וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב לצרפת בכדורעף, קיפצ'וגה עצוב על "הריצה הגרועה בחיי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2024 / 15:48

הטריקולור שמרו על התואר מטוקיו, פולין על הפודיום לראשונה מ-1976. המרתוניסט האגדי לא סיים ריצה באופן חסר תקדים ("חטפתי נוקאאוט"), והוא בדרך לפרוש. שיא אולימפי בקיאקים, רגע אייקוני בכדורעף החופים. עדכונים מפריז 2024

נבחרת צרפת בכדורעף. רויטרס
נבחרת צרפת בכדורעף/רויטרס
  • 15:24/תור הזהב של הכדורעף הצרפתי נמשך באולימפיאדה הביתית

    נבחרת צרפת בכדורעף גברים זכתה במדליית זהב שנייה ברציפות ושמרה על התואר שהשיגה לפני שלוש שנים בטוקיו, אחרי שקודם לכן מעולם לא עברה את המקום השמיני. מארחת המשחקים האולימפיים הביסה 0:3 את פולין והשלימה את הדאבל הראשון מאז ארצות הברית בסיאול 1988. אלופת העולם המכהנת תסתפק במדליית הכסף ובעמידה ראשונה על הפודיום האולימפי מאז 1976.

  • 15:05/הסיום העצוב של קיפצ'וגה: "הריצה הגרועה בחיי"

    לא לתמונת סיום כזו פילל אליוד קיפצ'גה. המרתוניסט הקנייתי האגדי הגיע לפריז במטרה לעשות היסטוריה ולזכות במדליית זהב שלישית אחרי שעשה זאת בריו וטוקיו, אבל לא עמד בקצב בריצה המפרכת, ולא סיים את המרתון אחרי שבשלב מסוים עבר להליכה.

    קיפצ'וגה בן ה-39 נראה שבור ומתוסכל לאחר המרתון, ובריאיון לכלי התקשורת אמר: "זה רגע קשה מאוד עבורי. זו הריצה הגרועה בחיי. מעולם לא פרשתי באמצע ריצה, אבל כנראה שאלה החיים. כמו מתאגרף, חטפתי נוקאאוט אבל היו לי גם ניצחונות אדירים".

    בלוס אנג'לס קיפצ'וגה כבר יהיה בן 43, והסיכוי שלו לרוץ שם קלוש. "אני לא יודע מה יקרה בעתיד", סייג את דבריו, "אני צריך לחזור הביתה, לשבת עם עצמי ולנסות להגיע להחלטה אחרי 21 שנה בריצה".

  • 14:12/זהב היסטורי ושיא אולימפי לקרינגטון בקיאק

    החותרת ליסה קרינגטון קבעה שיא אולימפי במקצה ה-500 מטר ספרינט יחידות: 1:47.36. הניו-זילנדית זכתה במדליית הזהב השלישית שלה בפריז והשמינית שלה בקריירה, ובכך השתוותה לבירגיט פישר הגרמנייה בתור הספורטאית עם הכי הרבה מדליות זהב אולימפיות בענף הקאנו/קיאק.

    חותרת הקיאק הניו-זילנדית ליסה קרינגטון. BERTRAND GUAY/AFP, GettyImages
    בפסגת הענף. ליסה קרינגטון/GettyImages, BERTRAND GUAY/AFP
  • 13:23/די ג'יי כדורעף החופים דואג להפיג את המתח

    רגע נפלא התרחש אתמול בגמר הנשים בכדורעף חופים: בלהט המשחק נקלעו לוויכוח חם השחקניות של כל נבחרת, מליסה הומאנה-פארדס וברנדי ווילקרסון מקנדה ואנה פטריסיה סילבה ואדוארדה סנטוס מברזיל. שניות לאחר מכן ניגן הדי ג'יי את השיר "Imagine" של ג'ון לנון, מה שגרם ליריבות להסתכל זו לזו בעיניים ולחייך, בזמן שהקהל ביציעים פצח בשירה בציבור. זה נגמר בזהב לברזיל ותמונה יפה של הארבע על הפודיום.
    שחקניות כדורעף החופים של ברזיל, אנה פטריסיה סילבה ראמוס, אדוארדה סנטוס עם שחקניות קנדה, ברנדי ווילקרסון, מליסה הומאנה-פארדס. CARL DE SOUZA/AFP, GettyImages
    בסוף, כולן חייכו/GettyImages, CARL DE SOUZA/AFP
  • 11:15/שיא אולימפי לטמיראט טולה במרתון

    האתיופי זכה בזהב אחרי שחצה את קו הסיום בתום שעתיים, שש דקות ו-26 שניות. באופן מדהים, טולה נכנס לתחרות לפני שבועיים רק בגלל הפציעה של חברו לנבחרת, סיסאי למה.

    לכתבה המלאה >

  • 10:55/אחרי שצחקו עליה: האוסטרלית עונה למזלזלים

    הברייקרית האוסטרלית רייצ'ל גאן הושמה ללעג ברשתות החברתיות אחרי הופעתה במשחקים האולימפיים, כשאפילו בני עמה הגיבו בפוסטים משפילים. בתגובה לכך כתבה בת ה-36 בחשבון האינסטגרם שלה: "אל תפחדו להיות שונים".

  • 08:41/נפסלה הברייקרית האפגנית שביקשה להגן על זכויות נשים

    האפגנית מניז'ה טלאש נפסלה מתחרות הברייקדאנס. ילידת אפגניסטן, שנמלטה מקאבול עם שני אחיה אחרי הפיכת הטליבאן והגיעה למשחקים האולימפיים תחת נבחרת הפליטים, הופיעה לריקוד שלה במוקדמות עם גלימה ועליה הכיתוב: "שחררו את הנשים האפגניות". כידוע, סיסמאות והצהרות פוליטיות אסורות בתחרויות וביציעים במהלך המשחקים האולימפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully