וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים רביבו נכנס לעניינים כאילו הוא שנתיים בתפקיד"

5.7.2013 / 7:14

בבית"ר התלהבו מנציג הבעלים, שניהל המו"מ עם פרננדס: "טביב נותן לו מנדט". מגן ארגנטינאי עשוי לנחות להתרשמות

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי טביב קיבל אתמול (חמישי) תגובות נלהבות למינויו של חיים רביבו לנציג הבעלים במועדון. רביבו הוא שחקן אהוד מאוד על אוהדי בית"ר ירושלים ודמות מאוד מוערכת שנותנת תקווה גדולה לקהל. רביבו מתכוון לקחת חלק בניהול המקצועי, הכלכלי ובמחלקת הנוער, אך כמו שהגדירו נציגי טביב:"הוא יהיה האיש החזק בבית"ר. טביב נותן לו את המנדט להוביל ולנווט את המועדון למקום בטוח. טביב מאמין ברביבו וביכולת שלו למנף מקצועית ופיננסית את המועדון".

חיים רביבו. דייב שחר
"טביב מאמין ברביבו וביכולת שלו למנף מקצועית ופיננסית את המועדון" חיים רביבו/דייב שחר

רביבו עצמו נכנס לתפקיד כבר אתמול ומיד הפך לדמות הדומיננטית בשיחות עם דריו פרננדס. אנשים שנכחו בפגישה סיפרו: "זה היה טבעי עבורו, הוא ישר נכנס לעניינים, התעסק בסעיפים הכי קטנים וכרטיסי טיסה, התנהל כאילו הוא כבר שנתיים בתפקיד. טביב מאוד רצה אותו והוא יוכל מאוד לעזור לו".

בנוגע לפרננדס, התקיימה אמש פגישה מרתונית של מספר שעות בין השחקן ונציגיו לירן עטיה וחאבייר הברמן לטביב, רביבו ואיציק קורנפיין, שלוותה בהרבה עליות וירידות. הקשר עדיין לא חתם, אך נציגי טביב אופטימיים ואמרו לאחר מכן: "מרבית הפרטים סוכמו, ישנה פגישה נוספת ביום ראשון על מנת להעלות את כל השינויים הקטנים על הכתב במטרה לחתום".

המגן השמאלי מרטין גוורינו מ"דיפנסה אי חוסטיקה" הארגנטינאית (23) צפוי להגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים. בבית"ר צפו בביצועיו של המגן ובמידה ואלי טביב יאשר, הוא ינחת בישראל.

בנוגע לסטיבן כהן, ישנם פערים גדולים בין הצדדים ונראה כי רק ובשבוע הבא יוכרע עתידו במועדון. שחקנים בקבוצה הביעו פליאה על כך שמנהלים משא ומתן עם שחקנים זרים ומחפשים רכש בעוד שהמשא ומתן עם עמית בן שושן, קובי מויאל ומתן בראשי טרם חודש. ייתכן כי בשבוע הבא יוזמנו השחקנים לשיחה. המו"מ עם חיים מגרלשווילי יחודש גם הוא בשבוע הבא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דובב גבאי, שחקן הפועל באר שבע מול יא יא פטי, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
הפתעה מג'קי בן זקן. יא יא פטי/מגד גוזני

סוגייה לא פחות מעניינת היא מי יאייש את עמדת הבלם הזר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בבית"ר ניהלו מגעים עם יא יא פטי, הגיעו עימו לסיכום וקיוו כי יצטרף לאימונים. אך טביב הופתע לשמוע מג'קי בן זקן כי לשחקן יש חוזה לעונה נוספת במ.ס אשדוד עם סעיף שיחרור של חמישה מיליון שקל. פטי טען בפני אנשי בית"ר כי החתימה מזוייפת, שכר עורך דין ופנה להתאחדות לכדורגל על מנת לקבל את חוזהו. בתחילת השבוע הבא צפויות התפתחויות בנושא. במידה ופטי לא יחתום, יחזרו בבית"ר לאופציית דינו שקבורץ.

אלי טביב וראש העיר ברקת החליטו לדחות את מסיבת העיתונאים שתוכננה ליום רביעי, והיא תתקיים לאחר תשעה באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully