וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל נבחר לשחקן העונה בליגת העל

התואר הוענק לרכז הישראלי של מכבי חיפה לפני הגמר. זו הייתה הפעם השנייה בה הוא זכה, לאחר הזכייה ב-2011

שחקן העונה של ליגת ווינר סל לעונת 2012/13 הוא הרכז של מכבי חיפה, גל מקל. מקל זכה בתואר גם בשנת 2010/11 כשהוביל את גלבוע/גליל לגמר הפיינל פור. מקל נתן עונה פנטסטית בחיפה בה הוליך את קבוצתו לגמר ליגת ווינר סל, עם 13.4 נק', 2.6 ריב' ו-4.8 אסיסטים בעונה הסדירה, שכלל מדד של 14.3. בפלייאוף סיים מקל עם 12.1 נק', 3 ריב' ו-6.8 אסיסטים למשחק. הוא אף נבחר לחמישיית העונה יחד עם שון ג'יימס, דווין סמית', סקוטי הופסון וחברו לקבוצה פט קלאת'ס.

שחקן מכבי חיפה גל מקל. אדריאן הרבשטיין
פעם שנייה. מקל/אדריאן הרבשטיין

מקל הצטרף לקבוצה רק במחזור השביעי וחולל מפנה בתצוגות הקבוצה. בעקבות היכולת הגבוהה במהלך העונה מקל מעורר עניין רב בקרב קבוצות באירופה וגם מעבר לים. מילווקי ויוטה יזמנו אותו למחנה האימונים שלהן עם תום העונה, ואף לוקמוטיב קובאן הרוסית מעוניינת בשירותיו.

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות. מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. העונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ועד כה רשם 13.4 נקודות, 4.8 אסיסטים, 2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully