וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא יא פטי: "טעיתי, יש לי חוזה לעונה נוספת באשדוד"

6.7.2013 / 17:19

הבלם התעקש כי לא ניסה לרמות את הירושלמים, אך הודה: "אני רוצה לשחק בבית"ר אבל מחויב לאשדוד. חשבתי שאני חופשי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר שבית"ר ירושלים סיכמה עם יא יא פטי, האמינה לדבריו כי הוא שחקן חופשי וציפתה לראות אותה מתחיל להתאמן בשורותיה, נראה כי הקבוצה תצטרך לחפש בלם אחר. פטי טען בפני אנשי בית"ר כי טענת אשדוד לחוזה לעונה נוספת אינה נכונה וכי אם יש חוזה לעונה נוספת חתימתו זויפה, אך היום (שבת) הבלם כבר מדבר אחרת. "באמת חשבתי שאני חופשי והחוזה עם אשדוד היה לשנתיים", אמר פטי. "טעיתי, מתברר שהחוזה לשלוש שנים ויש לי עונה נוספת בה אני מחויב למועדון ושם אני אשחק. אני רוצה לשחק בבית"ר אבל זה יתרחש רק אם היא תסתדר כספית עם מ.ס אשדוד וזה דברים שכבר לא קשורים אליי".

נציגו של אלי טביב בבית"ר ירושלים חיים רביבו בראיון

יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד עם השוער אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
אולי בעונה הבאה. פטי/ברני ארדוב

"לא ניסיתי לרמות אף אחד", הוסיף פטי, "הייתי משוכנע שאני חופשי ויכול לחתום בבית"ר. התברר לי שלא ואני אכבד את החוזה שלי כמו שתמיד כיבדתי". אגב, בבית"ר רמזו כי אשדוד ככל הנראה הגיעה עם הבלם להסדר לפיו יישאר עונה נוספת במועדון והשחקן התרצה. במידה ולא תהיינה התפתחויות דרמטיות עם השחקן, תצטרך בית"ר להחליט אם להביא בלמים להתרשמות או לסכם עם דינו שקבורץ. שקבורץ ימתין לבית"ר שבוע נוסף אך גם לא יותר מכך. ניסו קפילוטו צפוי מחר לחתום על חוזהו במועדון ולערוך אימון בכורה. גם עם דריו פרננדס תתקיים פגישה במטרה לסגור על חוזה לעונה נוספת. עם סטיבן כהן הפערים עדיין גדולים מאוד.

השם החם אצל אלי טביב ממשיך להיות אלרואי כהן. טביב ממתין לראות מה יוכרע בין השחקן להפועל תל אביב בימים הקורבים ולאחר מכן צפוי להיכנס עימו למו"מ מיידי על מנת להחתימו. טביב מעוניין לראות גם את איציק כהן ועומר אצילי בבית"ר אך לא בסכומים אותם הפועל ירושלים וראשון לציון מבקשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully