וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מי שלא ייתן כבוד, יצטרך להתמודד בבית המשפט"

13.9.2019 / 12:03

במועדון הגיבו לתביעה החדשה שהגיש משה חוגג נגד אוהד של הקבוצה. ורדאסקה ובן חיים שוב תורגלו במרכז ההגנה לקראת יום שני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, חגג אמש (חמישי) יום הולדת לאשתו, אבל הפרסומים על כך שהחליט לתבוע 100 אלף שקל והתנצלות פומבית מאוהד שטען שהוא לא הבעלים של המועדון, לא נתנו לו שקט. לפיכך הוא הוציא תגובה בנושא מאוחר יותר.

גורמים במועדון אמרו: "זו תביעה חשובה, בעיקר החלק של ההתנצלות הפומבית הנדרשת. זה לא קשור לכל התביעות האחרונות או לאי הסכמות עם לפמיליה, אלא לשמועות על קינס רקישב. חוגג החליט לשים לזה סוף, מהרגע שהוא הגיע לבית"ר כל ילד בן 10 מרשה לעצמו לרשום על רקישב כל מה שבא לו ולזלזל. חוגג הוא בעל הבית של בית"ר ירושלים, מי שלא ייתן כבוד יצטרך להתמודד בדרכים משפטיות".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
ממשיך לגרור אוהדים לבית המשפט. חוגג (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

דיוגו ורדאסקה וטל בן חיים תורגלו כבלמים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום ראשון. גם ההחלטה לגבי עמדת הקשר האחורי תתקבל ביום ראשון, לאחר שדן איינבינדר החלים מפציעה וחזר להתאמן. שלומי אזולאי החלים, אך עדיין אין החלטה סופית לגביו, כאשר ייתכן ואנתוני וארן יפתח ב-11.

באימון היום, רוני לוי הרבה להעיר לשחקנים על הנעת הכדור ודרש מהם לחזור לקצב גבוה יותר. שחקנים בקבוצה העידו: "היו חסרים הרבה שחקנים, אבל עכשיו כשכולם הגיעו, הקצב חזר למה שהתרגלנו". כל שחקני הקבוצה התאמנו, פרט כמובן למיכאל אוחנה שעבר ניתוח בלונדון ולעידן ורד שבשלב זה עובד על חיזוקים ומגביר קצב.

אתמול חלה התעוררות בקצה מכירת הכרטיסים למשחק ובמועדון מאמינים שבטדי יהיו יותר מ-10,000 צופים. בבית"ר מנסים לצרף קשר קדמי או חלוץ זר, אך בשלב זה עדיין לא הגיעו להבנות עם אף שחקן. גם החתמת מגן שמאלי עומדת על הפרק ובמועדון מאמינים שלפחות שחקן אחד חדש יגיע עד סגירת חלון ההעברות ביום רביעי.

פער של יותר מחצי מיליון ש"ח בין בית"ר לרעננה בנוגע לירדן כהן. חוגג מוכן לשלם סכום מקסימלי של כמיליון ש"ח עבור המגן, כאשר אשר אלון דורש 1.8 מיליון ש"ח בשלב זה. שיחה נוספת תתקיים בשבוע בתחילת השבוע הבא. גורם בבית"ר אמר: "רוצים לצרף את ירדן כהן, לא בכל מחיר".

עוד בוואלה!

משה חוגג תובע 100 אלף שקל מאוהד שכתב כי אינו הבעלים של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully