וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיכוי שנמכור את מאור בוזגלו"

28.3.2010 / 10:37

בכיר במכבי תל אביב התייחס לסטטוס של הקשר המושעה, שלא הגיע לאשדוד. בקבוצה חוששים מהמומנטום השלילי ומאיבוד של המקום השלישי: "צריך להפסיק את הצניחה החופשית"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ראשי מכבי תל אביב שוחחו ביניהם דקות ארוכות בסיום משחק ההפסד של הקבוצה 3:1 אמש (שבת) באשדוד. יושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה וכן נציג הבעלים המיועד, ז'אק אנג'לידיס, ניסו להבין כיצד ואיך שוב הפסידה הקבוצה, שצברה רק שתי נקודות מ-18 אפשריות בששת המחזורים האחרונים בליגה. בקבוצה החלו לדבר על כך שאם המצב יימשך, גם המקום השלישי יהיה בסכנה לאחר שעד לפני כחודש נראה היה שהכרטיס לאירופה נראה מובטח. כעת לאור כושרה המצוין של בית"ר ירושלים, חוששים במועדון מהמשך הנפילה, ואם לוקחים בחשבון את העובדה שבעוד שני מחזורים תגיע הקבוצה שוב לטדי, הפעם במסגרת המחזור שיסיים את הליגה הסדירה, ניתן להבין מה מקור הלחץ בקרב ראשי המועדון.

"קשה לבוא בטענות לשחקנים"

בקבוצה סערו הרוחות בסיום המשחק בשל טעויות השיפוט הקשות של איתן תבריזי, ששרק לפנדל שגוי, כמו גן כלפי הקוון אייל חתוכה, שלא הרים דגל לנבדל בשער השלישי שכבשה אשדוד. "צריך להפסיק את הצניחה החופשית", אמר הבוקר בכיר במועדון לוואלה! ספורט. "זה הפסד שלא היה צריך לקרות, אבל נצטרך להרים את השחקנים ולהמשיך הלאה. צריך לזכור שהכרעת השופט בדקה ה-13, שהביאה לאדום מפוקפק ופנדל שגוי, הייתה הבסיס להמשך המשחק. קשה מאוד לשחק החל מהפתיחה בעשרה שחקנים ובפיגור של שער".

אותו בכיר התקשה לבוא בטענות כלפי השחקנים, ואמר: "השחקנים באמת רצו על המגרש והשתדלו מאוד, אבל שאף אחד לא ישכח שרובם שיחקו 120 דקות בטדי ביום רביעי, כך שקשה לבוא בטענות למי מהם". מיטש גולדהאר הבעלים לא צפה בסופו של דבר במשחק בשל אילוצים אישיים, אך קיבל עדכונים שוטפים מראשי הקבוצה על הנעשה במגרש.

בקבוצה ינסו השבוע להרגיע את הרוחות בקבוצה ולנסות להחזיר את השחקנים למסלול לקראת משחק הבית נגד אחי נצרת בשבת הקרובה בבלומפילד. "כבר הבנו שאין משחק קל בליגה הזאת. אנחנו עדיין במקום השלישי והכל תלוי רק בנו. נצטרך לשמור על קור רוח, לשים את כל הצרות בצד ולהחזיר את הקבוצה למסלול. ברור לנו שיש בעיות כי לצבור שתי נקודות מ-18 אפשריות זה בהחלט לא טוב", הוסיף אותו גורם בכיר.

"בוזגלו היה צריך להתנצל בפני נמני"

הקשר המושעה, מאור בוזגלו, לא הגיע למשחק הקבוצה באשדוד. בוזגלו מושעה עד הודעה חדשה כאשר ועדת המשמעת בעניינו תתקיים ככל הנראה לאחר החג הראשון במהלך השבוע. אבי נמני התייחס לסוגיית בוזגלו בסיום המשחק, ואמר: "קיבלנו החלטה ומאור מושעה עד ועדת המשמעת ובה נקבל החלטה. מצד אחד, לא נתלה את מאור, אבל מצד שני מכבי זה מועדון מכובד ויש בו כללים. אנחנו לא רוצים ששחקן מהנערים ייקח דוגמא ממקרה כזה. אנחנו בונים על מאור גם לשנים הבאות".

גורם בכיר במועדון התייחס הבוקר לפרשת בוזגלו, ואמר: "זו הייתה טעות קשה מאוד שהוא עשה, הוא ישלם עליה, אין ספק שזה גם יפגע בו מהבחינה התדמיתית. הוא התנצל בפני השחקנים באוטובוס אבל קודם כל הוא היה צריך להתנצל בפני אבי נמני על ההתנהגות כלפיו בטדי, מול כל הקהל ובשידור ישיר. כל ההתעסקות עם דברי יעקב בוזגלו היא מיותרת מאוד מבחינת המועדון וגם מבחינת מאור עצמו. עד היום הבלגנו ואולי עשינו בכך טעות. מאור צריך להתעסק רק בכדורגל, ולעשות את זה בזמן שנותנים לו, מתי שנותנים לו. הוא לא יימאס על המועדון ואין סיכוי שנמכור אותו. כדאי מאוד שהוא יחזור לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, וזה לשחק כדורגל. הוא מקבל מספיק כסף בשביל לשחק כדורגל ולהתרכז רק בזה".

רוני גפני יחמיץ בכל מקרה גם את המשחק הבא נגד נצרת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שיחזור לסגל הוא ליאור ז'אן, שלא שיחק אמש בשל צהובים. המשא ומתן עם יואב זיו נמשך בימים אלו. ממכבי נמסר כי הפערים עם המגן עדיין גדולים והדגישו כי נכון לעכשיו אין שום סיכום עם קבוצתו הבלגית, לוקרן. ראשי הקבוצה הבהירו להנהלת הצהובים שקודם יסגרו עם המגן עצמו ורק אז ייפתח משא ומתן בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully