וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל מחזק, דראפיץ' וברדה מאמינים, מכבי נתניה בבור מקצועי גדול

20.10.2019 / 6:40

בנתניה מבינים שנעשו טעויות בבניית הסגל והיו שדיברו על 'קארמה רעה' שהשתלטה על המועדון. הבעלים והמאמן מחפשים פיתרונות, גולובארט ובצ'יראי יחזרו להרכב ב"משחק העונה" מול אשדוד

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

דאגה רבה במכבי נתניה נוכח המשבר המקצועי הכבד שנחת על הקבוצה, אך יחד עם זה בקרב הבעלים אייל סגל קיימת אמונה אמיתית שבקרוב מאוד הקבוצה תצליח לצאת מהבור ותחזור לעשות נקודות ואף לנצח. סגל, כמו גם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, חווים במכבי נתניה את המשבר הראשון המשמעותי שלהם אבל בין כולם קיים אמון מלא בדרך ובקווי ההתנהלות של המועדון. היום יותר מתמיד מבינים במועדון שנעשו טעויות בבניית הסגל. דראפיץ' וברדה לא שכחו לאמן ואחרי שהם קצרו כל כך הרבה מחמאות כמאמנים במיוחד בתקופתם במכבי נתניה, אין לאיש במועדון ספק כי הבעיה היא לא באיכות המקצועית שלהם.

מאמני מכבי נתניה שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. שלומי גבאי
מאמינים שיוכלו להוציא את נתניה מהבוץ. דראפיץ' וברדה/שלומי גבאי

בהתאם לזאת ומכיוון שבאמצע חודש אוקטובר אין יותר מדי מה לעשות בגזרת הרכש, שמים במכבי נתניה את כל הקלפים על חיזוק הצוות המקצועי והשחקנים על מנת שהביטחון יחזור אל כולם וסיום המשבר המקצועי יגיע. אתמול דיברו במועדון גם על מונח יחסית חדש בקבוצה והוא 'קארמה רעה' שהשתלטה על המועדון. מכבי נתניה לא היתה פחות טובה מהפועל חדרה אמש ואם הקבוצה של אורי גוטמן ניצחה, אז למכבי נתניה הגיע לא פחות.

אלא שסתיו פיניש, הפנדליסט הטוב של הקבוצה, החמיץ מהנקודה הלבנה, נתניה חטפה שער מהצד השני, לא זכתה ליהנות משער שנפסל לזכותה ואם לא די בכך שני בלמיה, דולב אזולאי וטים הויבך הורחקו והותירו אותה בתשעה שחקנים. דראפיץ' וגם ברדה אמרו אמש שמדובר בתקופה מאתגרת אותה הם כנראה היו צריכים לחוות כי בחיים של מאמן כדורגל תגיע בסוף גם תקופה בה הוא לא יוכל לצאת למכוניתו בלי מטר של קללות על ראשו. אז השניים שהיו עד לא מזמן על תקן של כוכבי רוק בנתניה, עזבו אתמול את האיצטדיון כשגם אליהם מופנות עשרות אצבעות מאשימות, אבל הם חזקים, לדבריהם, ולא חושבים על שום דבר אחר מלבד מציאת פתרונות ליציאה מהבוץ.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפסד שלישי ברציפות למכבי נתניה - 1:0 להפועל חדרה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי. שלומי גבאי
יחזור להרכב במשחק הבא. אין ברירה אחרת. פאטוס בצ'יראי/שלומי גבאי

אייל סגל, שיושב עם האוהדים ביציע, נשאר אחרי המשחק אמש לדבר עם השרופים שביקשו תשובות והיו מאוד תקיפים. מאחר שבתקופה כזו אין יותר מדי תשובות ופתרונות, ביקש בעל הבית סבלנות ותמיכה כדי לייצר קצת פחות לחץ על השחקנים והמאמנים.

אלמוג כהן שלא מצליח להביא את הערך המוסף למכבי נתניה, אמר אמש ביושר שהוא מאוכזב מעצמו ומודאג ממצב הקבוצה. כהן היה מלא בכוונות טובות כשהגיע למועדון והדבר האחרון שאפשר להאשים את מכבי נתניה הוא שהיא צירפה את השחקן. אבל כהן לא מביא עד עכשיו את האקס פקטור ומכבי נתניה לא מתאוששת עם כל הרצון הטוב שלו.

בעניין רומאן גולובארט ופאטוס בצ'יראי, אין כוונה במכבי נתניה להעמיק את השבר איתם ובהנחה שהם יתנצלו, יעמדו לוועדת משמעת ויקבלו עליהם את העונש הצפוי, הם גם יחזרו להרכב במשחק הבא מול מ.ס. אשדוד שהופך בעת הזו למשחק העונה של מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully