וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "שחקנים שלא מחויבים לקבוצה לא צריכים להיות בסגל"

22.1.2019 / 7:09

ניר קלינגר התייחס להדחת סילבסטר וטיירה מהמשחק נגד מכבי ת"א. ביקורת מצד שחקנים: "ערן לוי אמר מה שהרבה מרגישים". טל בן חיים: "אי אפשר לבוא לקלינגר בטענות, הוא לא בנה את הסגל"

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

1.

את ההכנות של ניר קלינגר למשחק נגד מכבי תל אביב אפשר לסכם דרך ההדחה של יקוב סילבסטר ואפונסו טיירה מהסגל. לאורך כל השבוע קלינגר דיבר עם השחקנים על הקרבה ואמר לשחקנים כי "מי שאני לא ארגיש שמחויב ובא להקריב בשביל הקבוצה לא יהיה בסגל". באחת האסיפות הוא פנה לקשר הצעיר עוז סיטון ואמר לו: "עוז, אתה מוכן לאכול את הדשא עם כפית כדי להיות בסגל?" הקשר ענה לו "כן" וקלינגר ענה לו:"זה מה שאני רוצה, בגלל זה אתה תהיה בסגל".

קלינגר התייחס לכך בסיום ואמר: "אני חושב שללבוש את החולצה של בית"ר ירושלים זה לא עניין של מה בכך, זה משהו שצריך לעשות בשבילו הרבה. כשאני רואה שחקנים שהם לא מחויבים לחולצה אז אני חושב שהם לא צריכים להיות בסגל. אנחנו אחראים על מצב רוח של עשרות אלפי אוהדים וצריכים להיות מחויבים, כששחקן לא שם אז לדעתי הוא לא ראוי ללבוש את החולצה".

קלינגר נשאל האם המטרה היא להישאר בליגה, וענה: "אני לא רוצה לתת כותרות שיהיו מרוחות בכל מקום. אני חושב שהדבר הראשון שאני רוצה זה להתמודד עם המצב הזה, להסתכל על המשחק הבא ועל הפתרונות שאנחנו צריכים למצוא. זאת תקופה כזאת ונעבור אותה".

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא אהב את מה שראה. קלינגר/קובי אליהו

2

אם חוזרים לסילבסטר וטיירה, אולי העובדה שהפוקוס השבוע היה על מחויבות והקרבה זאת גם הבעיה של קלינגר. כי עם כל הכבוד למיני זעזוע, מחויבות זה לא משהו שהיה חסר לקבוצה שלו. הקבוצה בסך הכל עומדת טקטית טוב ומקשה על היריבות, היא שיפרה את משחק ההגנה בצורה משמעותית אך בחלק הקדמי היא לא מתפקדת משחק אחרי משחק וזה הרבה מעבר למחויבות והקרבה.

קלינגר בחר 9-10 שחקנים ללכת איתם למרות התוצאות הלא טובות וזה מתסיס לא מעט שחקנים בקבוצה. דווקא חדר ההלבשה של הקבוצה היום הוא בריא יותר ממה שהיה בתחילת העונה, אך ישנו המון תסכול אצל שחקנים שמרגישים כי לא משנה מה יעשו או איזה יכולת יפגינו באימונים אין סיכוי לקבל את חולצת ההרכב. אחד השחקנים אמר אתמול: "מה שערן לוי אמר מרגישים הרבה שחקנים, ניר הולך עם השחקנים שלו והם לא פוגעים, למה אין שינויים? בשביל מה יש אימונים? אמורה להיות להם משמעות".

עוד באותו נושא

איביץ': "היינו צריכים לנצח 0:4". קלינגר על הבצורת: "לתת על זה את הדעת, אולי צריך רכש"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. קובי אליהו
אכזבה בנתניה/קובי אליהו

3.

אם יש נושא רגיש בבית"ר ירושלים שחוששים לדבר עליו זהו השילוב בין עידן ורד למאור בוזגלו. אם להיות כנים- שמאור בוזגלו היה הג'וקר שעולה מהספסל הוא היה תורם לבית"ר הרבה יותר. מאז שבוזגלו נכנס להרכב ועידן ורד החל להיות מוסט מכנף ימין לשמאל ולמרכז בית"ר איבדה את ורד. ורד יכול לבוא לידי ביטוי שהוא משחק קבוע בכנף ימין, כל דבר אחר רק פוגע בו ובקבוצה. בוזגלו? קלינגר מיהר איתו. אין לו עדיין את העוצמות לרוץ באגף, לעבור שחקנים ולשפר את רמת המחץ של הקבוצה בחלק הקדמי. הוא עבר פציעה אחרי פציעה וצריך את הזמן שלו אך בכל מקרה השילוב של השניים יחד לא תורם לקבוצה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
התרגש מהמחווה שעשו לו. טל בן חיים/קובי אליהו

4.

הבלם טל בן חיים התייחס בסיום לטקס שערכה לו מכבי תל אביב, ואמר: "היה טקס מרגש מאוד, אני לא אחד שמתרגש בקלות אבל התרגשתי, זה מועדון שגדלתי בו מגיל 6 והיה לי חיבור מדהים עם הקהל ואני מודה להם. אני חושב שבעתיד יהיה לנו מספיק זמן להיפרד, ברגע שהתחיל המשחק שמתי הכל בצד והניסיון בא לידי ביטוי".

לגבי המשחק אמר: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה בפור, האלופה הנכנסת, אנחנו מסתכלים על עצמנו איך אנחנו עושים תוצאה טובה במשחק הבא. בחצי הראשון שיחקנו די טוב, עם טיפה יותר סבלנות וטיפה יותר קור רוח היינו יכולים לעשות דברים יותר טוב, קלינגר הראה לנו לאורך השבוע איך ב-2-3 פסים אפשר לצאת מהלחץ של מכבי ויכולנו לעשות את זה יותר טוב".

על הביקורות עליו בחלק הראשון של העונה אמר הבלם: "לא עשיתי את תחילת העונה, לא קל להתאמן לבד בבית ובחדר כושר או בים. לא הגעתי למשחקי אימון וזה היה חסר לי, לקח לי קצת זמן להניע אבל זה טבעי, לא ציפיתי למשהו אחר. כשעליתי לבוגרים במכבי בשנה השניה ניר מונה, יש לנו היכרות ארוכת שנים, הוא אחד המאמנים הטובים בארץ, הוא ייצב את ההגנה בצורה יוצאת מהכלל ולאט לאט גם ההתקפה תעשה את שלה ובית"ר תהיה קבוצה חזקה. אי אפשר לבוא אליו בטענות, הוא לא בנה את הסגל, הסגל לא היה מאוזן בתחילת העונה, לאט לאט הוא עושה סדר ואני משוכנע שניראה הרבה יותר טוב".

לוסיו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בית"ר חושבת עליו. לוסיו/שלומי גבאי

5.

בבית"ר ימתינו למוצא פיו של משה חוגג בנוגע לרכש ובאם תהיה השקעה נוספת העונה. נכון ללפני המשחק בבית"ר לא ויתרו על האפשרות לצרף את לוסיו הברזילאי ומוכנים לשלם את הסעיף שחרור שלו מהפועל חדרה, כ-200 אלף יורו. מאריבור דורשת קרוב ל-1.5 מיליון יורו עבור לוקה זאחוביץ' ובשלב זה בבית"ר לא מתכוונים לשלם זאת. בית"ר צפויה לפנות השבוע באופן רשמי למכבי חיפה בניסיון לצרף את שלומי אזולאי, במידה שישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully