וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "מעכשיו אני כבר מצפה לדרבי בשבת"

מכבי תל אביב חגגה ניצחון חשוב בקרית שמונה: "מצטערים שקלקלנו לחיפה את החישובים". גל אלברמן נפצע, חשש ממצבו

one

מכבי תל אביב עשתה אמש (רביעי) עוד צעד חשוב לעבר האליפות, כשגברה 1:3 על האלופה היוצאת עירוני קרית שמונה, השלימה ניצחון סמלי במה שעשוי להיות חילופי משמרות, והוכיחה שוב כי היא ראויה העונה לתואר. הצהובים הגיעו למשחק חוץ קשה, באצטדיון שלא האיר להם פנים בעונות האחרונות, וידעו בעזרת המון אופי והקרבה, וכמובן שלושה שערים, לצאת עם שלוש נקודות חשובות, שהחזירו את ההפרש ממכבי חיפה ל-10 נקודות, כאשר נותרו עוד שבעה מחזורים ו-21 נקודות בקופה.

בסיום המשחק 2,000 האוהדים הצהובים שהצפינו עד קרית שמונה מיאנו לעזוב את האצטדיון. במשך דקות ארוכות הם חגגועם השחקנים, ושרו להם "רק תביאו את הדרבי", כשהם מתכוונים כמובן לקרב העירוני הגדול נגד הפועל תל אביב, אותו תארח מכבי בשבת בבלומפילד.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
"ניצחון של אופי, ניצחון של גברים". זהבי חוגג/ברני ארדוב

מי שמעט הדאיג את אנשי הקבוצה הוא הקשר גל אלברמן, שחש רגישות בשרירי המפשעה לאורך המחצית השנייה, ובסופו של דבר הוחלף בסמוך לשריקת הסיום. נכון לעכשיו יש ספק קל לגבי שיתופו של אלברמן בדרבי, אולם רק מחר יתבהר סופית מה מצב הפציעה ועד כמה היא חמורה.

"מעבר להכל, זה קודם כל ניצחון של אופי, ניצחון של גברים", אמרו בקבוצה בסיום המשחק. "הגענו למשחק הזה אחרי שהפער ירד לשבע נקודות, וכולם כבר עשו את כל החישובים איך אנחנו מאבדים את היתרון בצמרת. זה אפילו היה משעשע לקרוא את כל החישובים והקשקושים של אנשי מכבי חיפה, מצטערים שקלקלנו להם את התוכניות. זה נראה שיש הרבה אנשים בארץ שישמחו אם נאבד את היתרון שלנו, אבל אנחנו לא ניתן לאף אחד את התענוג הזה. בשלב הזה של העונה אסור לנו לעשות טעויות. כולם כאן מחויבים ומבינים בדיוק מה צריך לעשות".

המאמן אוסקר גרסיה שוב נאלץ להסתדר ללא הקשר הפצוע מהראן ראדי, והחליט לבצע שינוי אחד בהרכב. מונס דאבור ניצל את הקרדיט, והצטיין עם שער ובישול לראדה פריצה. שחקן נוסף שקיבל המון מחמאות מחבריו הוא הקשר משה לוגסי, ששוב פתח בקישור האחורי והפגין יכולת טובה. לוגסי בישל את השער הראשון, וגם היה זה שהוכשל בתוך הרחבה במהלך שהביא לפנדל, אותו בעט ערן זהבי פנימה בדקה ה-86.

"מונס ומושיקו לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים והוכיחו שיש להם מה לתרום", אמר שחקן בקבוצה. "עכשיו לאוסקר יש כאב ראש לא קטן לקראת הדרבי בכל הנוגע להרכב, אבל אלה צרות טובות למאמן. כל מאמן בכל קבוצה, היה שמח שיהיה לו סגל כל כך חזק, עם הרבה שחקנים שראויים לשחק", הוסיף השחקן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
"שיש הרבה אנשים בארץ שישמחו אם נאבד את היתרון שלנו, אבל אנחנו לא ניתן לאף אחד את התענוג הזה". מכבי חוגגת/ברני ארדוב

"היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה", אמר החלוץ ראדה פריצה בסיום המשחק. "מכבי חיפה ניצחה 0:6 אתמול וזה הכניס אותנו מעט ללחץ, אבל הפגנו חוזק רב בכך שניצחנו. כמובן שתמיד יש מוטיבציה לנצח, אבל ידענו שיש לנו עוד מפגש נגד מכבי חיפה, ולכן היה חשוב לשמור על פער של עשר נקודות מהם".

פריצה נשאל מה ניצח את המשחק עבור מכבי. "זה היה משחק קשה מאוד, אבל ראיתי כבר בחצי הראשון שאנחנו נקבל את ההזדמנויות שלנו להבקיע, כי היו רגעים שמרכז המגרש היה ממש פתוח. היינו ברי מזל להבקיע בסיום המחצית הראשונה וגם בפתיחת החצי השני, אלה דקות חשובות מאוד בכדורגל. הם אמנם חזרו למשחק, עם שריקה שגויה לפנדל שלא היה, וכנראה שזה נתן להם מעט אנרגיה לחזור, אבל בסופו של דבר סיימנו בצורה טובה".

החלוץ השבדי מפרגן גם למשחק ההגנה של הצהובים והוסיף: "אנחנו עובדים קשה אחד בשביל השני. היה מאמץ הגנתי קבוצתי וידענו שזה משחק חשוב ושאנחנו צריכים את שלוש הנקודות, ולכן כקבוצה עזרנו אחד לשני. אני כחלוץ עוזר לקישור, הקשרים עוזרים להגנה וככה זה עובד בכדורגל".

החלוץ שכבש אמש את שערו השביעי בליגת העל, ניסה להסביר את ההבדל בין המשחק מול מכבי חיפה בשבת לניצחון החשוב אמש ואמר: "אני חושב שלפני המשחק עם חיפה כולם הבינו שחשוב מאוד לא להפסיד ולהשיג לפחות נקודה, ואולי זה גרם לנו ללכת מעט אחורה ולא להיות תוקפניים כמו שאנחנו יודעים להיות. הנקודה מול חיפה הושגה בעזרת משחק טוב מאוד בהגנה, אבל פחות מוצלח בהתקפה".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה חוגג. ברני ארדוב
ההימור על דאבור השתלם. גרסיה/ברני ארדוב

פריצה יודע שהניצחון הזה משמעותי. "אין ספק בכלל שזה צעד חשוב לעבר התואר. מעתה כל משחק יותר חשוב מהקודם, ויש לנו עוד 21 נקודות בקופה, כך שבאמת כל משחק חשוב מאוד ואנחנו כבר מתחילים להתרכז בדרבי בשבת".

השבדי היה אחד המצטיינים בדרבי האחרון, בו ניצחו הצהובים 0:4, ומודע היטב לחשיבות וליוקרה במשחק הקרוב: "אני כבר מצפה למשחק הזה מעכשיו. הדרבי הקודם היה מדהים ואני בהחלט מחכה למשחק בשבת. ככל שהזמן עובר אני פוגש אנשים ברחבי העיר ומבין יותר ויותר כמה הדרבי חשוב, גם למועדון גם לשחקנים וכמובן לאוהדים של מכבי. יש הרבה שחקנים שגדלו כאן במחלקת הנוער והם אמרו לי שזה משחק מאוד מאוד חשוב, וברור שגם אני כבר מרגיש את זה. אני בהחלט מרגיש לפי האווירה שזה משחק מיוחד עבור כולם כאן".

לפריצה יש כבר ארבע אליפויות בסקנדינביה והוא נשאל האם כעת הוא בדרכו לאליפות חמישית: "אולי. יש עוד 21 נקודות בקופה וזה בהחלט נראה טוב מאוד".

* המשחק בין מכבי תל אביב לקרית שמונה ששודר אתמול בערוץ הראשון הניב רייטינג ממוצע של 5.6 אחוז.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
2,000 צהובים הצפינו, וחגגו דקות ארוכות עם השחקנים. עכשיו הם דורשים את הדרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully