וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חיים רביבו יהיה נציג הבעלים

4.7.2013 / 17:58

יו"ר ארגון השחקנים יעזוב את תפקידו, עשוי גם להיכנס כשותף בבעלות. ניסו קפילוטו סגר לעונה אחת עם אופציה לעוד שנתיים

צילום ועריכה: קובי אליהו

חיים רביבו מצטרף לצוות הניהולי בבית"ר ירושלים. המועדון הודיע הערב (חמישי) שכוכב העבר מונה להיות נציגו של הבעלים אלי טביב במועדון. "במסגרת תפקידו ולאחר הכרת המערכת תיבחן האפשרות לכניסתו כשותף בבעלות יחד עם טביב. אנו בטוחים כי ניסיונו הבינלאומי בענף הכדורגל יתרום רבות לקידומו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים", לשון ההודעה של בית"ר.

על פי ההודעה, רביבו יתפטר בימים הקרובים מתפקידו כיושב ראש ארגון השחקנים ובכך למעשה יכהן כחבר הנהלה בזמן שאחיו הצעיר דוד רביבו יהיה על המגרש, בדיוק כפי שהיה מצבם במ.ס. אשדוד.

חיים רביבו. ניר פקין
עשוי להיכנס כשותף. חיים רביבו/ניר פקין

חיים רביבו היה אחד השחקנים הגדולים שידע הכדורגל הישראלי. הוא החל את הקריירה שלו בבוגרים בקבוצת בני יהודה, במדיה שיחק שלוש עונות. ב-1993 עבר להפועל תל אביב, אותה הוליך לעונה נפלאה בה זכתה הקבוצה בגביע המדינה, כשרביבו כובש 18 שערים באותה עונה. בעונה שלאחר מכן עבר למכבי חיפה, שם היה חלק מקבוצת כוכבים שכללה גם את אייל ברקוביץ', אלון חזן וסרגיי קנדאורוב. רביבו סיים ככובש המצטיין של הליגה, וגם איתה זכה בגביע המדינה.

לאחר מכן עבר לספרד לקבוצת סלטה ויגו, במדיה כבש 26 שערים. בהמשך עבר גם בפנרבחצ'ה הטורקית, והיה לישראלי הראשון שמשחק בליגת האלופות. את הקריירה שלו סיים במכבי אשדוד ב-2004, אז הודיע על פרישה בעקבות פציעות חוזרות. הוא רשם 67 הופעות בנבחרת ישראל, וכבש לזכותה 15 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קשר בית"ר ירושלים דוד רביבו. נועם מושקוביץ
אחיו בהנהלה, הוא על המגרש. דוד רביבו/נועם מושקוביץ

מי שסגר סופית במועדון הוא ניסו קפילוטו, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. הבלם יחתום לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות אחרי שעבר בדיקות רפואיות. קפילוטו, 23, מצטרף לקבוצה הרביעית שלו בכדורגל הישראלי. הבלם הצעיר גדל במכבי תל אביב, אך לא קיבל יותר מדי הזדמנויות בקבוצה הבוגרת. בינואר 2011 עבר לחצי עונה למ.ס אשדוד ולאחר מכן שיחק כמושאל בהפועל עכו. אשתקד עבר לאלקי לרנקה הקפריסאית במדיה רשם 23 הופעות וכבש שער אחד. קפילוטו חוזר לשתף פעולה עם אלי כהן שאימן אותו בעכו.

טביב נפגש עם הקשר דריו פרננדס ונציגו לירן עטיה לאור רצונו לעזוב לאור התקרית עם האוהדים באימון הפתיחה. למרות רצון הבעלים לסגור עם השחקן ולפתור את הסכסוך, בפגישה לא הושגה התקדמות וכרגע לא ברור האם תהיה פגישה נוספת או שהשחקן יעבור לאחת מארבע הקבוצות בליגת העל המעוניינות בו. באשר לעניינו של פרננדס, אמר נציגו לירן עטיה: "עדיין אין סיכום. ביום ראשון נראה לאן הדברים יתפתחו". טביב ועטיה דנו גם בנושא המשך דרכו של סטיבן כהן.

בהמשך צפוי טביב לשבת עם הצוות המקצועי בראשות אלי כהן ודוד אמסלם ולעבוד על תכנית עבודה לקיץ ולהמשך העונה. הצוות המקצועי לחוץ מכך שהאימונים החלו והסגל עדיין לא מקבל צורה ולחוצים להחתמתם של מספר שחקנים באופן מיידי, כשמעבר לכהן וקפילוטו שסגר, הם היו רוצים לראות גם את חיים מגרלשווילי מצטרף. עם עמית בן שושן וקובי מויאל הפערים גדולים מאוד ועד שאחד משני הצדדים לא יזוז מעמדתו, לא תהיה התקדמות במשא ומתן.

מתן בראשי עשוי לקבל הצעה משופרת מעט בימים הקרובים על מנת להשאירו במועדון עונה נוספת. טביב ממתין עדיין להתפתחויות בנושא איציק כהן והפועל ירושלים אך במקביל בוחן גם את האפשרות של עומר אצילי מראשון לציון. בשלב הזה לא ברור מה מצבו החוזי של יא יא פטי באשדוד וטביב ממתין לתשובה מג'קי בן זקן האם אשדוד משחררת אותו. אם זה לא יקרה, טביב ינסה לסכם עם דינו שקבורץ לעונה נוספת.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
חוזר לשתף פעולה עם אלי כהן. ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

השם החם ברשימה של טביב עדיין נשאר אלרואי כהן. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הבעלים של בית"ר רוצה מאוד לראות את הקשר בבירה ומוכן להציע לו חוזה של כ-120 אלף דולר לעונה. לאחר שכהן יקבל את השחרור מהפועל תל אביב, המשא ומתן עימו צפוי להיכנס להילוך גבוה.

עמותת האוהדים הודיעה על כינוס אסיפה כללית ב-17 לחודש ובחירת לעמותה מספר ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully