וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד בניקס, ג'רמי לין ביוסטון, ברנדון רוי במינסוטה

הגארד הוותיק נרגש: "חושב שאני יכול לעזור". לניקס יש שלושה ימים להשוות את ההצעה שקיבל לינסניטי. אלן נפגש עם מיאמי

זה היה באוויר ועכשיו זה סגור. ג'ייסון קיד בן ה-39 לא יחתום על חוזה חדש בדאלאס והוא מצטרף לניקס והוא צפוי להרוויח תשעה מיליון דולר בחוזה לשלוש שנים, עסקה זהה למה שהציעו לו המאבריקס. קיד יחתום על החוזה ב-11 ביולי, מועד החתמתם של חוזים חדשים. "אני חושב שאני יכול לעזור. לניקס יש יותר עם מה לעבוד". העונה הבאה תהיה ה-19 של הגארד הוותיק ב-NBA. אשתקד העמיד מוצעים של 6.2 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק.

מי שמתרחק מהתפוח הגדול הוא ג'רמי לין. על פי דיווחים, הגארד סיכם בעל פה על חוזה לארבע שנים ביוסטון כאשר בשנתיים הראשונות הוא ירוויח 10.2 מיליון דולר ובשתיים האחרונות 9.3 מיליון דולר. לין הוא שחקן חופשי מוגבל ולכן לניקס יש כעת שלושה ימים להשוות את ההצעה. "לין הוא שחקן מצוין. הוא יהיה תוספת פנטסטית לקבוצה שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר של הרוקטס, דריל מורי.

עוד שם חם בשוק השחקנים החופשיים הוא ריי אלן ונראה כי הוא ממשיך להתקרב למיאמי אחרי שנפגש בפלורידה עם ראשי הקבוצה במהלך יום חמישי. לעומת זאת, הקליפרס ביטלו את הפגישה עמו אחרי שהחתימו את ג'מאל קרופורד. מיאמי יכולה להציע לאלן 9.5 מיליון דולר בחוזה לשלוש שנים, הצעה נמוכה ממה שקיבל מבוסטון (12 מיליון דולר בחוזה לשנתיים).

הקאמבק של ברנדון רוי, שהודיע בשנה שעברה על פרישה בגלל פציעות בברך, יתקיים כנראה במינסוטה. הפורוורד, שנבחר על ידי הזאבים בדראפט 2006 ומיד נשלח לפורטלנד, סיכם בעל פה על חוזה לשנתיים בסך 10 מיליון דולר. רוי בן ה-27 העמיד בקריירה ממוצעים של 19 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטין ב-321 משחקים.

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully