וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אם זה המקסימום של השופט, זה לא מספיק"

27.3.2010 / 21:08

מאמן מכבי ת"א התייחס לשגיאות אנשי המשרוקית בהפסד 3:1 לאשדוד. לגבי מאור בוזגלו: "אנחנו בונים עליו, לא נתלה אותו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אין ספק, מרגע לרגע העונה של מכבי תל אביב ממשיכה להדרדר עוד ועוד. אחרי ההדחה בשמינית גמר הגביע על ידי בית"ר ירושלים באמצע השבוע, הגיעה התקרית עם מאור בוזגלו (שהושעה עד להודעה חדשה) שהעיבה על המועדון הצהוב. אם לא די בזאת, הרי שהצהובים אספו הערב (שבת) הפסד נוסף, 3:1 למ.ס. אשדוד, והם כבר סופרים שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. אם במכבי תל אביב שכחו, אז נזכיר להם שאת הניצחון האחרון בליגה הם ליקטו באמצע חודש פברואר, יותר מדי זמן עבור קבוצה עם יומרות להשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה.

נמני: "לא נתלה את מאור"

במכבי תל אביב זעמו כמובן על השופט הראשי איתן תבריזי, ששרק לפנדל שלא היה כיוון שהעבירה של רונאלד ראלדס על דמיטאר מקרייב נעשתה מחוץ לרחבה, וכן על הקוון אייל חתוכה, שלא הרים דגל לנבדל בשער השלישי של אשדוד.

בראשית דבריו התייחס מאמן מכבי תל אביב אבי נמני להחלטות השגויות של תבריזי וקווניו, ואמר: "אני בטוח שהשופט עושה את המקסימום, אבל אם זה המקסימום שלו אז זה לא מספיק. גם רמת הקוונים לא מספקת, הטעויות שהיו פה הן חמורות מאוד וחבל. אנחנו צריכים לחזק אחד את השני ועם כל הקושי ניאבק עד הסוף. המאבק על המקום השלישי הולך ונהיה קשה יותר".

בהמשך דבריו התייחס נמני למאור בוזגלו, שכזכור הושעה עד ועדת המשמעת שתיערך לו באמצע השבוע. "אני לא רוצה להיכנס לעניין הזה", אמר נמני. "קיבלנו החלטה ומאור מושעה עד ועדת המשמעת ובה נקבל החלטה. מצד אחד, לא נתלה את מאור, מצד שני מכבי זה מועדון מכובד ויש בו כללים, אנחנו לא רוצים ששחקן מהנערים ייקח דוגמא ממקרה כזה. אנחנו בונים על מאור גם לשנים הבאות".

שרן ייני אמר בסיום: "אין תרופת קסם לתקופה הלא טובה. המשחק שוב התחיל לא טוב עבורנו והתפקשש לנו כמו נגד מכבי חיפה. זה לא משנה אם יש טעויות שיפוט, צריך להמשיך לשחק וזה מה שעשינו. היו גם נבדלים שלא נשרקו וחבל מאוד. הגענו לישורת האחרונה של העונה במומנטום לא טוב. נעבוד קשה, נישאר ביחד ונביא את התוצאות. ההפסד בגביע לא השפיע עלינו, אין לו שום קשר. אין מה לעשות, נצטרך לחזור לתקופה הטובה".

הקשר הצהוב נשאל האם מכבי שרויה במשבר, ואמר: "אני לא מאמין במילה משבר. יש הרבה דברים שקורים בקבוצה. אנחנו גם אולי סובלים מחוסר ריכוז ויש עוד דברים, אבל אני מעדיף לשמור את זה בתוך הקבוצה".

מזרחי: "יהיה אפשר לסכם רק במחזור ה-30"

מ.ס. אשדוד עשתה צעד נוסף בדרך להבטחת המקום השישי לפחות והכרטיס לפלייאוף העליון, כאשר פתחה פער של ארבע נקודות על פני השביעית בטבלה, הפועל באר שבע. אלא שהמאמן יוסי מזרחי עדיין לא יודע גם אם הפרש זה יספיק.

"אי אפשר לדעת", אמר מזרחי, "אם זה יספיק לנו לפלייאוף העליון. אחרי שני הפסדים רצופים, ניצחנו את בני סכנין בגביע ומכבי תל אביב בליגה. הכול עניין של מומנטום, יהיה אפשר לסכם דברים רק במחזור ה-30".

לגבי המשחק עצמו אמר המאמן: "זה לא משנה אם אתה מוביל, החוכמה הגדולה זה לצאת נכון למתפרצות. היינו יכולים להבקיע את השלישי ואת הרביעי, אבל לא עשינו זאת כי לא שיחקנו חכם. אחרי ה-0:2 למכבי לא היה מה להפסיד והם הלכו קדימה, נוצר אצלנו לחץ, אבל בסוף הצלחנו להבקיע את השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully