וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "למכבי תל אביב יש חולשות, נצטרך לנצל אותן"

18.9.2019 / 17:40

מאמן מכבי חיפה מוכן למפגש המסקרן במוצ"ש: "זה משחק גדול, אסור לטעות כי נשלם על כל טעות". נטע לביא: "יודעים מה המשמעות של משחק כזה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

אחרי פתיחת עונה יוצאת מן הכלל, שכוללת שבע נקודות מתשע אפשריות ומקום ראשון בליגה בתום שלושת המחזורים הראשונים, מכבי חיפה תתארח אצל מכבי תל אביב ביום שבת הקרוב למה שעוד עשוי להתברר כמשחק העונה. כל הכרטיסים שהוצאו למכירה לאוהדים הירוקים, נחטפו בתוך דקות ובכרמל ישנה תכונה אדירה לקראת ההתמודדות.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מרקו בלבול במסיבת העיתונאים/שלומי גבאי

המאמן מרקו בלבול, ערך כבר היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "זה משחק גדול בין שני מועדונים גדולים. עברתי את זה כילד וחינכו אותנו שתמיד צריך לנצח. מכבי תל אביב היא האלופה, קבוצה מאוד חזקה עם סגל רחב ועמוק. זה משחק סופר-קשה, אבל אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ואסור לנו לטעות כי על כל טעות נשלם ביוקר. אנחנו מרגישים את התכונה בעיר. להם אולי יהיה את הרוב ביציעים, אבל יש לנו 4,000 אוהדים שקנו כרטיסים ותומכים בנו. אנחנו מרגישים את התמיכה של הקהל במשחקי בית ובכל מקום, ונעשה הכול כדי להחזיר להם ולנצח. למיקום כרגע אין כל השפעה. חשוב להיות בפוקוס ולהגיע נחושים. יש להם חולשות ונצטרך לנצל אותן".

על חלון ההעברות: "אני מאוד שמח שיש לי סגל טוב עם בסיס מצוין, ממוצע הגילאים כאן הוא 25. יש שחקנים שעומדים בלחץ ואני סומך עליהם שיעשו את העבודה".

על התקרית בביתו של אסף בן דב: "שמעתי על כך רק לאחר המשחק מול קרית שמונה. זה מקרה מצער ועצוב, ואני מקווה שלא יחזור יותר. זה שיבש את השמחה אחרי הניצחון שלנו ואני מקווה שמקרים כאלו לא יהיו יותר".

עוד בוואלה!

טרנט סיינסברי מלהיב את מכבי חיפה: "הוא הבלם שהיינו צריכים"

לכתבה המלאה
נטע לביא קפטן מכבי חיפה. שלומי גבאי
חדר ההלבשה מגובש. נטע לביא/שלומי גבאי

הקפטן נטע לביא הוסיף: "גדלתי במועדון ואני יודע מה המשמעות עבור המועדון והקהל במשחק כזה. נעשה הכול על מנת לנצח אותו. מכבי חיפה תמיד מצהירה שהיא רוצה לבוא לנצח - בכל מגרש ובכל משחק - ואנחנו צריכים לעמוד במטרות האלה. חדר ההלבשה שלנו מאוד מגובש ומאוחד. כולנו רוצים את טובת המועדון וזה מאוד עוזר לנו להצליח. קבוצות הצמרת האחרות? לא שיחקתי נגדן עדיין אז אני לא יכול להעיד. בואו נחכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully