וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קריסטל פאלאס ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד בחוץ

ג'יימס איזן (89) אחרי שער של איוו (32), אבל ואן אנהולט גנב את ההצגה (93). רשפורד החמיץ פנדל (69). צ'לסי ניצחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פפ גווארדיולה ומאוריסו פוצ'טינו אחרי המשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם במחזור הקודם

אחרי המתנה של יותר משלוש שנים וחצי, אסטון וילה חגגה אתמול (שישי) ניצחון בליגה האנגלית הבכירה, כשגברה 0:2 בבית על אברטון בפתיחת המחזור השלישי בפרמיירליג. היום נמשך המחזור עם ניצחון הבכורה של פרנק למפארד כמאמן צ'לסי - 2:3 בנוריץ'. מנצ'סטר יונייטד כשלה בגדול כשהפסידה 2:1 בבית לקריסטל פאלאס אחרי שכבר הצליחה לאזן בדקה ה-89.

שחקני צ'לסי עם טמי אברהם. רויטרס
ענה למבקרים עם צמד. טמי אברהם/רויטרס

נוריץ' - צ'לסי 3:2

שני מלכי השערים של ליגת המשנה נפגשו בקארו רואד ושניהם גם מצאו את הרשת, אבל רק טמי אברהם יצא גם עם הנקודות. החלוץ הצעיר של צ'לסי ספג לא מעט ביקורות מאז תחילת העונה, והגיב לכך עם צמד נהדרת שסידר לפרנק למפארד ניצחון ראשון כמאמן הבלוז. פוקי הפיני, שהקדים את אברהם במרוץ על מלכות השערים בעונה שעברה ומוביל בפרמיירליג כעת עם חמישה, היה חתום על אחד משער השוויון יחד עם טוד קנטוול, אבל לשער השלישי כבר לא הייתה לו תשובה.

כבר אחרי שלוש דקות עלתה האורחת ליתרון, עם שער תוצרת שניים מהמבוקרים הגדולים של פתיחת העונה. ססאר אספיליקואטה הרים מצד ימין ואברהם המשיך עם בעיטה בסיבוב אל הרשת וחגג שער ראשון במדי צ'לסי. בזמן שלמפארד ושחקניו עוד היו עסוקים בחגיגות, נוריץ' התעשתה במהירות והשוותה בדקה השישית. קנטוול מסר לפוקי וקיבל ממנו בחזרה כדי לדחוק פנימה. בדקה ה-18 החזירה לעצמה צ'לסי את היתרון: כריסטיאן פוליסיץ' מסר למייסון מאונט, שחתך לתוך הרחבה והכניע את טים קרול עם שערו השני תוך שישה ימים. אלא שנוריץ' חזרה גם הפעם, ומי אם לא פוקי המשיך את הרצף וכבש את החמישי שלו אחרי כדור עומק של אמי בואנדה בדקה ה-30. אחרי החמצות בשני הצדדים, היה זה אברהם שקיבל כדור ממתאו קובאצ'יץ' והשלים צמד בבעיטה חדה בדקה ה-69. לאחר מכן נוריץ' כמעט איזנה בפעם השלישית, אבל הנגיחה של בן גודפרי נעצרה במשקוף ולמפארד יכול היה לחייך בסיום.

טוד קנטוול שחקן נוריץ'. רויטרס
נוריץ' חזרה פעמיים. טוד קנטוול/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 2:1

הפתעה. השדים האדומים פתחו את העונה עם 0:4 מהדהד מול צ'לסי ונסכו המון ביטחון באוהדים שלהם לקראת העונה החדשה. במחזור שעבר הם נעצרו עם 1:1 מול וולבס כשפול פוגבה מחמיץ פנדל והערב הם שוב לא הצליחו לנצח, אבל גם הפסידו. ג'ורדן איוו כבש את השער הראשון בדקה ה-32 אחרי כדור ארוך והורדה יפה של ג'פרי שלופ, שהצליח לגבור בקלות על ויקטור לינדלוף וזה 0:1. בדקה ה-70 קיבלה יונייטד הזדמנות גדולה להשוות אחרי שלוקה מיליבוייביץ' ביצע עבירה ברחבה. זה הפנדל השלישי שמנצ'סטר יונייטד מקבלת בשלושה משחקים. אחרי שפוגבה החמיץ מול וולבס, מרכוס רשפורד לקח אחריות הפעם ובעט מהנקודה הלבנה חזק לקורה והחוצה. בדקה ה-89 הצליחה יונייטד לאזן כשדניאל ג'יימס בעט פנימה בתום מהלך קבוצתי יפה. אבל אז פאלאס יצאה למתפרצת נהדרת ופטריק ואן אנהולט בעט לפינה הקרובה, דויד דה חאה היה שם אבל לא הצליח לעצור וזה 1:2 ענק לפאלאס.

זה הניצחון הראשון של קריסטל פאלאס מול מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג כשהניצחון הקודם שלה מול השדים האדומים היה במאי 1991. מאז יונייטד ניצחה ב-16 משחקים ו-4 הסתיימו בתיקו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. GettyImages
רשפורד החמיץ את הפנדל/GettyImages

אסטון וילה - אברטון 0:2

כמה זמן חיכו האוהדים בווילה פארק לראות את קבוצתם משיגה שלוש נקודות בפרמיירליג. אחרי שלוש שנות היעדרות ופתיחת עונה של 0 מ-6, העולה החדשה אירחה את אברטון והנחילה לה הפסד ראשון. הטופיז היו היחידים שלא ספגו בשני המחזורים הראשונים והם גם הצליחו לעבור את רף 200 הדקות, עד שבדקה ה-21 חוטה הספרדי פינק את ווסלי בכדור עומק נפלא והרכש היקר בתולדות אסטון וילה לא נכשל מול ג'ורדן פיקפורד. האורחת חיפשה את השוויון ומרקו סילבה הכניס את אלכס איוובי ומואיז קן, כשהראשון היה הכי קרוב ונעצר בקורה בדקה ה-82. קן סידר מצב מצוין לתיאו וולקוט בדקה ה-89, אבל האנגלי בעט מהאוויר החוצה ובצד השני המארחת הגיבה עם מתפרצת קטלנית של ווסלי, ג'ון מקגין והמחליף אנואר אל גאזי שגלגל פנימה. אחרי 15 משחקים רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג, ובהם רק תיקו אחד לעומת 14 הפסדים, וילה סוף כל סוף יכולה לסמן W.

ווסלי שחקן אסטון וילה. רויטרס
שער ראשון שלו בפרמיירליג. ווסלי חוגג/רויטרס

משחקים נוספים

שפילד יונייטד - לסטר 2:1
לשפילד: אוליבר מקברני (62), ללסטר: ג'יימי ורדי (38), הארווי בארנס (70)

ווטפורד - ווסטהאם 3:1
לווטפורד: אנדרה גריי (17), לווסטהאם: מארק נובל (3, פנדל), סבסטיאן האלר (64 ו-73)

ברייטון - סאות'המפטון 2:0
לברייטון: פלורין אנדונה (הורחק, 30), לסאות'המפטון: מוסא ג'נפו (55), ניית'ן רדמונד (91)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully