וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ייסון קיד בדרכו לניקס, קרופורד בקליפרס

הרכז בן ה-39 החליט לעזוב את דאלאס ויגיע לגארדן. קרופורד ירוויח 25 מיליון דולר ל-4 שנים בקליפרס, שהשאירה את בילאפס

בעוד שבניקס ניסו לעכל את העובדה שהם לא יוכלו להינות משירותיו של סטיב נאש, שעבר ללייקרס, בניו יורק לא נבהלו, והם בדרכם להחתים את ג'ייסון קיד, רכזה של דאלאס מאבריקס. קיד בן ה-39, שחוזהו בדאלאס הסתיים היה הדרכו לחתום על חוזה חדש, כך לפחות חשבו במאבריקס, אבל הרכז שינה את דעתו והוא נחוש לנחות בסופו של דבר במדיסון סקוור גארדן, כך לפי דיווחים של רשת ESPN. קיד צפוי להרוויח 9 מיליון דולר בשלוש העונות הקרובות, ויוכל לחתום על החוזה רק החל מה-11 ביולי, מועד החתמתם של חוזים חדשים.

מדובר בשדרוג משמעותי עבור הניקס, שעדיין לא סיכמו עם ג'רמי לין, שבינתיים ממשיך לשמור על כל האופציות פתוחות. במידה ולין אכן יישאר בניו יורק, הרי שקיד יוכל לעלות מהספסל ולוודא שהמשחק של הניקס, שהתאפיין בשנים האחרונות בעיקר באי סדר, יעבוד כמו שצריך. בעונתו האחרונה במאבס רשם קיד ממוצעים של 6.2 נקודות, 5.5 אסיסטים, 4.1 ריבאונדים ו-1.71 חטיפות בממוצע למשחק.

ג'מאל קרופורד יחתום בקליפרס, לין קיבל הצעה מיוסטון

ובעוד בלייקרס חוגגים את הגעתו של נאש, גם בקרב היריבה העירונית עובדים קשה בכדי לתקן את כל מה שלא עבד בפלייאוף האחרון, במטרה להשיג את התואר הנכסף. הערב (חמישי) מדווחים כלי תקשורת בארצות הברית כי הקליפרס החתימו את ג'מאל קרופורד ואת צ'ונסי בילאפס, שחוזהו בקבוצה הסתיים. בכך למעשה מוותרים במועדון על ריי אלן, ששמו נזרק לא מעט כמועמד להצטרף בשבועות האחרונים.

קרופורד, שיצא מחוזהו בפורטלנד, צפוי להשתכר כ-25 מיליון דולר בארבע העונות הקרובות, בעוד שבילאפס יחתום לעונה תמורת 4.3 מיליון דולר. קרופורד העמיד בעונתו האחרונה בטרייל בלייזרס ממוצעים של 14 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק, צפוי לסייע להתקפת הקליפרס, ועשוי לעלות מהספסל כפי שעשה במרבית הקבוצות בהן שיחק בליגה. בילאפס, ששיחק 20 משחקים בעונה שעברה במדי הקליפרס אך נפצע לפני הפלייאוף, רשם 14.9 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, ובמועדון מקויים שהגארד יחלים מהניתוח בעקב אכילס ויחזור בכושר טוב.

* לפני ובמהלך הדראפט החולף ניסתה להעביר יוסטון את קייל לאורי תמורת בחירת טופ 10, אך כשלה. הערב שלחו הרוקטס את הרכז האתלטי ליוסטון תמורת בחירת דראפט עתידית וגארי פורבס, ששיחק בעבר בעירוני רמת גן. הראפטורס מקבלים רכז לאחר שהפסידו ללייקרס במירוץ אחר סטיב נאש, בעוד יוסטון ממשיכה לבצע מהלכים רבים.

* הסיבה למהלך: הרוקטס מעוניינים ברכז פותח חלופי. על פי דיווחים, יוסטון הגישה לג'רמי לין הצעה של 30 מיליון דולר ל-4 שנים, וכעת הכדור עובר למגרש של ניו יורק, שתחשוב האם ברצונה להשוות את ההצעה על השחקן החופשי המוגבל. כמו כן, פנתה יוסטון לארון ברוקס בנסיון להשיבו.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully