וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב המידרדרת ממשיכה את התקופה הרעה שלה, כשהפסידה 3:1 למ.ס אשדוד ורשמה משחק שביעי רצוף ללא ניצחון. עידן שדה (16, בפנדל מפוקפק) ועידן שריקי (45) כבשו לאורחת, יברויאן צימק (67), אבל שער עצמי של ייני (83) גמר את המשחק

אין ספק, שבועות קשים עוברים על מכבי תל אביב. הקבוצה של אבי נמני ממשיכה במסע הייסורים שהיא מעבירה את אוהדיה, וסוגרת משחק שישי בליגה ושביעי ברציפות ללא ניצחון. הצהובים יצאו לאצטדיון הי"א ואספו עוד הפסד, הרביעי שלהם בששת המחזורים האחרונים, כשמ.ס. אשדוד ניצחה 1:3 במסגרת המחזור ה-28 בליגה. במועדון הצהוב לא יודעים שקט בזמן האחרון (תוצאות רעות, תקרית מאור בוזגלו) וכבר לא זוכרים מתי ראו ניצחון. כדי לסבר את האוזן, זה קרה באמצע חודש פברואר בפעם האחרונה. אולי בשבוע הבא סופסוף מכבי תשבור את הבצורת כשהיא תארח את מכבי אחי נצרת. ביכולת הנוכחית, גם זה לא בטוח.

עידן שדה שחקן מ.ס. אשדוד. יותם רונן
הפנדל לא מוצדק, אבל מה זה אכפת לו, ומול שטראובר זה קל לכבוש פנדל. עידן שדה/יותם רונן

הפקפוק במכבי תל אביב ובמאמנה אבי נמני גובר עם כל שבוע שחולף. אומנם היו במשחק שתי החלטות גבוליות של השופט, שהחמיר מעט עם האורחת (העבירה בפנדל הראשון הייתה מחוץ לרחבה, השער השלישי נכבש בעמדת נבדל), אבל הצהובים שוב נחשפו במערומיהם. זה משחק הליגה השישי ברציפות והשביעי בסך הכל (כולל זה בגביע) שהצהובים לא מצליחים לנצח והמקום השלישי, שנראה כל כך בטוח בתחילת הסיבוב השני, לא סגור כלל.

כמעט כולם כולל כולם התלהבו מששת הניצחונות הרצופים (ושבעה כולל בגביע על מכבי נתניה) קצת אחרי תחילת הסיבוב השני בליגה, אבל לפי התוצאות האחרונות, אפשר להסיק כי ההצלחה הרגעית ההיא הוכיחה שזה לא שמכבי טובה אלא שהקבוצות שהיא ניצחה חלשות. ניצחונות דחוקים על העולות החדשות, שהגיעו לליגה הבכירה בחסדיו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, לא מעידים על גדולה של קבוצה. נגד היריבות האמיתיות באמת, של ליגת העל המקורית, עוד לפני העונה הנוכחית, מראה מכבי שבוע אחר שבוע שהיא לא מסוגלת. כדורגל גדול הצהובים לא שיחקו לאורך כל העונה, עכשיו גם תוצאות אין.

תוסיפו ליכולת הרעה ולתוצאות הגרועות את התקרית באמצע השבוע עם מי שאמור להיות כוכב הקבוצה מאור בוזגלו, שסירב להיכנס כמחליף בטדי, ובקריית שלום ממשיכים לסבול מאנרגיות רעות. בקבוצה לא יעברו כל כך מהר לסדר היום, לא כרגע ובטח לא בהכנות לקראת העונה הבאה, שיעברו הילוך אחרי התוצאות האחרונות.

אם לא די בכל אלו, אז כנראה שגם השופטים החליטו להתעלל במכבי, שנשדדה על ידי איתן תבריזי, ששרק לפנדל שגוי במאת האחוזים. על האדום שרונאלד ראלדס קיבל כבר אחרי רבע שעה עוד אפשר להתווכח, על הפנדל ממש לא. עידן שדה ניצל אותו בקלילות (16) והעלה את המארחת ל-0:1, עידן שריקי הכפיל לפני תום המחצית. במחצית השנייה מספר חילופים של נמני הפיחו רוח חיים במכבי, שתקפה וצימקה (המחליף יברויאן, 67), אך אשדוד סגרה סיפור עם מתנה משרן ייני, שכבש שער עצמי (83), אחרי ספק נבדל של ניר נחום, שהוציא את הרוחב.

אבל עם כל הביקורת למכבי תל אביב אסור לגרוע מההישג של מ.ס. אשדוד. הבעלים ג'קי בן זקן והמאמן יוסי מזרחי ממשיכים להוליך קו סולידי עם צעירים רבים, ועובדה, זה עובד להם. לאשדוד נכונה עוד מלחמה על המקום השישי שמעניק כרטיס לפלייאוף העליון, אבל כרגע הם בנקודת זינוק טובה.

מהלך המשחק

דקה 16 - גול! מקרייב קיבל כדור ארוך ושעט לבד קדימה, ראלדס דחף אותו עם הכתף מחוץ לרחבה. תבריזי הפזיז מיהר לשלוף אדום מפוקפק ולשרוק לפנדל שגוי בהחלט, כיוון שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה. מכבי נשדדה. עידן שדה לא התקשה להכניע את לירן שטראובר, שהמשיך להיכשל בעצירת פנדלים אחרי שגם נגד בית"ר בגביע לא עצר אף פנדל, 0:1 לאשדוד.

דקה 27 - שריקי שלח רוחב מסוכן, אבל למזלה של מכבי אף שחקן של אשדוד לא הצליח לשים רגל ולדחוק את השני.

דקה 45 - גול! לצהובים היה קשה להתמודד בנחיתות מספרית. מתן אוחיון מצא אוחיון אחר, משה, שבעט כדור לא חזק, שכמעט ויצא החוצה, אלא שאז שריקי הגיע וסמוך לקו הרוחב הפתיע את שטראובר ההמום וכבש את השני, 0:2 לאשדוד.

דקה 55 - שדה שלח כדור רוחב מצוין למקרייב, אבל הבולגרי הגיע באיחור לכדור, ושטראובר הצליח לבלום אותו.

דקה 67 - גול! מאיוקה השאיר לישראלביץ', שחדר לרחבה והרים רוחב, יברויאן, שהגיח מאחור, נגח בקלילות פנימה מחמישה מטרים, מכבי צימקה ל-2:1.

דקה 78 - פופוביץ' פרץ מימין, אבל במקום לשלוח רוחב חכם, ניסה לבעוט חזק לפינה הקרובה, הכדור הלך החוצה.

דקה 83 - גול! משה אוחיון נתן כדור טוב לניר נחום, שספק היה בנבדל, המחליף הוציא כדור רוחב, שרן ייני, שעבר לתפקד כמגן, ניסה להרחיק אבל הכדור שלו הלך לשער, פגע בשטראובר וחדר, שער עצמי לייני, 1:3 לאשדוד.

דקה 90+1 - מאיוקה נשלח בכדור עומק טוב, אבל נכשל להכניע את מרציאנו הצעיר, שעצר וקרוב לסיים משחק ראשון טוב מאוד בליגת העל.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה (ניר ביטון, 55), עידן וייצמן, משה אוחיון, עידן שדה (ניר נחום, 75), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב (אדיר טובול, 86).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס (הורחק - 15), אורי שטרית (ציון צמח, 81), שרן ייני, איגור טומאסיץ', גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (תמיר כחלון, 66), יובל אבידור (איליה יברויאן, 58), עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully