וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "ארסנל קבוצה של תינוקות, ארסן ונגר עוד שם?"

מגן העבר ביקר את התותחנים אחרי ההופעה החלשה בהפסד לשפילד יונייטד. קראגר: "כלום לא השתנה שם". אמרי: "היו דברים חיוביים"

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
"לא הגיע לנו להפסיד". באמת? אונאי אמרי/רויטרס

ארסנל הפסידה אתמול (שני) 1:0 לשפילד יונייטד במשחק שסגר את המחזור התשיעי בפרמיירליג. לי מוסט כבש את השער היחיד בדקה ה-30, תשע דקות אחרי שניקולא פפה רשם החמצה ענקית בצד השני. התותחנים נראו רע מאוד, לא הגיעו בכלל למצבים כשמסוט אוזיל והקטור ביירין שוב נותרים מחוץ לסגל בעוד קירן טירני יושב על הספסל במשך 90 דקות.

המספרים:

* שפילד יונייטד ניצחה את ארסנל בפעם השנייה ברציפות בליגה לראשונה מאז אוקטובר 1964.

* ארסנל הפסידה בארבעה משבעת משחקי החוץ האחרונים שלה מול עולות חדשות (שלושה ניצחונות), זו כמות זהה לזו שהייתה לה ב-49 המשחקים שקדמו לכך (33 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים).

* שלושה מעשרת הכרטיסים הצהובים על צלילות ברחבה העונה ניתנו על ידי השופט מייק דין. אין שופט שהוציא יותר מאחד פרט לכך.

* ארסנל שמרה על רשת נקייה פעמיים ב-24 משחקי חוץ תחת אונאי אמרי.

ניקולא פפה שחקן ארסנל. GettyImages
שוב אכזב עם החמצה ענקית. פפה/GettyImages

מאמן ארסנל אונאי אמרי אמר אחרי המשחק: "לא הגיע לנו להפסיד, הם קיבלו הרבה קרנות במחצית הראשונה וספגנו מפעולה אחת. אנחנו צריכים להשתפר ולא לאפשר שערים כאלה. כשהיו לנו ההזדמנויות לתקוף יצרנו יותר מצבים מהם, אבל לא כבשנו. הגיע לנו יותר מהמשחק, אבל שפילד יונייטד ספגה את כמות השערים הקטנה ביותר בפרמיירליג והיה ברור שיהיה קשה אם נספוג ראשונים. ניסינו במחצית השנייה והגענו לשלושה מצבים טובים לכבוש. אני חושב שהייתה עבירה על סוקרטיס ברחבה והיו צריכים לבדוק את זה ב-VAR, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה.

"לא הגיעו לנו להפסיד ונחשוב איפה אנחנו יכולים להשתפר. כשהיינו בפיגור 1:0 שלטנו במשחק והגנו טוב, אבל הם התגוננו עם הרבה שחקנים ברחבה אז היה קשה להגיע למצבים. יצרנו שלושה או ארבעה מצבים ודיברנו על זה שנצטרך לכבוש שער, יכולנו לשלוט במשחק טוב יותר אם היינו כובשים. יש לנו אתגרים בכל משחק. הלילה היה לנו אתגר גדול לנסות להשיג את שלוש הנקודות. אנחנו משחקים עם כמה שחקנים צעירים מאוד שצוברים ניסיון, אבל הדבר הכי חשוב זה לנצח. התוצאה היא דבר אחד, אבל אפשר לנתח את הדברים בצורה חיובית".

עוד בוואלה!

אנגליה: ארסנל הפסידה 1:0 לשפילד יונייטד

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
גם החזרה שלו לא שינתה יותר מדי. לקאזט/רויטרס

פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר אמר: "שפילד יונייטד הייתה נהדרת הלילה, אבל ממש פחדתי על ארסנל לפני שריקת הפתיחה. חשבתי שיהיה להם משחק קשה. ידעתי שאם שפילד יונייטד תשחק אפילו קרוב לאיך שהיא שיחקה מול ליברפול, היא תנצח והיא עשתה את זה. כמה פעמים כבר הופעתי בתכנית הזו בחמש או שש השנים האחרונות ואני תמיד אומר את אותו הדבר: שום דבר לא השתנה תחת אונאי אמרי. הבעיה הגדולה היא שחשבתי ששפילד יונייטד תנצח לפני המשחק והיא ניצחה בצדק. אפילו כשהיא הייתה תחת לחץ במחצית השנייה, אפשר היה לראות שהיא מתמודדת עם זה בקלות".

פטריס אברה, שגם ישב באולפן, אמר: "הגיע לשפילד לנצח, אבל אני לא מופתע מארסנל. אמרתי לפני המשחק שהיא צריכה לוודא שלא תיפול לתוך המלכודת. נהגתי לקרוא להם 'התינוקות שלי' לפני עשר שנים והם עדיין כאלה. כשאני מסתכל עליהם אני חושב שהם עדיין התינוקות שלי וזו האמת, אני לא נוהג בהם בחוסר כבוד כשאני מכנה אותם כך. ארסנל היא לא קבוצה מנצחת. השחקנים שלה תמיד אהבו לשחק כדורגל, אבל אני שמחתי מאוד לשחק נגדם כי ידעתי שננצח.

"אפילו כשרובין ואן פרסי הגיע אלינו לחצתי לו את היד ואמרתי לו 'ברוך הבא למועדון של גברים'. בהתחלה הוא קצת כעס, אבל אחרי חודש הוא אמר 'צדקת לגמרי פטריס'. גנדוזי שיחק בקישור, אבל לפני שהוא הגיע לארסנל הוא היה בליגה השנייה בצרפת ואפילו שם לא שיחק באופן קבוע והוא השחקן הכי טוב בקבוצה הזו. אני מכבד את פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט, אבל אם שניהם לא כובשים, ארסנל בבעיה ושום דבר לא משתנה. אני כל הזמן מחפש את ארסן, זה בדיוק אותו דבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully