וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "מההתחלה ידעתי שיש כאן שחקנים לאליפות"

13.6.2013 / 23:01

הרכז לא ידע את נפשו מרוב אושר ופרגן לחבריו מחיפה. קלאת'ס: "מקל הוא שחקן NBA". ג'ף רוזן: "עשינו היסטוריה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה זכתה הערב (חמישי) באליפות המדינה בכדורסל לראשונה בתולדות המועדון. 40 דקות של כדורסל צמוד נגד מכבי תל אביב ברוממה הסתיימו בניצחון חיפאי 79:86, מה שנתן את האות לחגיגות גדולות בירוק. הקבוצה מהכרמל אירחה את המשחק באולם רוממה ובסופו של הערב רשמה הישג היסטורי על חשבון הצהובים האומללים. גל מקל, שזכה בתואר שחקן העונה עוד לפני המשחק, שוב היה הגיבור של הקבוצה מהכרמל והשיג פינאלה מרשים לעונה נהדרת. הרכז סיים עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים. פט קלאת'ס שמר את חיפה בעניינים במחצית הראשונה והוליך את רשימת הקלעים עם דאבל דאבל נהדר של 22 נקודות ו-10 ריבאונדים.

האופוריה ניכרה היטב בקרב אנשי חיפה, שכנראה לא היו מוכנים לתרחיש של ניצחון. במשך דקות רבות חיפשו אנשי חיפה מספריים על מנת לגזור את הרשתות, עד שלבסוף נמצאה אחת כזו. דקות לאחר סיום המשחק, האוהדים פרצו לפרקט וחגגו עם השחקנים, והחגיגה המשיכה גם בחדרי ההלבשה. השחקנים יצאו לאחר מכן לאכול במסעדה, ומשם ממשיכים למסיבה באחד המועדונים בעיר.

מכבי חיפה בכדורסל מניפה את צלחת האליפות, עידו קוז'יקרו, קורי קאר. אדריאן הרבשטיין
הישג היסטורי. שחקני חיפה/אדריאן הרבשטיין

מאמן הירוקים, בראד גרינברג התמוגג בסיום: "זאת תחושה מדהימה, אני לא חושב שאני או פול סטול למשל יכולים להעריך את זה כי אנחנו לא ישראלים ולא מכירים את ההיסטוריה. אמרתי לשחקנים ביום הראשון שאם נוכל לשחק הגנה ושנמסור את הכדור, אז השאר זה דברים קטנים".

גרינברג הוסיף: "זאת הייתה שנה מיוחדת, אבל אחד מהדברים הקשים ביותר שהיו לי זה שאחד מהחברים הטובים שלי, האווי לאסוף, נפטר, והייתי רוצה לדבר איתו על זה. ראיתי אותו בפילדלפיה ביום שהגעתי לכאן, אז אלה רגשות מעורבים. אני ממש שמח ומתרגש, אבל חלק ממני עצוב שאני לא יכול לחלוק את זה עם מישהו שנפטר מוקדם מדי. הדבר השני שחסר לי זה שג'ף לא היה איתנו וחגג איתנו. הוא בעלים מדהים".

הבעלים ג'ף רוזן, שלא היה נוכח וצפה במשחק מביתו בארצות הברית, הגיב בסיום: "אני כל כך גאה בקבוצה שלי! עשינו היסטוריה הערב. נלחמנו לאורך כל העונה. אמרו שאנחנו לא יכולים לעשות את זה, אבל הצלחנו. מהמקום הנמוך ביותר למקום הגבוה ביותר. יאללה חיפה!".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג. ברני ארדוב
ענה למבקרים. בראד גרינברג, במרכז/ברני ארדוב

פול סטול חגג עם גל מקל: "איזו אליפות, גל מקל הוא אגדה". עוד הוסיף סטול: "אני רוצה להקדיש את הזה למשפחה שלי. מה שמיוחד אצלו זה שיש לנו הרבה ווינרים בקבוצה, אנחנו קשוחים. כשאנחנו מתחברים, אנחנו יכולים לעשות הכול. במחצית רק דיברנו על ניצחון. הכול הלך בדיוק כמו שציפינו, אני מקווה שזה משמח את הקהל שלנו. כל השחקנים היו נהדרים, לא רק גל מקל. גם הספסל שלנו תמך ועזר הרבה מאוד".

גל מקל, שלקח אליפות שנייה ממכבי תל אביב: "אין לי מילים. עשיתי הכנה מנטלית טובה למשחק אבל זה לא משנה, ברגעים כאלה הרגעים עוברים כל כך מהר שאתה לא חושב על כלום. מההתחלה ידעתי שיש כאן שחקנים לאליפות, ואחרי שהעבירו את המשחק לרוממה אמרתי שאם נגיע לשם, ניקח את המשחק". על העונה הבאה אמר מקל: "למועדון הזה יש בסיס, יש קהל, יש אולם. לחלק מהשחקנים יש חוזה, אבל זה לא משנה, זה מועדון גדול ואיך שהוא מתנהל, אין ספק שתהיה פה המשכיות".

פט קלאת'ס היה נרגש מאוד ואמר: "זו אליפות ראשונה שלי כמקצוען, אני לא יודע איך לתאר את זה. כל כך הרבה התרגשות, זה מה שרצינו כל העונה והאמנו שנצליח לעשות זאת. החבר'ה שעלו מהספסל היו נהדרים וזה היה מאמץ קבוצתי הערב. זה באמת בלתי ייאמן. מקל? הוא שחקן NBA. הוא הוביל אותנו לאורך כל העונה, הוא בלתי ייאמן. בראד גרינברג מאמן גדול. אנשים פקפקו בו, והוא הוכיח הערב שהוא מאמן מצוין. זה הניצחון שלו הערב".

קפטן הירוקים, עידו קוז'יקרו חגג אליפות ראשונה בקריירה: "זו הרגשה מדהימה. כל אוהדי הכדורסל בישראל שמחים עבורנו הערב, וזה חשוב לכדורסל שמכבי תל אביב לא אלופה כל שנה". על הטענות של אנשי מכבי על כך שהשיטה פועלת נגדם אמר הסנטר: "האליפות הזאת מאוד לא מגוכחת. יש הרבה דברים שצריך לתקן עוד לפני זה בכדורסל הישראלי ובמכבי תל אביב. מכבי תל אביב לקחה עשרה תארים ככה בשנים האחרונות וראיתי אותם חוגגים מאוד יפה כשהם זכו". על העונה הבאה אמר הקפטן: "ההנהלה עובדת פה בצורה מדהימה ואני לא יודע אם ניקח בשנה הבאה אליפות, אבל ננסה".

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אמר: "הוכחנו שהספורט הישראלי לא מתחיל בבלומפילד ונגמר ביד אליהו. לא מתחיל באצטדיון ר"ג ונגמר בטדי. אגיד את זה ברור, אגיד את זה ישיר ואגיד את זה פשוט, חיפה אלופה. 

הכנו את התשתית המתקדמת ביותר ומכבי חיפה הכינה את הוירטואוזיות המרשימה ביותר. אני מאחל לג?ף, לבראד, לתושבי חיפה ולכל מי שחשוב לו הספורט בישראל המון מזל טוב וחג חיפה שמח. בעיקר לשחקנים ולאוהדים".

שחקני מכבי חיפה, גל מקל, עידו קוז'יקרו. אדריאן הרבשטיין
מחמאות מקיר לקיר. גל מקל/אדריאן הרבשטיין
גל מקל, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא גם רקד/אדריאן הרבשטיין
גל מקל, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
וקפץ בהתלהבות/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה בכדורסל חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
לפני שהצטרף לחגיגות ההנפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully