וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: רביבו ביקש, מויאל ומגרלשווילי הגיעו לאימון

7.7.2013 / 15:41

נציג הבעלים שוחח עם סוכנם, השניים ישובו לאימונים עד שימוצה המו"מ. דאגה בקבוצה מבניית הסגל, רביבו ייפגש עם סביליה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמנם התחילה להתאמן תחת אלי כהן ודוד אמסלם, אך במקביל סגל הקבוצה כולל מספר מועט של שחקנים מהעונה שעברה והשחקנים מרגישים זאת. אחד השחקנים אמר: "אנחנו מאוד נהנים מהאימונים עם אלי ודוד, אבל חייבים כאן עוד שחקנים. לא בושה לומר את זה אבל הרמה הכללית של הסגל נמוכה ואנחנו חייבים להשתדרג מהר, שלפחות במחנה אימונים יהיה לנו סגל עם צורה. קשה להתאמן כמו שצריך כאשר רוב הסגל שחקני נוער".

בבית"ר מנסים לשנות את התמונה אך בינתיים הדברים עובדים לאט. אלי טביב מנסה להימנע מלחץ מיותר אך רוצה לראות כמה שיותר מהר סגל מלא. קובי מויאל וחיים מגרלשווילי, שלמעשה סיימו את חוזיהם בתום העונה שעברה, הגיעו לאימון לבקשתו של חיים רביבו, ששוחח עם סוכנם רונן קצב. השניים, שמחכים עד שימוצה איתם המו"מ, יחלו להתאמן אחרי שיעברו את הבדיקות הרפואיות. רביבו וטביב גם ייפגשו הערב עם עמית בן שושן. במועדון רוצים לראות את השלושה האלה ממשיכים וייעשו נסיונות להגיע עימם להבנות.

עם מגרלשווילי המו"מ תקוע כרגע, אם כי למרות שבית"ר עשויה להנחית מגן זר להתרשמות במועדון לא מוותרים ורוצים לחדש את המו"מ. מגרלשווילי אמר הבוקר: "התחברתי מאוד לבית"ר בשנה וחצי שאני משחק בה ואני מאוד רוצה להמשיך, אבל כרגע אני ממתין להתפתחויות".

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
השחקנים כבר מודאגים. טביב/נועם מושקוביץ

טביב אמר אתמול לאנשי בית"ר כי היום או מחר צפויות התפתחויות בנוגע לאלרואי כהן והוא ייכנס למו"מ מיידי עימו. בבית"ר מאוד רוצים לראות את כהן מצטרף והצוות המקצועי מאמין שהשחקן יחזור לעצמו בירושלים אך ממתינים לבשורות מכיוון טביב. ברק בדש עדיין נמצא בתמונה מבחינת הצוות המקצועי אך כרגע הפערים הכספיים בין הצדדים גדולים.

ניסו קפילוטו צפוי לחתום היום על חוזהו בקבוצה ולאחר מכן לערוך אימון בכורה. הקבוצה תצא ב-18 ליולי למחנה אימון בברלין עד ה-29 לחודש. הצוות המקצועי מעוניין לערוך שלושה משחקי אימון במהלך המחנה, אך בשלב זה עדיין מחפשים קבוצות ראויות ובימים הקרובים אמורים לסגור את הנושא.

בינתיים, רביבו פעיל גם בצד הניהולי ובקרוב צפוי להיפגש עם ניר סביליה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חלוץ העבר עשוי לקבל תפקיד ניהולי בכיר. השניים כבר שוחחו ופגישה נוספת תיערך בימים הקרובים בניסיון להגיע לסיכום.

הבעלים של הפועל ירושלים יוסי סאסי נפגש עם טביב בבית וגן בנוגע לרכישת החלוץ איציק כהן, שהיה מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
ייפגש עם רביבו. בן שושן/מגד גוזני

דובר המועדון אסף שקד הודיע באמצעות דף הפייסבוק שלו על עזיבת המועדון לאחר חמש שנים בתפקיד. העיתונאי לשעבר אושרי דודאי יחליפו. "אחרי חמש שנים בתפקיד דובר בית"ר ירושלים, אני מסיים את תפקידי במועדון ויוצא לדרך חדשה", כתב שקד, "כאוהד בית"ר ירושלים הייתה זו חוויה מלאת אתגרים להיות חלק מהמועדון, הן בימיו מלאי התארים והן בימים הקשים יותר. הייתה לי הזכות לעבוד עם מספר גדול של שחקנים ומאמנים, יצא לי לטעום זכייה בשני תארים וצברתי חברים וניסיון רב בניהול משברים תקשורתיים רבים. הייתי אוהד בית"ר ירושלים לפני כניסתי לתפקיד ואשאר כזה גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully