל אביב כעוזרו של פיני גרשון. "אני שמח להצטרף למכבי", אמר דרוקר לוואלה! ספורט. "זה מועדון שלא צריך להכביר עליו במילים מבחינת המסורת או הגודל שלו. אני מצטרף לפיני, שהוא מאמן מיוחד. אעזור לו ולמערכת ככל שאוכל. כמו שפיני אמר, נשלים אחד את השני. הוא יודע למה הוא בחר אותי. גם הצוות וגם פיני עצמו יכניסו אותי לעניינים מהר. כבר התחלתי לעבוד. אני מכיר את ציבונה זאגרב (יריבתה הקרובה של מכבי ביורוליג, א.ג.) וממשיך ללמוד אותה. אני שמח שהיום באשקלון ראינו ניצנים של כדורסל טוב. זה מה שאנחנו רוצים להראות. בכלל, אני חושב שמכבי נמצאת בידיים טובות".

מה עושה לך המעבר למכבי?

"עושה לי בעיקר כיף. כיף להגיע למועדון שאתה גדל על הברכיים שלו, מועדון שהוא הגדול בארץ ובין הגדולים באירופה. יכולתי להבין את זה רק מהרעש שהיה לפני שחתמתי בקבוצה. גם הבוסים שלי באוסטנד שמחו בשבילי ופרגנו לי. אם היה מדובר במועדון אחר, אולי הם היו חושבים אחרת".

מדברים על הצוות המקצועי החדש ככזה שיזכיר את שיתוף הפעולה בין גרשון לדיוויד בלאט.

"עם כל הכבוד שאני רוחש לו, דיוויד זה דיוויד אבל אני שרון דרוקר ויש לי דברים אחרים להציע, פילוסופיה אחרת. וזה מה שיפה: בכל פעם מגיע מישהו אחר למערכת, ולומד ומלמד דברים אחרים. הייתי עשר שנים מאמן והסכמתי לחזור לעמדת העוזר משתי סיבות: האחת כי מדובר בעוזר של פיני, ולעבוד במחיצתו ייתן לי הרבה ויעשה אותי מאמן טוב יותר בעתיד. הסיבה השנייה היא שעבורי, לשמש כעוזר במכבי זה כמו לעבוד כמאמן ראשי בהרבה מקומות באירופה".

אתה שב ארצה אחרי מספר שנות אימון בחו"ל. מבחינה מקצועית, השנים האחרונות שינו אותך?

"מי שאימן באירופה יודע שזה רק יכול להפוך אותך למאמן ולאיש מקצוע טוב יותר. כאן אתה נמצא על תקן של זר, וצריך להוכיח את עצמך בכל משחק. לקחתי תארים במקומות לא קלים, כמו רוסיה ובלגיה. בכלל, כל מה שמלמד אותך ועוזר לך להתחשל רק עוזר לך להפוך למאמן יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully