וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיסטוריוס: "אנשים רוצים לעשות לעצמם שם על חשבוני"

אצן ה-400 קטוע הרגליים הגיב לביקורות נגד הטכנולוגיה בה הוא משתמש: "אלה אנשים שיגידו שהמים יבשים ושהתפוז ירוק"

הרבה ביקורות ספג אצן 400 המטרים אוסקר פיסטוריוס מאז הבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון 2012. אמרו שהרגליים התותבות נותנות לו יתרון מול המתחרים האחרים ושהיה עדיף לו היה משתתף במשחקים הפראלימפיים. הבולט שבין המבקרים היה מייקל ג'ונסון, שאמר השבוע כי אסור לאפשר לדרום אפריקאי להשתתף באולימפיאדה בשל העובדה שאין ביטחון לגבי השאלה האם הפרוסטטות מעניקות לו יתרון על יריביו.

פיסטוריוס עצמו מקיים כעת מחנה אימונים באיטליה והעניק ראיון לטלגרף הבריטי, בו התייחס לכל הביקורות. "אני מכיר את הדברים שאמר עלי מייקל ג'ונסון", אמר הדרום אפריקאי על חברו, "אבל הוא לא מפקפק בטכנולוגיה שאני משתמש בה. הוא דואג לגבי הסיכוי שבעתיד הטכנולוגיה תסייע לי. הוא בחור מחושב מאוד והוא לעולם לא יגיד משהו רק על מנת לקבל תגובה. יש לי כבוד עצום אליו ואני בטוח שהוא חשב על הדברים שלו פעמיים לפני שאמר אותם".

פיסטוריוס, ששיאו ב-400 מטר עומד על 45.07 שניות, המשיך להסביר את עצמו ואמר: "תמיד תמצא עיתונאי שלא מתייחס לסיפור בצורה נכונה או מישהו עם תואר דוקטור או פרופסור שרוצה לעשות לעצמו שם, אז הוא יטען שהמים יבשים או שהתפוז היה פעם ירוק. הם תמיד ינסו להיות מעוררי מחלוקות. בכנות, אני לא רוצה לבזבז על זה יותר מדי אנרגיה כי אני יכול לענות על שאלות כאלו במשך ימים שלמים".

הדרום אפריקאי בן ה-25 הציב לעצמו מטרה ברורה בלונדון: "אני רוצה להגיע לחצי הגמר. לא הייתי מרוצה עם ההופעה שלי באליפות העולם בדגו. היה לי מירוץ לא ייאמן במוקדמות, אבל לא שפטתי נכון את חצי הגמר וסיימתי אחרון. הפעם אהיה חייב לבוא חד ומרוכז מהרגע הראשון. אני רוצה להראות לאנשים שאם אתה עובד קשה ומאמין בעצמך, אתה יכול להשיג כל מה שאתה רוצה. אני עדיין מרגיש מוזר כשאני שואל מישהו: 'אתה יכול להעביר לי את הרגל שלי בבקשה?', אבל אני לא חושב על זה כמגבלה. להרכיב את הרגליים שלי זה כמו לנעול נעליים. אני מבין שאנשים חושבים אחרת ממני, אבל אני מקווה שדעתם תשתנה אחרי לונדון".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully