וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה התעלומה: נמצאה האישה שנתנה אוכל בחינם לרונאלדו כשהיה ילד

כוכבה של יובנטוס סיפר בראיון לטלוויזיה הבריטית על שלוש נשים שהיו נותנות לו ולחבריו המבורגרים בחינם כשהיה ילד. "רונאלדו היה המפוחד ביותר מכל החבורה"

פרומו לראיון עם רונאלדו

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בראיון הטלויזיוני

אישה פורטוגלית מהמניין, נשואה ואם לשניים, נחשפה כאחת הנשים שהיתה נותנת אוכל בחינם לכריסטיאנו רונאלדו כשהיה ילד, לאחר שהפנומן הפורטוגלי הצהיר שהוא מחפש אחריה בראיון המקיף עם פירס מורגן, ששודר בטלויזיה הבריטית. רונאלדו העיד שהיו שלוש נשים ושמה של אחת היה אדנה, אבל לא יותר מכך. מסתבר שהשלוש עבדו ברשת מקדונלדס והיו נותנות המבורגרים לרונאלדו הצעיר וחבריו אחרי אימונים בספורטינג ליסבון.

הכוכב אמר שהוא מעוניין להזמין אותן לארוחת ערב משותפת בטורינו או בליסבון אם יצליח למצוא אותן בראיון, ואכן אחת מהן, פאולה לסה, התראיינה ברדיו בפורטוגל: "הם היו מופיעים בפתח המסעדה וכשהיו שאריות של המבורגרים המנהל נתן לנו רשות לחלק אותם לילדים. אחד מהם היה כריסטיאנו רונאלדו, הוא היה המפוחד ביותר מכל החבורה. התרחיש הזה חזר על עצמו כל ערב".

פאולה לסה. צילום מסך
בנה לא האמין לסיפור שלה. פאולה לסה/צילום מסך

לסה עשתה את הקישור בין הילד המפוחד שראתה בסניף המסעדה לכוכב העל שהוא היום: "אני עדיין צוחקת על זה, סיפרתי על כך לבני אבל הוא חשב שאני מתלוצצת, הוא לא יכול לדמיין מצב בו אני מחלקת המבורגר לכריסטיאנו רונאלדו. לפחות עכשיו כולם יודעים שלא המצאתי את כל הסיפור".
כמובן שהנדבנית ממקדולדנס נענתה להצעתו של כוכב נבחרת פורטוגל והשניים יפגשו לארוחת ערב.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. AP
מילד מפוחד למכונת שערים. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully