וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נוטה לרדת מעסקת ירדן כהן ומתוחה לקראת הפועל חיפה: "חייבים לנצח"

המו"מ על המגן השמאלי נתקל בקשיים, השחקנים הבכירים התכנסו לקראת המשחק (ב', 20:15, ספורט 5) ואמרו: "מבינים את החשיבות". גולאן צפוי לפתוח אצל סילבס, קאניוק על הספסל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מתוחה לקראת המשחק מחר (שני, 20:15, ספורט 5) נגד הפועל חיפה. אחרי שצברה נקודה אחת משני משחקים, הקבוצה מהבירה נחושה לרשום ניצחון ליגה ראשון. המאמן רוני לוי ערך בימים האחרונים אסיפות וידאו וטקטיקה, בהן התייחס גם להפסד להפועל רעננה במחזור הקודם. המאמן העיר: "התפזרנו, לא היינו מספיק אגרסיביים והפקרנו את ההגנה יותר מדי פעמים".

באימון הקבוצה היום תורגל אופיר קריאף בקישור והוא אמור לפתוח. המאמן רוני לוי מתלבט לגבי צמד הבלמים וייתכן כי אור זהבי יפתח על חשבון טל בן חיים או דיוגו ורדאסקה שתורגלו לאורך השבוע. המאמן אמר על כך היום: "הייתה לנו קצת בעיה בעמדות הבלמים בהכנה לליגה ושמנו את קונטה שעשה עבודה נהדרת יחד עם אור זהבי. מחר קונטה מורחק, טל בן חיים חזר אחרי פציעה ויש לנו גם את דיוגו ורדאסקה. יש לנו בלמים מצוינים ואני בטוח מי שישחק יעשה את העבודה".

השחקנים הבכירים של הקבוצה התכנסו היום ושוחחו לקראת המשחק. שחקנים בקבוצה אמרו: "זה לא עניין של לחץ, אנחנו פשוט מבינים מה החשיבות של המשחק אחרי נקודה משני משחקים. כל מי שמשחק כאן מבין שחייבים לרדת מהדשא עם ניצחון. יחד עם הקהל נעשה את זה".

המו"מ לצירופו של ירדן כהן לבית"ר ירושלים נתקל בקשיים, כאשר במהלך היום נתגלו פערים כספיים בין השחקן לרעננה בנוגע ל-25 אחוזים מדמי ההעברה המגיעים לו וכמו כן בין בית"ר לרעננה. בבית"ר בשלב זה לקחו צעד אחורה מהעסקה ואמרו: "יש יותר מדי בעיות עם העסקה הזאת. אנחנו מתמקדים כעת בצירוף שחקן התקפה זר ורק לאחר מכן נבחן את האופציה של צירוף מגן שמאלי, כאשר הרצון הוא שבכל מקרה מקס גרצ'קין יהיה המגן המוביל".

יוסי בניון, המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לפני המו"מ הכספי, בניון צריך להחליט האם ירדן כהן מתאים מבחינה מקצועית/ברני ארדוב

הפועל חיפה

חיים סילבס לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב, כשהפועל חיפה תנסה להפתיע את בית"ר ירושלים בטדי. המצטרף הטרי גידי קאניוק צפוי להמתין להזדמנות על הספסל, ובחיפה מאמינים שכאשר ייכנס לעניינים הוא ישדרג מאוד את הקבוצה. לעומתו, ניקולה גולאן מיועד לפתוח ויערוך הופעת בכורה. עדן בן בסט צפוי להמשיך בחוד ואלי בלילתי בעמדת המגן השמאלי. "ביתר קבוצה פנטסטית, אבל הוכחנו בדרבי שאנחנו קבוצה טובה שמסוגלת לתת פייט, "אמרו בחיפה.

בעניין אחר, בקבוצה יש לא מעט שזועמים על יואב כץ ועל ההנהלה בשל העימות עם הפיזיותרפיסט המיתולוגי דובי שטיין שהודיע שלא יגיע יותר למשחקים ואימוני הקבוצה. שטיין נמצא כבר 53 שנים במערכת, ובסביבת המועדון אמרו שבחיפה חייבים למצוא את הדרך להחזירו וכי היחס אל אחד הסמלים הגדולים של המועדון מביש.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: "מי שלא ייתן כבוד, יצטרך להתמודד בבית המשפט"

לכתבה המלאה
גידי קאניוק, הפועל חיפה. אתר רשמי
בהפועל חיפה מאמינים בו. גידי קאניוק/אתר רשמי

טריוויה

* עד כה היו 85 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 27:31 בניצחונות ועוד 27 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כל ארבעת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים הסתיימו בתיקו, כולל 2:2 במחזור השלישי של העונה שעברה. ואז בית"ר הגיעה ללא נקודות, לעומת אחת שיש לה כעת.

* הפועל חיפה ניצחה את בית"ר ירושלים בהארכה בגמר הגביע של 2018, אבל בליגה לא הצליחה לנצח אותה בשמונת המפגשים האחרונים, מאז ה-0:4 לפני שלוש שנים. ברצף הזה היו שלושה ניצחונות ירושלמים וחמש תוצאות תיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה על בית"ר היה בנובמבר 2014, אז מהראן לאלה קבע 0:1 בטדי בתוספת הזמן.

* הפועל חיפה לא ספגה שער בשני מחזורי הפתיחה, כמו בעונת 1999/00. עונה לפני כן, בעונת האליפות ההיסטורית, האדומים מהכרמל הוציאו כדור ראשון מהרשת רק במחזור השביעי.

(עדכון ראשון: 9:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully