וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "ידענו שיהיה קשה, אבל גם ידענו לנצח"

מאמן מכבי תל אביב היה מסופק מהניצחון בקרית שמונה: "השער הראשון היה חשוב". בכר: "זו הקבוצה הכי טובה"

one

מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף בדרך לאליפות הערב (רביעי) כשגברה על עירוני קרית שמונה 1:3. הצהובים קטעו בכך שרשרת של הפסדים בעיר הצפונית, בה לא ניצחו ארבע שנים, והגדילו בחזרה את פער 10 הנקודות ממכבי חיפה השנייה, שבעה מחזורים לתום העונה.

הצהובים התאוששו מהתיקו מול מכבי חיפה במשחק העונה שנערך בסוף השבוע, ולמרות היעדרו של מהראן ראדי במרכז השדה לא התקשו מול החבורה של ברק בכר. מונס דאבור שב להרכב על חשבון דור מיכה וכבש את השער הראשון בדקה ה-44, ומיד עם פתיחת המחצית השנייה בישל את השני לראדה פריצה את השביעי שלו העונה. ערן זהבי כבש בפנדל ה-88 והבטיח את הניצחון, לאחר שמשה לוגסי הוכשל ברחבה. שמעון אבוחצירא רק צימק בפנדל בדקה ה-64 לאחר ששרן ייני נגע עם הכדור בידו ברחבה.

שחקני מכבי תל אביב, מונס דאבור, משה לוגסי. אדריאן הרבשטיין
החזיר לאוסקר גרסיה. דאבור/אדריאן הרבשטיין

אוסקר גרסיה עקץ בפתיחת דבריו את התקשורת, כשנשאל איך ניצחה קבוצתו למרות ששוב לא הרשימה: "אני לא יודע איך אנחנו במקום הראשון אם היכולת שלנו לא טובה", אמר המאמן. "שיחקנו בחוץ מול קבוצה טובה וזה לא היה קל לנצח כאן. ידענו את זה מראש, אבל גם ידענו איך לנצח. להבקיע את השער הראשון בסיום המחצית היה חשוב מאוד. שוב שרקו לפנדל נגדנו, וכולם מסביב אמרו שזה לא היה צריך להיות פנדל, אבל זו רק טעות אחת של השופט". על הדרבי שייערך במחזור הבא אמר גרסיה: "דרבי הוא תמיד משחק חשוב לאוהדים, ועכשיו בפלייאוף זה חשוב עוד יותר".

מונס דאבור, שעלה בהרכב על חשבונו של דור מיכה וענה בשער ובישול, אמר בסיום: "עשינו ניצחון חשוב מאוד. ידענו שאנחנו תלויים בעצמנו וידענו שאם נהיה טובים ננצח, והצלחנו לעשות את העבודה. המשחקים נגד קרית שמונה בחוץ תמיד היו אחד מהמשחקים הקשים בליגה, אני שמח שהשלמנו את המשימה".

על הדרבי מול הפועל תל אביבי בסוף השבוע הקרוב: "נכין את עצמנו, נותרו לנו שלושה ימים ונקווה לטוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה חוגג. ברני ארדוב
האליפות מתקרבת. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר: "במשחק הזה הגענו לפחות מצבים מהרגיל, אבל חסר לנו מחץ בהתקפה הפסדנו לקבוצה הכי טובה בארץ, שגם שהיא לא מבריקה קשה מאוד לשחק נגדה. התקשינו להגיע למצבים, והם ניצחו בצדק".

לקראת המשך הפלייאוף: "מכבי חיפה בכושר טוב, אבל לא נוריד את הראש. נבוא וננסה לנצח בחיפה, אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה. מאכזב להשיג רק נקודה בפלייאוף העליון, אבל אנחנו עדיין יכולים להגיע לאירופה ונרצה לעשות צעד נוסף בדרך לזה".

שמעון אבוחצירא: "אנחנו נראים לא רע, משחקים טוב, אבל לפעמים אני מעדיף לשחק לא טוב ולקחת את הנקודות. לצערנו אנחנו מפסידים אבל זה הכדורגל, וצריך להרים את הראש. אני חושב שמכבי תל אביב עשו עבודה יפה, ואני לא רואה אותם מועדים בהמשך. אנחנו צריכים להגיע לאירופה, או דרך הגביע או דרך הליגה ואני מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully