וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לספרד "נפתחו העיניים", ספאנוליס: "בראון איש המפתח"

הפסד ליוון יקרב את אלופת אירופה להדחה מהטורניר האולימפי, גם אוסטרליה וקנדה ייפגשו בבית א'. צרפת וגרמניה ימשיכו במומנטום?

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

טורניר הכדורסל בפריז יחזור מחר (שלישי) מהפסקה של יום אחד: בבית א' ספרד ויוון יחפשו ניצחון בכורה בעוד שקנדה ואוסטרליה ייאבקו על הפסגה, ובבית ב' ינסו צרפת וגרמניה להמשיך לנצח כדי להבטיח מקום ברבע הגמר.

ספרד - יוון (12:00)

"המשחק נגד אוסטרליה פתח לנו את העיניים, אנחנו יודעים מה נדרש במשחקים אולימפיים ומאוד רוצים להתחיל את המשחק הבא", אמר סנטר נבחרת ספרד אוסמן גארובה על ההפסד במשחק הראשון. אלופת אירופה סבלה מנחיתות פיזית ברורה שהתבטאה בעיקר בריבאונד, כשרק השלשות של סנטי אלדאמה וסרחיו יוי השאירו אותה זמנית במשחק לפני שנוצחה 92:80, בתום תצוגה רעה של לורנזו בראון שאיבד מספר כדורים זהה לנקודות שקלע (7). "בראון שחקן מפתח בסגנון של ספרד. יש עוד שחקנים טובים בהתקפה, אבל אין ספק שבראון הוא אחד המנהיגים", סימן המאמן היווני ואסיליס ספאנוליס את מי צריך לעצור בשורות היריבה. יוון, בהופעתה הראשונה באולימפיאדה אחרי שנעדרה משלושת הטורנירים הקודמים, נתנה פייט לקנדה הודות ל-34 נקודות של יאניס אנטטוקומפו, אבל הפסידה 86:79 במחזור הקודם. כמו ספרד, גם היא חייבת לנצח בשביל לא להגיע למחזור הסיום על סף הדחה מוקדמת ומאכזבת.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים: ג'וש גידי, ג'וק לנדייל. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
גידי ולנדייל יגיעו בכושר מצוין לקרב על פסגת בית א'/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

קנדה - אוסטרליה (14:30)

אר ג'יי בארט ושיי גילג'ס אלכסנדר הפכו בניצחון על יוון לצמד השחקנים הראשון בנבחרת קנדה שקולעים 20 נקודות ומעלה בבכורה האולימפית, 24 שנים אחרי שאביו של בארט, רואן, עשה זאת יחד עם מייקל מיקס בסידני. כעת רוצה החבורה שסיימה שלישית בגביע העולם לספק הצהרה נוספת לכוונותיה להשיג מדליה בפריז, אבל מנגד יתייצבו הבומרס שהרשימו נגד ספרד ונחושים לפחות לשחזר את ההצלחה מטוקיו, אז זכו בארד. ג'וש גידי, ג'וק לנדייל ופטי מילס הציגו במשחק הראשון יכולת נהדרת שהקנדים יצטרכו לתת עליה מענה.

יפן - צרפת (18:15)

המארחת הסירה לפחות חלק מהספקות שהותירו משחקי ההכנה, עם הופעת בכורה טובה בטורניר שבה ניצחה ב-12 הפרש את ברזיל. היפנים שהובסו בפער של 20 על ידי גרמניה, אמורים להוות יריבה נוחה לצרפת על מנת לרשום ניצחון שני רצוף ולעלות לשלב הנוקאאוט עוד לפני הקרב הקשה מול גרמניה.

ברזיל - גרמניה (22:00)

אלופת העולם טיילה במחזור הקודם וכעת מחכה לה יריבה מאתגרת יותר בדמות ברזיל, אבל כל הלחץ מונח על כתפיה של הנציגה הדרום-אמריקאית היחידה בטורניר. הפסד נוסף יכריח את ברזיל לגבור על יפן בהפרש גבוה ככל האפשר, ולעשות חישובים בתמונת העולות מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully