וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד פדרמן: "הסיפוק גדול, המועקה ירדה"

24.2.2012 / 7:03

דיוויד פדרמן חגג את העפלת מכבי ת"א להצלבה: "מה הייתם אומרים אם היה נגמר אחרת?". פפאלוקאס: "כיף לקבל אהבה"

לא מעט רגעי חרדה עברו אמש (חמישי) על קברניטי מכבי תל אביב. כשהם נסערים עדיין מהניצחון הדחוק במשחק המכריע על ז'לגיריס, מיהרו אנשי ההנהלה להתכנס במשרד ליד חדר ההלבשה וצפו ברגעי הסיום של המשחק החשוב של קאנטו וברצלונה.

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, מספר. "ישבנו כולנו לראות את ברצלונה וקאנטו משחקות", אמר פדרמן. "באמת היה מאוד מעניין, חמש שניות הכריעו את המשחק. אני מקווה שכולם נהנו. אחרי ההעפלה להצלבה יש תחושה של סיפוק ושביעות רצון, כי מה היו אומרים אם היה נגמר אחרת? היו אומרים עלינו שאנחנו משחקים בשלוש ליגות, שאנחנו עייפים, עם הרבה נסיעות, שאנחנו לא מגיעים לפה ולא מגיעים לשם, עכשיו אנחנו יכולים להגיד שאנחנו מגיעים גם לפה וגם לפה וגם בפלייאוף. אני חושב שזה הישג יפה מאוד למכבי".

גם לפדרמן קשה להסתיר את חוסר שביעות רצונו מפתיחת המשחק של מכבי מול ז'לגיריס. "זו הרגשה כללית של מועקה שירדה", מודה פדרמן, "כי כפי שנראינו בהתחלה, אי אפשר היה להסתכל על זה, פשוט אי אפשר היה להסתכל על זה. אני שמח שהיה לנו אופי לחזור ולהילחם, בעיקר בשביל הקהל. כי לא הגיע לקהל הזה שניפרד מהיורוליג בצורה הזו. לפחות עכשיו יהיו פה עוד כמה משחקים, עוד קצת הנאה, ואני מקווה שנצליח להגיע לאיזשהו מקום. אבל אני באמת מאושר בשביל הקהל יותר מכל דבר אחר".

עם זאת הבעלים מדגיש: "באירופה יש 24 קבוצות, וכל אחת יכולה לנצח את הקבוצה השנייה. ראיתם את זה אמש, כמו המשחק של קאנטו מול ברצלונה, בו ברצלונה ניצחה רק בחמש השניות האחרונות, אז הכל פתוח ואני חושב שבסך הכל אנחנו נהנים".

פדרמן גם התייחס לאחד מגיבורי המשחק אתמול, תיאו פפאלוקאס. "אנשים מאוד אוהבים את פפאלוקאס, גם בקבוצה בתור בן אדם. הוא מנהיג, וגם כשהוא סבל הרבה וישב על הספסל הגיע לו הרגע הזה. הגיעו לו הרגעים האלו, ולכן כל בן אדם נורמלי צריך לשמוח בשבילו. כמובן שאני אישית גם מאוד אוהב אותו כבן אדם, ולכן טוב שזה הגיע. בנוקיה מאוד אוהבים אותו".

דייויד, מדוע פפאלוקאס לא משחק כל העונה?

"אני לא מאמן. אני בסך הכל מסתכל על המשחקים. משחקים לפי מה שהמאמן מבין ועושה. בסופו של דבר זו העבודה של המאמן – לא שלנו".

מכבי תרצה להאריך את חוזהו של יוגב אוחיון

בשיחה שערך דיוויד בלאט עם השחקנים אמר להם המאמן בחדר ההלבשה כי "חזרה ממינוס כזה מראה על אופי". פפאלוקאס זכה לברכות וחיבוקים חמים מאנשי ושחקני מכבי, כשלאורך כל הערב היווני ניסה לשמור על ארשת פנים נונשלנטית - אך ללא הצלחה מרובה לאחר שהאושר וההקלה שחש היווני ניכרו היטב בפניו.

פפאלוקאס עצמו העדיף שלא לצאת בהצהרות. "לקבוצה הזו יש הרבה שחקנים טובים, כל אחד יכול לבלוט בערב נתון", אמר אמש היווני, "פעם זה סופו, פעם קית' ופעם הנדריקס. היה משחק מאוד קשה, אבל כולם נרתמו לניצחון והיו מחויבים אליו, זה הכי חשוב. אם נצליח להעפיל לשלב הטופ 8 אף אחד לא יזכור את המשחק הספציפי הזה.

"אם הקבוצה מצליחה עד עכשיו, זה לא חשוב אם אני משחק או לא. העניין הוא מה אתה עושה כשאתה מקבל את ההזדמנות שלך. אתה צריך לנצל אותה וזה בדיוק מה שעשיתי. זה נחמד לקבל את כל התמיכה מהקהל כאן. הם אוהבים אותי מאוד".

גם יוגב אוחיון לא שכח להחמיא לפפאלוקאס. "מגיעות לפאפא מירב המחמאות", אמר אוחיון לוואלה! ספורט, "הוא בסופו של דבר היה בתקופה לא קלה, והוא חזר כמו תותח והרים את הקבוצה. אפשר ללמוד ממה שהוא עשה ולהצדיע לו, זה מראה עד כמה פפאלוקאס שחקן גדול".

על המשחק הוסיף אוחיון: "המשחק היה מאוד אמוציונלי. היה בו הרבה מתח והגנה טובה מבחינתנו - זאת למרות שחזרנו למשחק רק לקראת סופו. אבל ידענו לחזור. הם באו טוב ושמרו טוב מהתחלה, ולא פתחנו מרוכזים את המשחק. אני מעדיף לקחת מהמשחק הזה את איך שחזרנו דרך ההגנה כקבוצה. איך בלאט הגיב לאחר המשחק? עכשיו זה לא הזמן לדברים הקשים, הוא נתן מחמאות".

בתוך כך, במכבי שוקלים להציע לאוחיון הארכת חוזה. לאוחיון ישנו חוזה עם הקבוצה לשלוש שנים, אך גם יש לשחקן סעיף יציאה מההסכם מול מכבי. בצוות המקצועי קיימת שביעות רבה מיכולתו של אוחיון. שחורציאניטיס צפוי לצאת הבוקר ליוון בכדי לשהות לצד אשתו שילדה ביום חמישי את בנו הבכור. הסנטר צפוי להחמיץ את המשחק ביום ראשון וסיכוי גבוה שאף ייעדר מהמשחק בליגה האדריאטית ביום שני.

צפו במכבי תל אביב מנצחת את ז'לגיריס

פפאלוקאס: "לא בטוח שמגיעה לי התמיכה הזו מהקהל"

בלאט על פפאלוקאס: ”בשביל משחקים כאלו הבאנו אותו”

אז מדוע בלאט לא נותן לפפאלוקאס לשחק?

בניגוד לעונה שעברה, מכבי הנוכחית היא הכל חוץ ממפתיעה

ריצ'רד הנדריקס נשאר במכבי? אל תבנו על זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully