וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: דג'וקוביץ' איבד מערכה, רדוואנסקה בחוץ

הסרבי הפסיד 7:6 לפוניני במערכה הראשונה, אבל החזיר עם 2:6, 2:6. גרגס שלחה את הפולניה הביתה בתום משחק צמוד

יום התחרויות השני בטורניר הטניס האולימפי, הביא עמו את הגשמים המפורסמים שכל אוהד טניס מכיר מווימבלדון. המשחקים החלו, הופסקו, נמשכו, ושוב נדחו, ובינתיים ניתן לשחק רק במגרש המרכזי והמקורה, שכבר סיפק הפתעה לא קטנה.

אחרי שתומאס ברדיך הודח אתמול (שבת) מטורניר הגברים, סיפק טורניר הנשים הפתעה אפילו גדולה יותר בסיבוב הראשון, עם הדחתה של המדורגת 2 בעולם, אגניישקה רדוואנסקה. הפולניה שהגיעה לגמר טורניר ווימבלדון רק לפני כשלושה שבועות, התקשתה מול יוליה גרגס הגרמניה (24 בעולם) והפסידה לה 7:5, 6:7, 6:4 בתום משחק צמוד שארך למעלה משעתיים ורבע. גרגס תשחק בסיבוב השני נגד המנצחת במשחק בין ורווארה לפצ'נקו האמריקאית לוורוניקה ספדה רויג הפרגוואית.

הצופים המקומיים היו מרוצים לראות בהמשך במגרש המרכזי את אנדי מארי גובר על סטניסלאס ואווינקה השוויצרי 3:6, 3:6. הבריטי השלים את הניצחון החלק בתוך 89 דקות והוא ממתין בסיבוב הבא לירקו ניימינן הפיני, שגבר על סומדב דבארמאן ההודי 3:6, 1:6.

תשומת לב רבה סיפק גם נובאק דג'וקוביץ', מי שבילה עד לא מזמן במקום הראשון בעולם. הסרבי שראה את רוג'ר פדרר מאבד מערכה ביום המשחקים הראשון נאלץ גם הוא לאבד אחת מול פאביו פוניני האיטלקי. המערכה הראשונה הסתיימה בניצחון של פוניני 6:7 (7:9 בשובר השוויון), אבל דג'וקוביץ' התעשת בשתיים הבאות ועם 2:6, 2:6 הוא העפיל לשלב הבא.

משחקים נוספים בגברים: קיי נישיקורי (יפן) - ברנרד טומיץ' (אוסטרליה) 6:7, 6:7, דויד פרר (ספרד) - ואשק פוספיסיל (קנדה) 4:6, 4:6, ג'ו-וילפריד צונגה (צרפת) - תומאש בלושי (ברזיל) 7:6, 4:6, 4:6.

משחקים נוספים בנשים: ירוסלבה שבדובה (קזחסטן) - סימונה האלפ (רומניה) 4:6, 2:6, טימאה באבוס (הונגריה) - גלינה ווסקובואבה (קזחסטן) 4:6, 2:6, אנה טטישווילי (גאורגיה) - סטפני ווגט (ליכטנשטיין) 2:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully