וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שילה: "לנו יש את האינטרס הראשוני לכדורגל נקי"

המנכ"ל התארח לצ'אט בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל: "רוצה להאמין שאין ממש בחשדות בפרשת 'הכדור המרכזי'"

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, התארח היום (שלישי) לצ'אט בדף הפייסבוק של ההתאחדות והתייחס למספר נושאים, ביניהם ביטול שיטת הקיזוז ופרשת 'הכדור המרכזי'.

"אני עובד עם אבי לוזון כבר מספר שנים ומכיר באופן אישי את האדם מאחורי הדמות", אמר שילה. "לא עולה על דעתי ואין לי שמץ של ספק כי אבי לא מעורב, לא היה מעורב ולא יהיה מעורב בפרשה זו. אני רוצה להאמין שאין ממש בחשדות נגד המעורבים בפרשה, עם זאת הדברים נמצאים בחקירת משטרה ונצטרך להמתין ולחכות לממצאי החקירה. ההתאחדות לכדורגל עומדת לרשות משטרת ישראל בכל חקירותיה ולנו יש את האינטרס הראשוני לכדורגל נקי וטהור".

על שינוי שיטת הליגה אמר המנכ"ל: "ההחלטה על שינוי מבנה ליגת העל נעשתה על ידי הנהלת ההתאחדות ובעצה אחת עם קבוצות ליגת העל. ליגה של 16 קבוצות עם פערים תקציביים גדולים ללא קיזוז יכולה להיות ללא מתח ספורטיבי ולהסתיים מוקדם מכפי שכולנו רוצים, לכן יחד עם ביטול הקיזוז הוחלט לצמצם את הליגה ל-14 קבוצות. כשבאים לקבוע מבנה ליגה ישנם המון מרכיבים ומשתנים שנלקחים בחשבון כגון כמות הקבוצות שיכולות להעמיד תקציב ראוי ומגרש ראוי, התחרות הספורטיבית שתהיה בליגה, כמות המשחקים ועוד".

עוד הוסיף שילה: "אני סבור כי גם בליגה של 14 קבוצות יכולה להיות בעתיד ייצוג לפריפריה ראה דוגמת קרית שמונה, עכו ועוד. אני לא חושב שהליגה לא אטרקטיבית. בשנתיים האחרונות היה מתח עד הרגע האחרון, והאצטדיונים היו מלאים לאורך כל העונה ובמיוחד ביישורת האחרונה של הליגה. רייטינג המשחקים היה גבוה, אבל לא ננוח ונמשיך לשדרג את הכדורגל הישראלי ואת ליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully