וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דוד רביבו חתם לעונה אחת

3.7.2013 / 17:21

הקשר הוותיק הפך לרכש הראשון בעידן אלי טביב: "מאז מכבי ת"א לא הייתי במועדון גדול, השאיפה היא ארבע הראשונות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי אימון בכורה סוער והעברת הקבוצה באופן רשמי לבעלים החדש אלי טביב, הסגל של בית"ר ירושלים ממשיך להיבנות לקראת העונה החדשה שבפתח.

היום (רביעי), החתימה הקבוצה מהבירה שחקן רכש ראשון בעידן טביב, דוד רביבו. הקשר הוותיק בן ה-35 וחצי, שעזב את מ.ס. אשדוד במדיה שיחק בשנתיים האחרונות, חתם לעונה אחת בבית"ר והוא למעשה השחקן השישי בקבוצה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. רביבו רשם עד היום 430 הופעות בליגת העל, בה הוא משחק מאז עונת 2000. הוא כבש 50 שערים, חמישה מהם בעונה שעברה.

קשר בית"ר ירושלים דוד רביבו. נועם מושקוביץ
יש רכש לבית"ר. רביבו/נועם מושקוביץ

לאחר החתימה רביבו אמר: "אני שמח להיות במועדון הזה. כולם יודעים שזה מועדון גדול וישנן ציפיות גדולות במעבר כזה לא באתי על תקן משיח אלא להיות עוד שחקן בסגל של בית"ר ולעשות עונה טובה. מאז מכבי תל אביב לא הייתי במועדון גדול ובית"ר זה אחד המועדונים הגדולים בארץ. אני בטוח שהקהל ידחוף אותנו במהלך העונה וננסה לגרום להם לשמוח כמה שיותר. השאיפה היא להחזיר את בית"ר לארבע הגדולות. זה יהיה קשה כי עדיין הסגל לא הושלם. נתחיל את האימונים, נקווה שיהיה מחנה אימונים טוב ואחרי שהסגל יושלם אפשר יהיה באמת לדבר על מטרות".

עוד בבית"ר: השוער אריאל הרוש פירסם היום בדף הפייסבוק שלו הודעה לאחר הסולחה הלילית שנערכה אמש עם אוהדים הקבוצה. בהודעה נכתב: "סוכם על סיום הסכסוף. בשיחה שהתקיימה בין נציגי הקהל וארגון לה פמיליה, לביני, אבא שלי וקריאף, הוחלט על סיום סכסוף ביני לקהל. הקשבתי ושמעתי את האוהדים, הם הקשיבו ושמעו את הטענות שלי והסכמנו שלטובת בית"ר וההצלחה שלה פותחים דף חדש. החלטנו לשים הכול מאחור לטובת עתיד חדש למועדון ולטובת הצלחת כל הצדדים כי בית"ר מעל הכול".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
הרבה יותר מחויך. הרוש באימון/נועם מושקוביץ

הבעלים טביב הגיש היום לקשר הפועל חיפה גל אראל הצעה רשמית לחוזה לשנתיים, כאשר היום או מחר השניים אמורים להיפגש על מנת לסגור סופית את כל הפרטים. בסביבת הקשר מרוצים מההצעה שהגיש טביב ואומרים שהיא גבוהה מהסכומים שדוברו עד היום. גם טביב מצדו הראה נכונות גדולה לצרף את הקשר שמאוד מוערך על ידו, כך שעל פי כל ההערכות, אראל קרוב מאוד לחתימה. אראל סיים את חוזהו בהפועל חיפה וגם במקרה שלו, הבעלים יואב כץ מתכוון לדרוש מיליון שקל דמי השבחה. יחד עם זאת, בבית"ר מעריכים שכץ יסכים לסגור את העסקה גם תמורת 700-800 אלף שקל. מחר ייפגש טביב עם דריו פרננדס וינסה לשכנעו להישאר בקבוצה. הקשר הארגנטינאי בן ה-35 פגוע מאוד לאחר אירועי אימון הפתיחה.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
עצבני. פרננדס מראה לתקשורת מה מצב הרוח שלו/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully